שמירה על ה - UV ודינמיקה

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
מישהו יודע/זוכר איך משמרים את ה - UV של חפץ כאשר עושים לו דינמיקה.
אני עושה דגל מתנוסס ברוח וה - UV שלו משתנה בהתאם לשינוי של החפץ.
תודה מראש על העזרה.
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
זה תלוי איך הטקסטורה מגיעה לחפץ\ אם זה בהקרנה זה באמת יהיה בבעיה,אבל באופציה השניה (לא זוכר כרגע) זה אמור להיות ממש על האובייקט ולכן התנועה שלו לא תשנה את המיקום.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
אני עושה את האפשרות הרגילה וזה יוצר לי בעיה, מחר בעז"ה בלנ"ד אנסה BAKING, זכור לי שיש שם אפשרות ל"אפות" טקסטורה.
 

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
האמת, נראה לי די מוזר.
בבלנדר, אתה פורס UV, שם טקסטורה, מגדיר את החומר ואח"כ תעשה מה שאתה רוצה עם המודל.
למשל: (מחר יהיה סרטון בס"ד)
 

קבצים מצורפים

  • 0125.jpg
    KB 234.6 · צפיות: 13

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה