פרווה איך משתמשים במכשיר צ'יפסר

יופלה אפרסק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
כמה שמן? חום? כמה תפו"א בבת אחת? צריך לערבב? כמה זמן? מתי שמים מלח?
תודה רבה
 

א.ד.מ.

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ציפסר רגיל זה 3 ליטר שמן ציםסר כפול זה 5 ליטר.
למלא שמן עד הסימון לחמם אותו לסביב 170 מעלות או כמעט על המקסימום לזרוק ציפס אחד, אם הוא צף עם בועות מסביב השמן חם.
למלא את הרשת ציפסים ולהוריד לשמן לעקוב אחרי הצבע השמגיעים לתוצאה הרצוייה לתלות את הרשת למעלה כדי שהשמן ירד. להעביר לקערה ולתבל.
יש טוענים שינתן לשמור את השמן לטיגונים אחרים אני לא עושה את זה ואז עלות השמן הופכת להיות שיקול אם להוציא את הציפסר. תכלס מוציאים רק על כמויות.
 

יופלה אפרסק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
תודה רבה, עזרתם ממש.
שמתי 2 בקבוקים (לא תכננתי, חשבתי שצריך 1) ולא הרבה תפו"א, יצא בסדר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה