שאלה הגדלת חשמל לתלת פאזה

אני נמצא באמצע שיפוץ של דירה ישנה , והקבלן שלי התחייב לעשות לי הכנה לתלת פאזה, בנוסף הוא אמר לי לשמור 4,000 ש"ח בצד בשביל להגדיל בפועל את החשמל לתלת פאזה. מישהו יכול להסביר לי בצורה קולחת מה המטרה של כל שלב בזה ואיך זה מתבצע שלב אחר שלב?
 

עפולה

משתמש מקצוען
שלב ראשון: הקבלן עושה הכנה, הוא 'בונה ארון חשמל' המתאים לתלת פאזי.
שלב שני [ניתן לעשות כבר עכשיו]: אתה פונה לחברת חשמל [דרך האתר] ומבקש להגדיל לתלת פאזי, ומשלם אגרה בסביבות 3,000 ש"ח.
שלב שלישי: עובדי חברת חשמל מבצעים עבודה בארון חשמל שמחוץ לדירה ונותנים את התשתית לתלת פאזי [יכול לקחת חודש עד שהם באים].
שלב רביעי: החשמלאי שלך מזמין ביקורת של חברת חשמל [כרוך בתשלום אגרה + תשלום לחשמלאי. יכול לצאת 1,000 ש"ח אם אין בעיות מיוחדות]. אם הביקורת עוברת מחברים אותך מידית לתלת פאזי. אם הביקורת לא עברה, תצטרכו להזמין ביקורת נוספת [כרוך בתשלום קטן של אגרה], בתקוה שהכל יעבור בשלום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה