UX למה לפעמים בשביל UX צריך לסבך | דעה אישית

שרה ג.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
בזמן האחרון חשבתי על פריפיק.
בשביל להוריד תמונה, במידה ואין לכם פרמיום אתם צריכים לעבור תהליך של שני כפתורים:
Download , ואז Free Download

3.JPG4.JPG

מה הרעיון כאן? למה לא לכתוב בכפתור הראשון Free Download ומתחתיו משהו בסגנון של Go Premium , מודגש ובולט בכתום? התהליך הזה לגמרי מיותר ומסורבל, במיוחד שהוא נמצא רק בקבצים החינמיים. למה שלמישהו יתחשק פתאום לעשות מנוי בתשלום על הדרך שהוא מוריד קובץ שבכל מקרה חינמי? לדעתי הקטנה זה לא סביר.

אז יש לי הרגשה שהם סיבכו כאן, בשביל שההורדה של הפרמיום תהייה יותר קלה.
מה זאת אומרת?
בפרמיום, בקליק אחד ההורדה מתחילה - זה מרגיש הרבה יותר יעיל ומהיר:

2.JPG

וזה הזוי, כי לי אישית יש פרמיום שמבוסס על חודש בודד- כלומר אני יכולה לבטל את המנוי בכל רגע שנראה לי ובחודש הבא הוא יפסיק. אבל הרבה יותר כיף לי להוריד בצורה כזאת חלקה שאין לי חשק לבטל את המנוי אפילו שאין לי הרבה צורך בו. כן, רק בגלל כפתור אחד.


מה אתם אומרים?
 

soomsum

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מענין,
כי בשאטר, לא משנה איזה מנוי יש לך, אותה צרה בדיוק...
כאילו מרגיש שהם לא רוצים שתוריד הרבה תמונות. כל תמונה לוקחת זמממןן.
לאומת זאת בunsplash - שהכל שם חינמי,
קופץ לך פופאפ חמוד ואתה צריך רק להוריד, אפילו לא צריך להכנס לעמוד מיוחד לתמונה.
 

שרה פינטו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
@שרה ג. בהחלט הערה נכונה.
במיוחד שכבר יש אזכור לפרימיום מעל הכפתור החינמי..
כנראה שיש בזה איזושהי השפעה על התת מודע :D
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה