לאיזו רזולוציית מסך נכון לדעתכם לעצב היום?

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
האם לרזולוציה של 1024 על 768, או שהאם כאשר האתר פונה לקהל צעיר ומעודכן ניתן "לבנות" על כך שלרובם יש מסכים עם רזולוציה גבוהה יותר?

כמו כן האם לדעתכם צריך לעצב דף בית (לא של פורטל תוכן אלא של אתר תדמיתי) כך שניתן יהיה לראות את כל הדף בלי לגלול, או שזו מוסכמה שכבר עברה מן העולם?

תודה!
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
1024 * 768 שולט.
אפשר קצת להתפרע, אבל כיום כולם כבר n, מתחילים לחשוב איך זה יראה גם בסמארטפונים ולא רק על מסכי מחשב, ואלו כידוע, נמצאים ברוזולוציות נמוכות...
אם כבר באתרי קונספט מסויימים אפשר ללכת על הידר / פוטר מתרחב סטייל width:100%

לגבי עיצוב נגלל באתרי תדמית, בחיי לא שמעתי כזו מוסכמה, ולדעתי היא גם ממש לא נכונה.
מה שכן, חשוב לתת את הדעת לשים את הדברים המרכזיים בחלק העליון של האתר, דהיינו ב 600 פיקסל העליונים. אבל גם בעניין זה דעתי היא שאפשר לברוח מקונספציות מקובעות ואפשר להתפרע גם בהמשך העמוד.
 

חיים פ

משתמש צעיר
אפשר לעשות אתר רגיל ברוחב 1000px (מתאים למסכים ברזולוציה הפופולרית של 1024*768) או לעבוד לפי אחוזים כמו שאמר דינקיס (לא קל להתאים כל עיצוב לאחוזים).
ולעצב בנפרד דפים ייעודיים במקום נפרד לסמארטפונים עם עיצוב פשוט ולפי אחוזים.

(זה מה שעושים האתרים הגדולים - לפייסבוק לדוגמא יש את הדומיין www.facebook.com הרגיל, את הסאב דומיין touch.facebook.com שמותאים לסמארטפונים על מגע ואת m.facebook.com לסלולרים הפשוטים)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה