בית שמשניק
משתמש סופר מקצוען
לא מצליח להירגע מכמות הפרסום הגדולה של פרוייקטים מגה-יוקרתיים בירושלים ששטפה אותנו במגזיני החג (בעיקר "משפחה").
לפרסומות הנופש בבתי מלון בארץ ובחו"ל עוד איכשהו הצלחתי להתרגל, למרות שמדובר בהוצאה של עשרות אלפי ש"ח למשפחה, אבל למען ה' למי בדיוק יש את היכולת לשלם 60-70K וצפונה על מ"ר בדירה בירושלים?
כמה אנשים מהציבור החרדי אתם מכירים באופן אישי שמסוגלים לקנות דירה כזו?
מדוע משתלם לחברות הנדל"ן להשקיע כ"כ הרבה בפירסום?
מי הוא קהל היעד של הפרסומים הללו?
חוצניקים? ישראלים?
למגורים? להשקעה?
אשמח לתובנות.
לפרסומות הנופש בבתי מלון בארץ ובחו"ל עוד איכשהו הצלחתי להתרגל, למרות שמדובר בהוצאה של עשרות אלפי ש"ח למשפחה, אבל למען ה' למי בדיוק יש את היכולת לשלם 60-70K וצפונה על מ"ר בדירה בירושלים?
כמה אנשים מהציבור החרדי אתם מכירים באופן אישי שמסוגלים לקנות דירה כזו?
מדוע משתלם לחברות הנדל"ן להשקיע כ"כ הרבה בפירסום?
מי הוא קהל היעד של הפרסומים הללו?
חוצניקים? ישראלים?
למגורים? להשקעה?
אשמח לתובנות.