עזרה בהתקנת פלג אין בפלאש

ארז ליברמן

משתמש צעיר
שלום לכולם הורדתי פלג אין חינמי שאמור לעשות כל מיני אפקטים מעניינים - כשחילצתי את הקובץ הוא נפתח כ - Adobe Extension Package File שאוטומטית שולח אותך למנהל קבצים כזה שנקרא - Adobe Extension Manager CS4.שם התקנתי אותו - ועדיין לא הצלחתי להבין איך אני מגיע אליו בפלאש-חיפשתי בחלון הקומפוננטות - לא מצאתי - מישהו יכול לעזור?
 

Tomim

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש באג בפלאש שמשום מה כשמתקינים הרחבה והופכים אותה ל"אנייבל" זה עדיין לא מופיע בפלאש. משהו מוזר. מה שצריך לעשות זה להכנס למנהל ההרחבות דרך הפלאש עצמו (לא זוכר בדיוק באיזה תפריט זה) ושם לבטל את ה"וי" על האנייבל ולהחזיר. אחרי זה זה אמור להופיע בקומפוננטות
 

ארז ליברמן

משתמש צעיר
זה מה שתמים שלח לי באישי - ממש ממש עזר!

פתח את התוכנה פלאש.
בתפריט Help כנס ל- Mange extensions

יפתח לך חלון כהה של מנהל ההרחבות ובו שורות שכל שורה מסמלת הרחבה נוספת.

באם אין סימון "V" ליד שורה מסוימת, תוסיף V ותלחץ על אישור.
זה אמור לעבוד ולהופיע אח"כ בחלון הקומפוננטות.
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
אולי תעלה את ההרחבה להנאת כולנו?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה