טיול בחו"ל זקופנה והסביבה ננשמח לכל מידע והמלצות

אתי גפן

משתמש חדש
שבוע הבא בשני ושלישי אנחנו בזקופנה בעז"ה,
אם מתארגן מנין נשמח מאד להתעדכן, תודה.
נודה על רשימה של מקומות מומלצים באיזור...
 

3524

משתמש מקצוען
בגדול, המלצה שלי, אל תנסו לתפוס שם את כל העולם ולהספיק הכל. תיהנו מכל רגע אם תזכרו שסגנון המקום הוא רגוע, מנוחת הגוף והנפש?

ג'יפים? אטרקציות? יהיו לכם גם בגולן, אותו הג'יפ בדיוק. לכו למקומות שאין לכם כמוהם בארץ, ובנחת. אל תנסו להספיק הכל כי תישארו בלי כלום.

אם לא באתם בשביל לעשות סקי אין לכם מה לעלות ברכבלים כשיש תנאי ערפל, זה פשוט כסף לפח, לא תיהנו בכלום. רק אם יש ראות בהירה וטובה על ההר למעלה.

הקדישו למשל יום שלם ל'מורסקי אוקו' וסביבותיה ולא תתחרטו. יש שפע של יערות, יובלי נהר ושבילי טיול מדהימים שאין בארץ, שלא לדבר על האגם המופלא (כעת קפוא) המוקף בהרים שראשם מגיע השמימה ומעורר התפעלות גדולה. - אל תחשבו אפילו על ללכת רגלית את כל המסלול עד האגם וחזור, 11 קילומטר של טיפוס לא פשוט בכלל. במקום זה קחו סוס ועגלה (מהסוג שבו נסעו אבות אבותינו), התמקחו עם העגלון על המחיר, ותעשו את הנסיעה הקופצנית בת השעה מבלי לשרוף אנרגיות. תשמרו את האנרגיות לקטע הדרך האחרון של 2 הקילומטר שאותו תיאלצו בכל מקרה לטפס רגלית. אם יתמזל מזלכם תראו בדרככם מגוון מעורר התפעלות של חיות בר.

וכן הלאה.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הטיילת בזיקופנה גם מעניין הכל קרוב שם
 

ידיד נפש

משתמש פעיל
ידוע למישהו על יהודים שנמצאים שבוע הבא בחמישי בזקופנה לצורך אירגון מניין?
 

zuchmir2

משתמש חדש
מישהו בזקופנה בימי שני, שלישי, רביעי, נשמח למניין אנחנו 3. בתאריכים 15-17 באפריל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה