דרוש מידע פרסומת של חיתולי בייביסיטר, כמה נמוך עוד אפשר לרדת?!

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
חבילה שלמה של 30 + טיטולים
 

cyp

משתמש מקצוען
ממש לא!!!
אני משתמשת כבר שנים בטיטולים, אף פעם, אבל אף פעם לא גלש לילד מהטיטול...
גם לא גורם לאדמומיות ופצעים.
אני אישית מאוד מאוד מרוצה...
אני משתמשת בטיטולים כבר שנים ומאוד מרוצה.. מה שכן כשהבת שלי משלשלת זה בורח לה ואז אני משתמשת בהאגיס אבל לבן שלי האגיס גרוע יותר מטיטולים... ותמיד הוא רטוב עם זה....(אמרו לי שזה לא מתאים לבנים)
ביום עום טיטולים מעולה וגם אם מלכלך פה ושם אז מחליפים בגדים אבל זה לחלוטין שווה את המחיר.... אנחנו קוניםכמויות במבצעים של יש חסד 4 ב100, אבל עם כרטיס אשראי יש עולה לנו 90 אחרי 10 אחוז הנחה. ויוצא לנו 4 ב90...
דרך אגב אני לא אהבתי את ביביסיטר קניתי לנסות ולא זוכרת למה אבל האגיס היו טובים יותר אבל בכללי מרוצה מטיטולים במקרה הצורך קונה האגיס...(לתינוק קטן למשל).
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
הטיטולים של רמי לוי הכי טובים.
לא יודעת מי היצרן. מאז שגיליתי אותם בטעות הם עוקפים הכל
את טיטולים/בייביסיטר האגיס ופמפרס.
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני לא חושב שאפשר להשתמש בשם של חברה אחרת כדי לפרסם חברה מתחרה, גם אם אתה צודק שאתה יותר מוצלח מהם. זה מזמין תביעה בבית משפט.

ואולי לזה בדיוק הם מחכים כדי להתפרסם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה