דרוש מידע תרפיה באומנות - דרוש מידע

בריטית

משתמש רשום
מבררת לגבי המקצוע.
בהנחה ויש השכלה אקדמאית מתאימה, באילו מקומות ניתן לעבוד כשכירה?
כמה מקומות עבודה צריך לשלב כדי להגיע לשכר הולם?
בקשר לטיפול עצמו - האם זה נחשב כ'שיטת טיפול' אחת מיני רבות, או מקצוע שנותן למטפל ארגז כלים?
עוד שאלה ברשותכם -
תנאי הקבלה לתואר שני דורשים בין השאר שעות אומנות רבות, האם על המטפל עצמו להיות בעל זיקה לאומנות?
 
D

Deleted 66182

אורח
ניתן לעבוד עם ילדים בבי"ס במכוני טיפול וקידום בעמותות או מרכזים בקהילה מוסדות וכד'
כולל מקומות כמו מקלטים/פגועי נפש/מעון נכים וכד'
הלימודים משלבים גם תנועה מוסיקה ועוד ואם זה מקום מקצועי יוצאים עם ידע רחב
העקרונות דומים והביטוי בשטח שונה נכון גם לגבי גינון טיפול, בישול טיפולי,
המטפל צריך לחוש קשר לחומרים מגוונים שיהיה לו חיבור לאומנות לא מהצד של התוצר אלא של התהליך..
להכיר חומרים רבים כי לכל אחד יש התכונות הטיפוליות שלו להנות מהם לא להבהל מלכלוך...
גם מי שאין לו ידע באומנות מומלץ להשלים את מאות השעות הנדרשות באומנות ואז החיבור גדל,
אבל ודאי שצריך זיקה בסיסית. בהצלחה
 

בריטית

משתמש רשום
ניתן לעבוד עם ילדים בבי"ס במכוני טיפול וקידום בעמותות או מרכזים בקהילה מוסדות וכד'
עד כמה המקומות הללו נגישים תעסוקתית? או במילים יותר פשוטות - יש עבודה בתחום? מבוקש במגזר שלנו?
המטפל צריך לחוש קשר לחומרים מגוונים שיהיה לו חיבור לאומנות לא מהצד של התוצר אלא של התהליך..
תודה, דייקת לי עם המשפט הזה.

אשמח לשמוע עוד על התחום, במיוחד ממי שבפנים.
 

בריטית

משתמש רשום
אני עדיין מחפשת מידע מעוסקות בתחום בפועל. (מוסמכות עם השכלה אקדמית)
אם את יודעת על מישהי מהפורום אשמח שתתייגי אותה לכאן.
 

שפריצרית

משתמש מקצוען
לא עוסקת בזה בעצמי ולא ממש מכירה את התחום בכללותו,
אבל מכירה מישהי שעובדת בכמה בתי ספר (רגילים) במקביל - בערך שניים שלושה, בכל אחד כמה שעות בשבוע.
מקבלת על השעות האלה כמו כל מורה אחרת במשרד החינוך.
למעשה, המשרה העיקרית שלה היא הוראה באחד מבתי הספר הנ"ל.
קצת חבל במקרה הזה על ההשקעה בתואר השני.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה