מידע שימושי האופניים חשמליות: סכנה עצומה, מכתבי הרבנים!!!

נחמן ג

משתמש פעיל
נכון. מי שולח ילד קטן באוטובוס לבד, שיעלה איפה שרוצה, ושירד איפה שרוצה, ושיעשה מה שהוא רוצה?!
אז שגם באופניים שיאמר לו לאן ליסוע ומתי.
בקיצור הטענה הזו לא נראית לי נכונה.
מה שאני יכול להבין שזה מושך פירחחים.
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
אשכול כפול
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
אני לא יפסיק לעורר על הנושא החמור הזה, זה פשוט נוראי:

בעיר החרדית: רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב ונחבל בראשו​

רוכב אופניים חשמליים נפגע הלילה מרכב חולף ברחוב עוזיאל בבני ברק ונחבל בראשו. מתנדבי הצלה העניקו לו טיפול ראשוני בזירה ופינוהו לבית החולים שיבא בתל השומר​

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ20.4.2023 | 07:23
pltal.png



בני ברק: רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב ונחבל בראשו. כונני ארגון הצלה הוזעקו הלילה (חמישי) לרחוב עוזיאל בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לצעיר כבן 20 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש הצלה, יצחק האואר סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי רוכב אופניים חשמליים, צעיר כבן 20 הסובל מחבלת ראש לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

חנוך כהן ואביגדור גרוסמן, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים חשמליים שנחבל בראשו ובגפיו. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען

עמוד ההוראה בעצרת: "נערות וילדות על אופניים זה חוסר צניעות"​

בעצרת חיזוק שנערכה בראשות עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין בעקבות פטירתם של כמה מחשובי שכונת רמת אלחנן בב"ב עורר הרב על חיזוק בתורה, קבלת שבת מוקדם עשר דקות לפני הזמן, ועל כך שנערות וילדות נוסעות באופניים וקורקינטים בחוסר צניעות | צפו בוידאו​

משה ויסברג | חרדים20.4.2023 | 13:06


בעצרת חיזוק מיוחדת, שנערכה השבוע בבית הכנסת המרכזי 'רמת אלחנן' בבני ברק, בראשות עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של השכונה, לאחר כמה אסונות שאירעו בשכונה, מהם בפטירת שלושה מתושבי וחשובי השכונה בתקופה האחרונה, רבי שלום אליהו שפיגל זצ"ל, הגאון רבי חגי שלמה שמול זצ"ל, והגאון רבי נתן פרקש זצ"ל.

בעצרת נשאו דברים עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין, הראב"ד הגר"י סילמן, הגאון רבי יעקב מאיר זוננפלד רבה של רכסים, וכמו כן הוקרא מכתבו של הגר"מ מסעוד בן שמעון רבה הספרדי של בני ברק שנבצר ממנו להשתתף בכינוס.

עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין פתח את דבריו שנפלו גיבורים וכלי מלחמה, במלחמתה של תורה, ועורר על כך שצריכים להתחזק, והזכיר כי לפני עשרות שנים כשהיו הרבה צרות בשכונה שנפטרו תלמידי חכמים צעירים, עלה למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, אשר הגיע לשכונה ונשא דברים ואמר להתחזק להוסיף תוספת שבת ולקבל עשר דקות לפני הזמן. ואכן לא נשמע אחר כך שום שוד ושבר. וכעת התרופף קצת הענין, וראוי שוב לחזק את הדבר.

לאחר מכן פנה הגר"י זילברשטיין ועורר: "עוד דבר אני רוצה לבקש, על צניעות של ילדות, יש ילדות שנוסעות על אופניים, לדעתי זה מאד לא טוב, לדעתי מאד לא טוב, ילדות? בנות ישראל הקדושות והטהורות, מה זה נוסעות על אופניים, מאד לא טוב לדעתי, צריכים את זה לראות שלא יהיה, אני רואה פה לאחרונה שזה התרופף, אני הולך ברחוב ורואה ילדות נוסעות, מה זה? הולכות ונוסעות על אופניים, איזה דיבורים הם? והקורקינט הזה זה גם כלי משחית איום ונורא, הם נוסעות ככה.... צריכים לשים לב על הילדות שלנו, ועל הנשים שלנו, שהלבוש יהיה כמו שצריך, ב"ה התורה פה נלמדת, רק עם הנשים צריכים עוד טיפה חיזוק, זה יתד שהכל בו, נשים, אה, נשים הצדקניות, ממש מיירדעיק...".

בסיום הדברים התבטא עמוד ההוראה בביטוי נדיר ואמר "בזכות התורה, צניעות, והשבת, בטוח אני באלה שנזכה לכל טוב סלה".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
סכנת האופניים החשמליים
אור רביד על פי עמותת אור ירוק, 11 רוכבי אופניים חשמליים נהרגו מתחילת שנת 2023 בתאונות דרכים. ארבעה רוכבים נהרגו בפרק הזמן המקביל בשנת 2022.
 

רמת אלחנני

משתמש פעיל
המשתמש נחסם

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה