כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.37.08 (1).jpeg

טרונסמארט פורס פרו | tronsmart force pro

גם הפעם טרונסמארט פתחה מבערים, ולא סתם אני מכור לחברה הזו, שמוציאה תחת ידיה רמקולים ואוזניות עם איכות סאונד שמפתיעים כל פעם מחדש, ותג מחיר נמוך במיוחד למחירי השוק ולתמורה.

סידרת פורס של טרונסמארט כבר קיבלה כאן הצצה, הדגם פורס 2 שרק הוציא לה שם טוב, עם סאונד נקי במיוחד. בחודשים האחרונים יצאו עוד 3 דגמים שונים לסידרה הזו, פורס X פורס פרו ופורס מקס, עם מאפיינים שונים ביניהם.

רמקול הפורס פרו מביא איתו עוצמת ווליום גבוהה וחווית באס כמיטב היכולת של טרונסמארט לצד אטימות מלאה במים וחיבוריות רחבה.

בגיזרת העיצוב אפשר לומר שאין כאן בשורה או קו עיצובי מיוחד, גם לא המשך ישיר לקו העיצובי של הסידרה (כשאר סדרות הרמקולים שלהם), אבל שאר המאפיינים שלו בהחלט נותנים סיבה לקחת את הרמקול הזה ברצינות לידיים.

הרמקול ארוז היטב בחבילה, ונקבל בה חוץ ממנו כבל טעינה וחיבור AUX פשוט ולא מידי ארוך, כמו כן נקבל חוברות הדרכה והוראות שימוש, ולהשלמת הפרודוקטיביות מצורף נרתיק ושרוך לנשיאה.

WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.38.40 (1).jpeg


צימוד הרמקול בפעם הראשונה קלאסי (אם תבחרו לצמד באמצעות חיישם הNFC (במכשיר תומך) התהליך יהיה עוד יותר פשוט ומהיר), לאחר מציאת הדגם ברשימת ההתקנים ואישור החיבור בכל פעם שתפעילו אותו יתבצע חיבור מהיר, ובשונה מדגם הפורס 2 לא יתאפשר לחבר 2 מכשירים בו זמנית.

תפעול המוזיקה באמצעות פאנל הלחצנים ומאפשר לשנות ווליום לשחק עם השירים, לענות לנתק או לדחות שיחה, וכן להפעיל את העוזרת הקולית (במכשירים תומכים כמובן).

עוצמת הווליום גבוהה ועם נוכחות גבוהה המספקת בהחלט אף לחדרים גדולים או לשטח, דיוק צלילים מעולה וסאונד נקי ללא עיבוד של הצלילים, שילוב הבאס בולט בנוכחותו ומעט מחפה על התדרים הגבוהים יותר אבל ללא פגימה במהות הצליל.

טרונסמארט מתהדרים בחווית סאונד בטכנולוגיית סאונד פולס, שמשפרת את הביצועים והווליום ללא פגיעה באיכות הסאונד, טכנולוגיה זו נמצאת גם בדגם הסטודיו שסקרנו בעבר, רק שם היה לחצן להפעלת ההשמעה בטכנולוגיה זו, וברמקול זה נקבל את האופציה הזו כברירת מחדל ללא אפשרות מעבר.

כמו כן אין מספר מצבי אקולייזר, ואם תרצו לשנות זאת תאלצו לבצע זאת באמצעות הנגן או הטלפון.

WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.38.40.jpeg


מבחינת ניידות הוא דומה למגה פרו (שנסקר בעבר, וגרף שבחים מכל מי שהאזין לו), עם משקל של XX קילו, זה לא רמקול אידיאלי לנשיאה ביד בטיול אבל בהחלט מתאים ליציאה לבריכה או לכל שימוש שאינו מצריך בניידות גבוהה מידי



כמו כל המוצרים של טרונסמארט איכות ההרכבה מעולה, בחזית רשת ברזל עם הטבעת המותג, מלמעלה פאנל הלחצנים, כאשר הם בתצורה מובלטת וללא תאורת לחצנים, בנוסף 3 נורות לד לחיווי סוללה וחיבורים.

כאמור חיבוריות הרמקול רחבה, וניתן להפעיל שירים בחיבור בלוטוס, או על ידי חיבור AUX (כבל מצורף) כרטיס מיקרו וחיבור USB שמשמש כיציאת טעינה למכשירים נוספים. חיבורים אלו יימצאו מאחור תחת מכסה סיליקון עבה שמאפשר את האטימות המלאה למים.

טעינת הרמקול באמצעות מחבר TYPE C המצורף לרמקול ונמשכת כ3-4 שעות להטענת הסוללה בעלת הספק 10000 מ"א, זמן סוללה של הרמקול הוא עד 15 שעות בווליום ממוצע.

בצד הרמקול נמצא את ידית הנשיאה שתאפשר לחבר חוט נשיאה (לא מצורף) לכתף.

WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.37.07.jpeg


גם כאן לא ויתרו על התמיכה בחיבור רמקולים נוספים, וכמו שאר המוצרים שיצאו לאחרונה, החיבור מתאפשר ל100 מכשירים ויותר


לרכישת הרמקול לחצו כאן
(קישור שיווקי)
לאתר היצרן

WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.37.08.jpeg
WhatsApp Image 2022-03-27 at 19.38.44.jpeg
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
עכשיו ב75 דולר בלבד!

בצירוף קופון 9ZUZU80
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה