כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
IMG_45031.jpg

תנו הרבה כבוד ל apollo bold (אפולו בולד)

חובבי מוזיקה?
מאזינים להרצאה או שיעור?
מכירים את זה שיש רעשי רקע בסביבה שמפריעים להתרכז לנאמר או להנות מהשיר?

IMG_4511.JPG
אז זהו, תכירו את החדשות של טרונסמארט - אפולו בולד, אוזניות עם סינון רעשים אקטיבי!
כן הסינון שנמצא בשורה הראשונה של אוזניות האין אייר בעולם כמו האיירפודס פרו של אפל או הסוני wf1000XM3, עם כל הפיצ'רים המתקדמים, ובמחיר שמעמיד את הרכישה כנראה כרכישה הכי מוצלחת שתעשו אי פעם בקניות מסין.
אבל קודם לכן, ההיכרות שלי עם טרונסמארט החלה לפני כשנה, בעת שנפלתי על מבצע של אוזניות בלוטוס חדשות של חברה שלא הייתה מוכרת לי, במחיר אטרקטיבי של 20 דולר במקום 30, זה היה ימים ספורים אחרי שנפטרתי מהאיירדוטס של שיאומי, וחיפשתי משהו טוב יותר, עם רמת סאונד אחרת. במחיר כזה החלטתי לקחת את ההימור, והלך לי ובגדול…
הופתעתי לטובה בכמה רמות. נוחות האוזניה באוזן, סאונד נקי ואיכותי שמביישת את רמת המחיר בה ממקומת האוזניה, ובמקרה גיליתי שהם גם עמידות למים, לאחר נפילה לדלי. התחלתי להאמין בחברה…

מי שמכיר יודע ומי שלא אני יספר שהחברה הזו מוציאה כל תקופה קצרה אוזניות שמעפילות ומאפילות על הדגם הקודם שלהם… ולא שהדגם הישן יותר היה רע, פיצ'רים ברמות פרימיום במחירי קלאס. רמת סאונד מפתיעה במיוחד, ועולה על כולם או בנוסף לכולם זמן סוללה מהגבוהים בשוק, ועם הקייס (קופסת ההטענה) יש להם את זמני הסוללה הכי גבוהים בשוק!


מ-ה-פ-כ-ה!
אבל מה שקרה עכשיו כנראה זה לא פחות ממהפכה בשוק האוזניות עם סינון רעשים אקטיבי, שוק שנע בסביבות ה150-200 דולר בלי למצמץ, ופתאום מגיע שחקן חדש שעוקף מימין בלי לאותת או לצפור… אוזניות עם פיצ'רים ללא סוף, ובעיקר - סינון רעשים אקטיבי ברמה של 35 db, במחיר של פחות מ100 דולר!

ברגע שראיתי שיצאו, החלטתי שארכוש אותם מתי שהוא, ויהי מה... , לא לקח זמן רב עד שהם נחתו אצלי...
אז בכדי לדעת על מה מדובר, הישארו איתי לסקירה.

סינון רעשים הינו טכנולוגיה חדשנית אשר מפחיתה או מנטרלת רעשי רקע סביבתיים כמו מנוע המטוס, מאורר, מזגן, ועוד… לאוזניות אלו יש שישה! מקרופונים ייעודיים אשר באמצעות האזנה לרעשי הסביבה ובאמצעות אלגוריתם חכם, מנטרלים את הרעשים בעת הזרמת המוזיקה והאודיו לאוזן על ידי השמעת תדר נגדי. ככה תוכלו ליסוע באוטובוס - רכבת - מטוס בלי שרעש המנוע או הסביבה יפריע לחווית המוזיקה.


IMG_4527.JPG
אבל עזבו, אם חשבנו שהמעלה בה' הידיעה היא פעולת סינון הרעשים, ורמת הסאונד כמו בדגמים הקודמים שלהם, שהיא לכשעצמה באיכות גבוהה מאוד, אז תחשבו שוב, (ועוד נשוב לסינון רעשים) אין לכם ברירה אלא לבדוק את זה בפועל, כי מבחינתי החידוש באוזניות זה הסאונד, מהרגע שהנחתי אותן באוזניים לא הייתי מסוגל להפסיק לשמוע מוזיקה…, הרגשתי כאילו הגעתי לאולם אווניו עם סאונד נקי ומדוייק, ורמת בס פשוט מעולה, כאילו אני מסובב רמקולים איכותיים ביותר והרגשה שמולי רמקול באס עוצמתי שנותן תחושה של שהייה אמיתית מול תזמורת, ושילוב מדוייק ומנצח של הבאסים יחד עם ההרמוניות האחרות, בלי שאחד מפריע לשני כי הוא זה.
כן, חד משמעי לאוזניות האלו יש את הבאסים הכי מודגשים ששמעתי אי פעם באוזניות בלוטוס, הדור הצעיר וחובב הבאסים פשוט יאהב את זה, מי שלא מתחבר לבאסים אפשר פשוט לשחק עם האקולייזר.

ולמרות שהאוזניות האלה הם אין-אייר שזה אומר שהם נכנסות לתוך האוזן עם סיליקון, כאן טרונסמארט במהלך די ייחודי פיתחו מבנה ארגונומי מיוחד ככה שלמרות שהאוזניות סיליקון נכנסות ואוטמות את האוזן עדיין הם לא נכנסות מידי עמוק אלא יושבות בתחילת האוזן, וגם כשתענדו אותם שעות רבות הם לא יהוו מטרד מיוחד.

מדהים לחשוב שבמחיר כזה דחסו למכשיר כזה קטן כל כך הרבה פיצ'רים מתקדמים, אשר מכניסות את האפולו בולד ישירות לרמת הפרימיום.

אחרי שימוש של כמה ימים, אפשר לומר שהאוזניות האלה פשוט מושלמות! חוויית שימוש יומיומית שנותנת דגש לכל הפרטים גם הקטנים מביניהם, ונתחיל דווקא מהסוללה שהחזיקה לנו 3 ימי שימוש של האזנה במוזיקה עם ווליום רב! וכמובן עם סינון הרעשים, וממש הפתיעה אותי, יש לציין שלמרות שהנורה האדומה התחילה לאותת על סוללה חדשה לאחר יומיים (וזה אמור לסמן שנשאר 10 אחוז סוללה בקייס) הם עבדו עוד יום שימוש, עד שהטענתי אותם. ככה שללא כל ספק ניתן לצאת איתם לטיול של יום יומיים בלי לחשוש שהסוללה תיגמר פתאום.
אפשר להרגיש שבאוזניות יש רמת פרמיום מושלמת, עם מצב רעשי הסביבה אשר מאפשר לכם להמשיך ליהנות מהמוזיקה באותה רמת סאונד מדוייקת המאפיינת את האוזניות ולמרות זאת לא תתנתקו מהסביבה ותכנסו לסכנה כשלא תשמעו כלי רכב ועוד, מצב זה ישמיע לכם את הרעשים החזקים יותר בסביבה ויאפשר לכם להיות מחוברים לסביבה תוך כדי שאתם מאזינים, כמו כן אם תרצו לדבר עם מישהו שיחה קצרה אין צורך לעשות כלום חוץ מלשלוף את אחת האוזניות, האוזניות מצויידות בחיישנים אופטיים אשר יזהו את הוצאת האוזנייה מהאוזן ויעצרו את המוזיקה מיידית, וכמובן בעת החזרת האוזניה לאוזן המוזיקה תמשיך מאותה נקודה בה נעצרה!

IMG_4500.JPG
גם ריצות ספורט היו מתאימות במיוחד עם האפולו בולד, כאשר יש להם נקודת ישיבה מעולה באוזן ולא מרגישים כל רגע כאילו האוזניות עומדות ליפול, גם המשקל הנמוך במיוחד של האוזניות גורם לכך שלא יהיו מורגשות באוזן גם בלבישה ארוכה, כך שיחד עם האטימות למים ואבק בתקן IP45 מעמיד את האוזניות במצב מושלם לספורט בלי חשש שייהרסו מגשם שיורד או זיעה, גם לא מחול או אבק…
הקייס עצמו גם כן בנוי למרות גודלו (ה'יחסית' גדול) שיישב נח מאוד בכיס ולא יהיה מידי עבה, ככה שאפילו לריצה לקחתי אותו וכמעט ולא הורגש.

חיבור הבלוטוס היה יציב גם בריצות, ולא הרגשתי ניתוקים כלל, שזה ממש שיפר את חווית השימוש אבל לא פלא כי האוזניות הללו מצויידות בחיבור בלוטוס 5.1 ועל ידי צ'יפ קוואלקום apt-x שמספק לנו חיבור יציב ומהיר ככה שגם בצפיה בודיאו או במשחקים, כמעט ולא מורגש דיליי, ועוד תופתעו מזה!
חיבור איכותי זה גם יגרום לכך שמייד כשתוציאו את האוזניה מהקייס (לאחר החיבור הראשוני) האוזניות מייד יתחברו לטלפון או הנגן בלי שתצטרכו להמתין.
במכשירים תומכים תיהנו אפילו מחיבור אמין ומסונכרן עוד יותר על ידי טכנולוגיית TrueWireless™ plus שתחבר את 2 האוזניות יחד למכשיר, (באם המכשיר אינו תומך בכך החיבור יתבצע לאוזניה אחת שתשדר לשניה ככל שאר הדגמים).
(הדגמה)

IMG_41522.jpg
ייחדויות נוספת הקיימת באוזניות היא בקרת השליטה כמעט מלאה שקיימת באוזניות עצמם, המאפשרת על ידי סדרת לחיצות לבצע כמעל כל פעולה, ואפילו! הגבהת והנמכת עוצמת הווליום, דבר שכמעט לא קיים באוזניות גם היקרות ביותר, להעביר שיר קדימה או אחורה, לענות לשיחה ולנתק או לדחות בכלל את השיחה, לעצור את המוזיקה או לעבור בין מצב סינון הרעשים למצב השמעת הסביבה או לנטרל את 2 המצבים האלה.
כמו כן בקרוב ממש תושק אפליקצייה ייעודית שבה יהיה ניתן לשלוט להגדיר באופן אישי לבחירתכם את הגדרות הלחיצה לפעולות שאתם תבחרו, אני עדיין לא יודע אם זה ישפיע בקביעות על האוזניות או רק כאשר הם יהיו מחוברות למכשיר שבה מותקנת האפליקציה ההגדרות האישיות יעבדו, את זה נדע כשתושק…
למרות שלחצני האוזנית מבוססים על מגע ולא כפתור פיזי, דבר שגרם לי בעבר להרבה טעויות בשל נגיעה בטעות או מגע של האוזניות עם הכרית ועוד, כאן זה לא קרה לי אף פעם, רמת הדיוק בלחיצות גם גבוהה וגם מהירה, ככה שגם לא יקרה שכבר לחצתם אבל לקח להם להגיב ולחצתם כבר שוב ואז האוזניות עברו לשיר הבא שוב פעם…

אה, כן… יש לזה גם סינון רעשים אקטיבי אז נדבר על זה… לצערי בתקופת הקורונה לא יצא לי לטוס כדי שאוכל לבדוק עד כמה זה נותן הגנה מרעש המנוע, אבל בחיי היומיום שבדקתי אותם זה היה פשוט וואו, פעולת סינון הרעשים פשוט מאפשרת ליהנות מעומק המוזיקה בלי שרעשי רקע וסביבה ישבשו את חוויית האזנה למוזיקה, פשוט להתנתק מהסביבה, אז זה לא שתרגישה בפלטינה אחרת אבל את רוב הרעשים שבדרך כלל מפריעים לסאונד המתבקש ושעוצמתם עד 35 דציבלים, זה ינטרל, לא עשיתי מבחן דציבלים אבל מחיי היומיום שלי אפשר להגיד שזה בהחלט עובד, תיזהרו ברחוב...

הסוללה כאמור החזיקה לי 3 ימים ללא הטענה, וכל זה בהטענת הקייס כשעתיים וחצי על ידי חיבור type-c הפופולארי.


האריזה
בדרך כלל מתחילים עם 'מה נקבל באריזה' אבל כאן לא התאפקתי לקפוץ ישר לסקירה, אבל כמובן לא נוותר על זה, וכפי שתבינו אסור לוותר על זה, כי כבר מרגע פתיחת החבילה נראה אריזה מרשימה ביותר, שכבר עושה חשק לתת כזה במתנה לחבר / בן משפחה או כל אחד שתרצו רק לתת לו טוב, קופסא פשוט מהודרת ומרשימה, הנפתחת כספר, ובה נגלה מייד עם הפתיחה את 2 האוזניות ואת הקייס, כשנעמיק לחפור בקופסא נמצא את חוברת ההדרכה המגיעה בכמה שפות, אבל לא בעברית, ואת מדריך השימוש התמציתי, לא בעברית אם כי השימוש ותפעול האוזניות די פשוט ועיון קל באיורים המופיעים בחוברת די מספיק להבים את סדרת החיווי של נוריות הבקרה הן באוזניות והן בקייס.

מתחת חוברות ההדרכה נגלה עוד 2 זוגות ראשי סיליקון להחלפה במידות S ו L כאשר האוזניות עצמם כבר מולבשות במידה M, והייתי ממליץ לא להתעצל ולשפר את חווית השימוש באוזניות במיוחד כאשר משלמים כזה סכום ורוצים באמת לנצל את מלוא האיכות, לבדוק את 3 הגדלים ולהחליט מה יושב ונשמע בו הכי טוב.
כמו"כ נמצא שם את כבל הטעינה מסוג יו אס בי C כאמור.

חכו, זה לא הסוף, תחפרו בקופסא הלאה, נגלה שם את הנרתיק המהודר לנשיאת הקייס, דמוי עור, אבל איכותי לגמרי, מרשים וממותג.


IMG_4518.JPG



היי, רגע! הקישור? לא, לא שכחתי לתת קישור לרכישה דרך אלי אקספרס במשלוח מהיר: (קישור שיווקי)
>>>> https://s.click.aliexpress.com/e/_API4Ub <<<<
והנה הקישור למוצר באתר החברה: https://bit.ly/3muNOqw
מחיר האוזניות הממוצע הוא 100 דולר, (אגב, במכס הם עברו לי חלק)
ניתן למצוא אותם במעט יותר מידי פעם, אשתדל לעקוב ולעדכן, אבל הפער לא משמעותי בשביל שתחכו חודשיים עבור זה…

והכי חשוב! אני איתכם כאן, תוכלו לשאול באשכול הזה את כל השאלות שתרצו ואשתדל לענות ולפרט.
 

קבצים מצורפים

  • IMG_4502.JPG
    IMG_4502.JPG
    1.7 MB · צפיות: 68
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
הבהרה: כמה שאלו אותי על איכות השמע של הצד השני בעת שיחות טלפון, ולא כתבתי את זה, אז הם צודקים, זה לא נכתב כי לא ביצעתי מספיק נסיונות בזה עם שיחות, מקווה שתוך מספר ימים אני יוכל לחוות דעה ברורה
 

אדרת

עיצוב ספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
D I G I T A L
מוכרת לי, במחיר אטרקטיבי של 20 דולר במקום 30, זה היה ימים ספורים אחרי שנפטרתי מהאיירדוטס של שיאומי, וחיפשתי משהו טוב יותר, עם רמת סאונד אחרת. במחיר כזה החלטתי לקחת את ההימור, והלך לי ובגדול…
הופתעתי לטובה בכמה רמות. נוחות האוזניה באוזן, סאונד נקי ואיכותי שמביישת את רמת המחיר בה ממקומת האוזניה, ובמקרה גיליתי שהם גם עמידות למים, לאחר נפילה לדלי. התחלתי להאמין בחברה…
לאיזה אוזניות הכוונה בקטע הזה?
אני מבין שיש המלצה על עוד סוג אוזניות מהחברה הזאת...
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
לאיזה אוזניות הכוונה בקטע הזה?
אני מבין שיש המלצה על עוד סוג אוזניות מהחברה הזאת...
לאלה:
לי יש אוזניות אחרות שלהם, פגז!
והרבה יותר זול...צפה בקובץ המצורף 734677
לרמת המחיר שלהם, ולמי שפחות דחוף הסינון רעשים, הם מפתיעים בקנה מידה.
אבל כשהיו לי אותם חשבתי שהגעתי לסף סאונד מושלם, אבל האפולו בולד הם עולם אחר.
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה

אדרת

עיצוב ספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
D I G I T A L
במכשירים תומכים תיהנו אפילו מחיבור אמין ומסונכרן עוד יותר על ידי טכנולוגיית TrueWireless™ שתחבר את 2 האוזניות יחד למכשיר
איך אפשר לדעת האם המחשב תומך?
והאם זה יכול להתחבר לכמה מכשירים ביחד?
ומבחינת נפיחות על הרצפה האם זה נשבר מהר?

תודה
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
איך אפשר לדעת האם המחשב תומך?
האמת, שאני לא יודע בדיוק, אני מאמין שזה קיים יותר בסמארטפונים ופחות במחשבים אבל אני ינסה לבדוק.
בכל מקרה החיבור הרגיל גם מאוד יציב ומסונכרן.
והאם זה יכול להתחבר לכמה מכשירים ביחד?
לא, משום מה כל האוזניות החדשות יותר בשוק אין את זה, לא יודע למה באמת, אולי קשור ליציבות ומהירות החיבור לטלפון עם ההוצאה מהקיס.
ומבחינת נפיחות על הרצפה האם זה נשבר מהר?
שאלה חשובה, נפל לי הקייס על רצפה ועל כביש כמה פעמים מגובה הידיים, כמובן לא בכוונה, ולא ניזוק כלל, האוזניות עצמם קלות ברמה שמסתמא גם אם אני יטיח אותם לקצפה לא יקרה להם נזק, אבל לא הייתי מנסה...
 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
במכשירים תומכים תיהנו אפילו מחיבור אמין ומסונכרן עוד יותר על ידי טכנולוגיית TrueWireless™ plus שתחבר את 2 האוזניות יחד למכשיר, (באם המכשיר אינו תומך בכך החיבור יתבצע לאוזניה אחת שתשדר לשניה ככל שאר הדגמים).
משמאל זה מראה את שיטת החיבור TrueWireless™ הרגילה.
מימין זה החיבור החדשני שמחבר את הטלפון ל2 האוזניות יחד, למכשירים תואמים כאמור.
Hd476ea0d53cd48fabafb9b13c83c064aF.jpg
 

מטאלי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
@שיראל♥ אני רכשתי בזמנו מכאן:
 

אדרת

עיצוב ספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
D I G I T A L
היה על זה כתבה בtg post
הם לא כל כך התלהבו מהמוצר חוץ מהסאונד...
אין לי כרגע קישור

מקווה שהם הגזימו לרעה כי אני כבר הזמנתי...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה