הרבה פעמים אנחנו חושבים שבעל עסק חייב מיתוג ויזואלי, בעיקר בשביל הלקוחות שלו.
בשביל שהם יחשבו, שהעסק שלו רציני ואפשר לסמוך עליו. וזה נכון.
אני חושב שיש סיבה עיקרית נוספת, חשובה לא פחות!
מיתוג פנימי
למיתוג נכון יש יכולת אמיתית כלפי פנים. כלפי בעל העסק עצמו והעובדים שלו.
המיתוג מכוונן את האנרגיות למוצר המדוייק שהם מוכרים, לקהל היעד המדוייק שהם צריכים.
ובמקום לבזבז זמן על התנהלות לא נכונה, העסק צומח אך ורק כי הניהול הופך להיות מוצלח יותר!
הנה דוגמא, למותג שבניתי, המיתוג במקרה הזה נועד אך ורק למטרות פנימיות!
אין לו שום מטרה חיצונית, והוא לא נועד לגרום ללקוחות לקנות יותר.
המטרה היחידה היא, לבנות מערך ניהול פנימי, מוצלח, מדויק, עם אנרגיות מתועלות למקום הנכון.
קבלו: עולמות, מחברים תורה וחינוך
בריף קצרצר:
בית לעמותות תורניות, שירותי משרד ותפעול למוסדות התורה. במסגרת המשרדית ניתן שרות לרשת כוללים גדולה, לכמה עמותות ולארגון חונכות מסועף. המשרד מתכלל את כלל פעילות העמותות, רישום חונכים ואברכים, גביית כספים וניהול שוטף מול רכזי השטח ומנהלי המערכת.
בתחילת תהליך המיתוג, המנכ"ל ביקש דבר אחד (לכאורה) פשוט: שלא ייראה עסקי או משרדי מידי, שיישאר בתחום התורני.
זה כמו לבקש: תעצב לי מודעה, מבלי לכתוב מה אני מוכר... מקווה שצלחתי.
בשביל שהם יחשבו, שהעסק שלו רציני ואפשר לסמוך עליו. וזה נכון.
אני חושב שיש סיבה עיקרית נוספת, חשובה לא פחות!
מיתוג פנימי
למיתוג נכון יש יכולת אמיתית כלפי פנים. כלפי בעל העסק עצמו והעובדים שלו.
המיתוג מכוונן את האנרגיות למוצר המדוייק שהם מוכרים, לקהל היעד המדוייק שהם צריכים.
ובמקום לבזבז זמן על התנהלות לא נכונה, העסק צומח אך ורק כי הניהול הופך להיות מוצלח יותר!
הנה דוגמא, למותג שבניתי, המיתוג במקרה הזה נועד אך ורק למטרות פנימיות!
אין לו שום מטרה חיצונית, והוא לא נועד לגרום ללקוחות לקנות יותר.
המטרה היחידה היא, לבנות מערך ניהול פנימי, מוצלח, מדויק, עם אנרגיות מתועלות למקום הנכון.
קבלו: עולמות, מחברים תורה וחינוך
בריף קצרצר:
בית לעמותות תורניות, שירותי משרד ותפעול למוסדות התורה. במסגרת המשרדית ניתן שרות לרשת כוללים גדולה, לכמה עמותות ולארגון חונכות מסועף. המשרד מתכלל את כלל פעילות העמותות, רישום חונכים ואברכים, גביית כספים וניהול שוטף מול רכזי השטח ומנהלי המערכת.
בתחילת תהליך המיתוג, המנכ"ל ביקש דבר אחד (לכאורה) פשוט: שלא ייראה עסקי או משרדי מידי, שיישאר בתחום התורני.
זה כמו לבקש: תעצב לי מודעה, מבלי לכתוב מה אני מוכר... מקווה שצלחתי.