זיהוי בחירת המשתמש בdroplist בצד המשתמש

מביט מהצד

משתמש חדש
שלום וברכה,
אשמח לכל עזרה בנושא.
בשפת JS יש לי מטריצה עם שם הספר והמחיר, ובדף ASPX יש לי droplistdown שמקבלת את "שם הספר" מהמערך.

הרעיון להזין בתוך תווית או תיבת טקסט את "המחיר" של הספר מיד בתום הבחירה.

כיצד אני מזהה בצד המשתמש מה הוא בחר?
 

KingYes

משתמש צעיר
תן לי להבין נכון.. יש לך droplistdown.. וברגע שהמשתמש בחר בתוכה, אתה רוצה להריץ בדיקה בשרת (AJAX?) ולקבל את המחיר (או עוד חשבונות) ולהכניס אותו לתיבת הטקסט?

אם אתה משתמש ב-JQuery, זה באמת בדיחה.. כל מה שתצטרך זה להשתמש באירוע change, ואז להריץ AJAX (אפשר GET או POST, תלוי מה תעדיף). ב-AJAX אתה מוסיף פרמטר של val() מה-ID/CLASS/THIS של האלמנט.. וב-callback אתה מכניס את הערך לתיבת הטקסט (כמובן שאפשר לקבל כמה ערכים, והדרך המומלצת לעשות א"ז היא JSON).

סבבה? ;)
 

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
הוא לא מעוניין להגיע לשם כך לשרת, אלא לבצע "שאילתה" על הטבלה, ולשלוף ממנה את העמודה הסמוכה, דהיינו המחיר.
אז בהחלט שניתן לעשות זאת בשורת JQUERY אחת, אך יש צורך להכיר את כל הDOM שלך עבור זה

הייתי מציע לך משהו קצת יותר פשוט
אם את רשימת הספרים אתה שם בDDL כמערך, שים את רשימת המחירים כ VALUES ואז כל בחירה של שם ספר, בפועל בוחרת את המחיר.... [כי לפי מה שאני מבין, אתה לא משתמש ב ID של פריט]
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה