"גידול? ביג דיל"... הרב קלמן גולדשמידט

ארי בראון

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כוח האמונה: הרב קלמן גולדשמידט, דמות ידועה בחסידות ברסלב, סוחף מאות אנשים מדי שנה באומן שבאים לשמוע את שיעוריו, אך ברגע אחד חייו השתנו.
לפני כחודש הרופאים הודיעו לו כי מצאו בבטנו גידול סרטני גדול. לאחר סדרת בדיקות שעבר, החליטו הרופאים כי אין איך לטפל ברב. הם משערים כי מצבו סופני ובעקבות כך שלחו אותו לנוח בביתו, שם הוא החל בדיאטת ענבים וכמעט לא טועם מהאוכל שהיה רגיל לאכול מידי יום.
כמעט כל אדם שהיה במצבו של הרב גולדשמידט היה נשבר, מתמוטט מעצבות ושוקע במרה שחורה. אך לא כך אצל משפחת גולדשמידט. הרב לא נשבר, הוא מלא באמונה ושמחה ומספר על כוחות שהוא מקבל בזכות תורתו של רבי נחמן מברסלב.
בימים האחרונים צילמו אותו בני משפחתו כשהוא מעביר מסר למכריו ולכל יהודי באשר הוא - צריך רק לשמוח ולהאמין.

(מקור-כיכר)

linkfl.png

קישור:
http://www.jumbomail.co.il/Downloads.aspx?sid=3551735A384548532F39513D
 

קבצים מצורפים

  • v7064s0z__w561h771q70.jpg
    KB 48.6 · צפיות: 12

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה