מדהים! מודל מטוס עבודת יד.

bracha

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
בשיטוטים ברחבי הרשת. מצאתי את הסרטון הזה.
אתם חייבים לראות.


וזה ההסבר שהם הוסיפו שם (תרגום של גוגל):
מעצב מסן פרנסיסקו לוקה Iaconi-סטיוארט בונה מודל 1:60 סולם של בואינג 777 מתוך תיקיות מנילה, פרויקט שהוא עובד לסירוגין במשך 5 השנים האחרונות.בן 22 החל המודל מפורט להפליא שלו בחזרה בשנת 2008 לאחר הפיכתם השראה מכיתת אדריכלות שבו הוא למד לעשות מודלים פשוטים מכרטיס. Iaconi-סטיוארט החליט לקחת את רעיון צעד אחד קדימה והחל לעבוד על מטוס.

Iaconi-סטיוארט גילה סכמטי מפורטת של מקוון מיזוג הודו 777-300ER בו מחדש ב- Adobe Illustrator לפני הדפסתם ישירות על גבי תיקיות המנילה נייר. Iaconi-סטיוארט אומר שהוא היה צריך לעצב מחדש את אלמנטים רבים לגרום להם לעבוד, ואמר כי החלקים הקשים ביותר היו כל חלקים מעוקלים או חלקים נעים.
 

קבצים מצורפים

  • Scale_Model_of_Boeing_777_Built_Entirely.mp4
    8.1 MB · צפיות: 21

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
שיגעון!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה