מאמרים איך לעדכן משתמשים על פוסט חדש, יצירת תגיות באופן אוטומטי, ועוד מאמרים

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
לאחרונה יצא לי (בעיקר במקרה שבעל האתר ביקש אופטימיזציה למהירות של האתר) לקחת פונקציות שהיו בנויות באתרים עם תוספים, למחוק את התוספים המעמיסים על האתר, ולהשתמש במקומם בקוד, לדוגמה היה מותקן הצאט של טידיו באתר, דבר שאינו מצריך תוסף, אלא מספיק לו קוד בלבד. כמו כן הפניית SSL וביטול העורך גוטנברג, דברים שונים שמספיק להכניס עבורם קוד בשביל שהם יוגדרו כצפוי באתר, במקום להכניס תוסף ייעודי לכל אחד מהם.
כתבתי כמה מאמרים שקשורים לחלק מהנושאים שטיפלתי בהם ומאמרים נוספים, ואני מקווה בקרוב לפרסם מאמרים נוספים.
כמה מאמרים שפורסמו היום:








 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
בהדרכה זו הסברתי כיצד ניתן להציג באופן אחר עבור הגולש את התוכן באתר, גם בדברים שאינכם אחראים על הנוסח (למעט פוסטים שאתם יכולים להחליט בעצמכם מה לכתוב כמובן).
אגב כתבתי את המאמר בזמנו כשבדקתי את האפשרויות, באופן מפורט יותר, אך המאמר אבד, עם זאת אני מקווה שיהיה תועלת גם במאמר הנוכחי כמו שהוא.
ועוד מאמר על תרגום

ועוד מאמר שבעבר פרסמתי בפרוג, וכרגע הוספתי לו עדכון חשוב:
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה