אסטרטגיה פירסום על מכירת ראש השנה וסוכות ביחד או בנפרד?

קייטרינג חלבי אגוזים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
האם עדיף לפרסם משהו כוללני על מכירת חגים שזה בעצם ראש השנה וסוכות או בנפרד על ראש השנה ובנפרד על סוכות?
לא להתמקד במודעות עצמן הם לא גמורות קחו רק את הרעיון.


מכירות חגים2 (1).jpg



לא גמור.jpg
 

קבצים מצורפים

  • מכירות חגים2 (1).jpg
    מכירות חגים2 (1).jpg
    KB 402.3 · צפיות: 9
נערך לאחרונה ב:

"פרוגית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אם את עושה 2 מכירות נפרדות אז לכאורה צריך להפריד גם בפרסום
ואגב, מפריע לי ממש שכתוב "מכירת העוגות"
ממליצה לשנות ל"יריד העוגות" או משו שנשמע יותר יוקרתי מ'מכירה'
 

:) Yael

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
בנפרד.
ככה גם יש לך פחות טקסט לקריאה בכתבה, וממילא אנשים לא יזכרו את הפרטים...
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בנפרד.
ככה גם יש לך פחות טקסט לקריאה בכתבה, וממילא אנשים לא יזכרו את הפרטים...
עוד סיבה טובה-
בשיווק אסור להשאיר פתח מילוט לצרכן והסביר-
ברגע שיש גם ר"ה וגם סוכות אז ' נלך בסוכות' אולי.
בפרסום ממוקד זה הרבה יותר אפקטיבי, קורץ, ומניע לפעולה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה