כרטיס קניות כדוגמת "אקסטרה קארד"
עולה לספק 10% על כל שימוש בו
זה הפסד ברור של קניות מלקוחות קבועים, או מזדמנים שהיו מגיעים גם בלי הכרטיס
מצד שני חלק מהקניות מגיעים בגלל הכרטיס
איך אפשר למדוד רווח מול הפסד , נניח לאחר פיילוט של מס' חודשים???
הרי עליה במכירות יכולה לנבוע מעוד מהלכים שיווקיים שנעשו במקביל
עולה לספק 10% על כל שימוש בו
זה הפסד ברור של קניות מלקוחות קבועים, או מזדמנים שהיו מגיעים גם בלי הכרטיס
מצד שני חלק מהקניות מגיעים בגלל הכרטיס
איך אפשר למדוד רווח מול הפסד , נניח לאחר פיילוט של מס' חודשים???
הרי עליה במכירות יכולה לנבוע מעוד מהלכים שיווקיים שנעשו במקביל