אסטרטגיה היייייייייי מישהו יכול לעזור לי עם הסקר הזה??????

רבקה גיאת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
 

TAKT

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עניתי,
לדעתי צריך לפתוח ליותר מתשובה אחת, לפחות בחלק מהשאלות,
מתי ההגרלה?
 

אקורד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

רבקה גיאת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נמרוד הכין לי את הסקר
 

רבקה גיאת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
באמת שאין לי מילים איך להודות לכם
ההגרלה תערך במשך השבוע בעזרת ה'
 

אישונת

משתמש צעיר
"מתי לרוב תרכשו תשמישי קדושה". אין בזה תשובה כוללת לכל סוגי תשמישי הקדושה - לדוגמא ציצית אקנה בדר"כ לחגים, כשהישנה כבר לא טובה. מזוזה אקנה כשאעבור דירה, תפילין כשלילדי יהיה בר מצוה. וכן הלאה. בקיצור, לא כ"כ נתנו לי בסקר לבחור את האופציות המתאימות לכל דבר
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
איזה מחקר את עורכת?
מאוד מעניין להבין את מטרת המחקר.
אם אני הייתי עורך מחקר, לא בטוח שהייתי שואל שאלות על חנות ברכסים, מקום שבו רוב משתתפי המחקר לא מגיעים אליו בדרך קבע.
לא שיש לי בעיה עם רכסים, רק שהמאגר האנושי ברכסים הוא מצומצם, והאפשרות שתקבלו דעה אובייקטיבית שתאפשר לכם להגיע למסקנות אמפיריות במחקר, לא גדולות.
 

רבקה גיאת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
האמת שפשוט לא היה מידע בגוגל לכן אני מחפשת מי הקהל יעד מתי צורכים וכולי אני לא צריכה את התשובות של הקונים בחנות אלא של הצריכה הכללית
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
האמת שפשוט לא היה מידע בגוגל לכן אני מחפשת מי הקהל יעד מתי צורכים וכולי אני לא צריכה את התשובות של הקונים בחנות אלא של הצריכה הכללית
בכל מקרה ממליץ לערוך את הסקר:
1. למחוק את המשפט הפותח: 'אני עורכת מחקר', כי זה לא ממש מחקר, זה סקר צרכני פשוט.
2. לתת אופציה לבחירה מרובה, אחרת לא תקבלי תמונה אמיתית של הנתונים, אלא רק ברירת מחדל של מי שלא התייאש באמצע המילוי.
3. לרשום לעצמך על דף מה איזה מידע את רוצה לקבל => לצמצם את האפשרויות לשלושה פרטי מידע => ולשאול שאלות שיובילו אותך לאינפורמציה רק על המידע הזה.
4. לא לאזכר את העסק שלכם בשאלון, אין לו שום רלוונטיות למידע בשל מיקומו וחסר הנגישות שלו למרבית העונים - אלא אם כן את מנסה להסוות פרסומת בתוך סקר (דבר לא רלוונטי, כי רוב העונים לא יכולים לבצע קניה בשל מרחק גיאוגרפי והיעדר אתר מתאים לקניה.)
5. לאפשר דירוג פנימי של סיבות לקניה, על ידי שאלות הזדהות והסכמה.
לדוגמא:אלו מהגורמים הבאים ישפיע על קניית ציצית מהודרת של סולובייצ'יק: (1: מסכים מאוד, 5: לא מסכים בכלל)
  1. שירות (דירוג מ1-5)
  2. אמינות (דירוג מ1-5)
  3. רמת מחיר(דירוג מ1-5)
  4. אסתטיקה(דירוג מ1-5)
  5. קרבה פיזית(דירוג מ1-5)
  6. נגישות(דירוג מ1-5)
  7. צבע(דירוג מ1-5)
  8. אורך גדילים(דירוג מ1-5)
  9. ניפוץ לשמה(דירוג מ1-5)
  10. ללא חשש שעטנז(דירוג מ1-5)
ככה אפשר להבין איזה גורם יותר משמעותי בבחירה של הלקוח, והשיטה מאפשרת לסווג סוגי לקוחות, לדוגמא: לקוחות בני 35 פלוס, מייחסים יותר חשיבות להידור, ופחות למחיר, לעומת בני 60 פלוס שחשוב להם נגישות וללא שעטנז, ופחות מעניין אותם הצבע.
 
נערך לאחרונה ב:

רבקה גיאת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
האמת שהסקר עבר ביקורת קפדנית אצל המרצה שלי
את הרוב הוא כתב

אבל תודה ענקית על ההארות ההערות וההמלצות זה לא מובן מאליו
אני חדשה בתחום זה ממש עוזר
תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה