טעויות ושגיאות באתרים עיתונים ומגזינים

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איך עורכים פגישה?
פגישה ערוכה.png
 

אי פה אי שם

משתמש מקצוען
תדר מת? זה לתמיד?
 

I.Q

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
בן לאדן רצה באופן שדווקא הטרוריסט איליאס קשמירי הוא שיפיל את מטוסו של הנשיא אובמה. קשמירי היה קצין המבצעים של אל-קאעידה וחוסל בפקיסטן חודש אחרי חיסול בן לאדן. מוחמד אליאס קשמירי, היה אז בכיר בארגון הטרור אל קעידה וסומן כאחד היורשים של בן לאדן ובין היתר היה אחראי על תחום המבצעים וחוסל בתקיפה אווירית בפקיסטן.

"בבקשה תשאל את איליאס אם הוא יכול לשלוח לי את הצעדים שביצע לעבודה ההיא", כתב בן לאדן לסגנו אל-רחמן. אך קשמירי לא הספיק לנסות לבצע את זממו, מאחר והוא כאמור נהרג חודש אחרי אובמה. גורמי מודיעין אמרו ל'וושינגטון פוסט' כי תוכניתו של בן לאדן מעולם לא התקדמה מעבר לשלב השאיפה.



וצריך להבין: עם המטרה הייתה לחסל את אובמה - הרי כתוב "לא הספיק לנסות לצבצע את זממו" אם כך - מדוע מיד אחריזה כתוב "מאחר והוא כאמור נהרג חודש אחרי אובמה" ולא מובן עם אכן חוסל אובמה או שמע חי וקיים.
וצריך עיון אצל גורמי הביון.
וכמובן שהטעות הייתה שנכתב נהרג אובמה במקום נהרג אוסמה.
כך שהרג אובמה אוסמה -
לפני שהרג אוסמה אובמה.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
מתווה משרד הבריאות: כך תשוב המערכת לפעילות שגרתית
בעקבות מה שנראה כהשתלטות על התפשטות נגיך הקורונה בישראל, משרד הבריאות מפרסם את המתווה להשבת הפעילות השגרתית למערכת הבריאות כולה. ע"פ המסמך, החזרה ההדרגתית לפעילות תתקיים במקביל להמשך חובת דרישות הטיפול בחולי הקורונה בבתי החולים ובקהילה

מתוך כל רגע- http://kore.co.il/viewArticle/63093
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אין זה מדרכי להעלות כאן שגיאות וטעויות, אבל לא אוכל להתאפק מציון העובדה, שמשנת תרפ"ה (שנת פטירתו של ר' ישעיה'לה מקרעסטיר) עד היום עברו 95 שנים ולא 85... לתשומת לב הכותב הנכבד, שחזר על הטעות הן בספרות והן במלים.
 

שרה ג.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
עברית יפה שפה/רב קו אונליין
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
"השנה, עם העלייה בטמפרטורות, כשהנחשים התעוררו משנת החורף שלהם, השטח היה פנוי עבורם, שכן הציבור היה בבתים בשל נגיף הקורונה"

מתוך הכתבה הנ"ל..

הצחיקו אותי... כאילו שהמטיילים מפריעים לנחשים....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה