האם לYahoo יש גם ארז חול?

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
האתר שלי - http://seofree.co.il/ ,
היה מקום ראשון בביטוי " קידום אתרים בחינם " במשך כתקופה/
היום אני סתם מחפש , והאתר לא מופיעה במילה בביטוי המדובר..

האם מדובר בארגז החול? או שYahoo הענישו אותי על משהו?

תודה..
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
רק 0.16% מהמבקרים באתר שלי מגיעים מיאהו
(7 כניסות בחודש האחרון)
 

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י Shia;444938:
רק 0.16% מהמבקרים באתר שלי מגיעים מיאהו
(7 כניסות בחודש האחרון)
זה לא משנה, השאלה אם הוא העניש אותי.?
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
אכן, זה לא משנה לכלום.

לגופה של שאלה, נראה שהאלגוריתם של יאהו שיבץ אותך במיקום יותר... איך לומר... ריאלי.
 

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
לא, בדקתי את הנושא, וזה התשובה שקבלתי.

בעקבות הטמעת מנוע החיפוש של מיקרוסופט (בינג המחודש) באתרי יאהו יחזיקו החברות בכ-31.6% משוק החיפוש בארה"ב. מיקרוסופט הודיעה כי תסייע לחברות קידום אתרים (SEO) להתאים את פעילותן למנוע החדש.
על פי הודעה בבלוג הרשמי של שירות הפרסום של מיקרוסופט, adCenter, בימים הקרובים יעברו החיפושים באתרי יאהו בארה"ב ובקנדה למנוע החדש, ובהמשך ישמש בינג בפורטלי יאהו במדינות נוספות. בקרוב גם בישראל התוצאות בוואלה יהיו זהות למעשה לתוצאות של בינג.
על פי נתוני חברת המחקר comScore, נתח החיפוש המשולב של אתרי מיקרוסופט ויאהו עומד על כ-31.6%, לעומת 62.6% לגוגל. גם יתר חברות המחקר מצביעות על נתונים דומים.
מפרסמים אשר השתמשו בתשתיות של יאהו לרכישת שטח פרסום, או שהתאימו את פעילות ה-SEO שלהם לאלגוריתמים של יאהו, ייאלצו להתאים את מאמציהם למנוע החיפוש של בינג.(פבל כתב לא מזמן פוסט מעניין על ההבדל בין התוצאות של גוגל ובינג בעברית) על פי טינה קלהר, מומחית מדיה בחטיבת הפרסום של בינג, מיקרוסופט מציעה סט כלים למנהלי אתרים לשפר את התאמתם למנוע החיפוש, ובקרוב תשיק כלי הסבה למפרסמים מיאהו למיקרוסופט.

תודה רבה בכל מקרה ;)
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
שלומי. מה שכולם מנסים לומר לך כאן, זה שאם אתה פונה לגולש הישראלי יאהו לא שווה כמעט כלום, וחבל אפילו לדון עליו, כל עוד לא קורה משו מסעיר בתחום החיפוש בישראל.
אם אתה סתם רוצה לפתח דיון על איך עובד מנוע החיפוש של יאהו, זה כבר פחות רלוונטי בגלל הדיבורים על הטמעת החיפוש של יאהו בבינג.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  15  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה