תח"צ מי נסע בשבועות האחרונים בקו 3 בירושלים

רק רבינו

משתמש פעיל
כידוע לכל ציבור פוקדי הכותל שהקו המרכזי לנסיעה לכותל עבר לאחרונה לחברת אקסטרה ירושלים וכולם דברו הרים וגבעות על השירות החדש והמשופר שיהנו ממנו כלל הנוסעים, ואכן ביום שישי הראשון שאקסטרה הפעילה את הקו באמת היה כל 5 דקות אוטובוס וכולם דו מפרקיים ומתי שעברתי באותו יום בכביש שהקו עובר ראיתי אוטובוס קו 3 על הכביש באחד מהכיוונים !!, ולצערינו הרב האכזבה לא איחרה לבוא ובשבועיים האחרונים יש שיבושים נוראיים בקו הזה, לפעמים אפשר לחכות בתחנה 30-40 דקות ואז כמובן מגיע אוטובוס עמוס ובטלפון שלהם הם גם לא יודעים הרבה לעזור וזה פשוט נראה שלא כל האוטובוסים יוצאים בזמן או בכלל, וכן מאז שעבר הקו לאקסטרה לא כל אוטובוס מעודכן בזמן אמת בקל קו או באפליקציות השונות. האם מישהו כאן יודע מה יכול להיות הפיתרון לזה אולי עצומה של פניות למרד התחבורה? אולי פניה לסגן השר אורי מקלב? אולי קצת רעש תקשורתי?
 

גונן

משתמש מקצוען
אני נסעתי ביום שישי האחרון בקו והכל היה בסדר (עליתי עליו מהכותל), חיכיתי לו זמן קצר מאוד וגם לא היה נראה שאנשים חיכו לו זמן רב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה