סקירה אוזניות עם אבא flybuds c1

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד

photo5803394355233404508.jpg


טריביט פליי באדס סי 1 | tribit FlyBuds c1

תביא לי אוזניות שאפשר לנהל איתם שיחות בצורה שפויה, זה הבקשה שקיבלתי מרוב מי שדיברתי איתו אי פעם על אוזניות כלשהם, ובצדק, נכון שעיקר ההשקעה ברכישת אוזניות תהיה בגלל איכות הסאונד במוזיקה, אבל אם אין איכות שמע בשיחות אז מה עשינו.

אף אחד לא מצפה מאוזניה שמונחת באוזן שתקלוט את הדיבור שלך יותר מהדיבור של מי שעומד לצידך (אולי בדגמים היקרים ביותר – מעל 1000 שח), אבל בהחלט מתבקש לקבל אוזניות שנותנות ניהול שיחה תקין וברור, האם יש בשורה? כנראה שכן.

אוזניות הTWS היוקרתיות של טריביט מגיעות אלינו הפעם לשם שינוי מהארץ, האמת? הרגשתי מוזר להזמין מוצר ולקבל אותו תוך יומיים עם שליח עד הבית... אבל זה לא הרווח המשמעותי, עוד נדבר על זה.

גם הפעם המלאכה לא הייתה קלה להתחרות בשוק הTWS (אוזניות אלחוטיות אמיתיות), להנגיש אוזניות "שוות" במחיר שהוא לא מהזולים בשוק, ננסה להבין עד כמה יש כאן משהו ייחודי.
photo5803394355233404492.jpg

האוזניות המגיעות עם אטמי סיליקון (ועוד 5 זוגות להתאמת גודל ונוחות) כמובן, ורגלית (שהפעם תורמות משהו לעיצוב), לא מצויידות בסינון רעשים אקטיבי (תחום הולך ומתפתח, גם אצל היצרן – טריביט), אבל הם לא מוותרות לאחרים, ומגיעות עם שלל מאפיינים אשר ממקמות אותם גבוה.

כבר בהתרשמות הראשונית מהאוזניות מורגש שמדובר במוצר איכותי, פלסטיקה איכותית (הקייס מט האוזניות מבריק-מט), בנויות היטב, מכסה הקייס נצמד ע"י מגנט ואין חשש שהאוזניות יפלו ממנו גם כשהוא נופל, בחזית מופיעות 4 נורות לד המחוות את מצב הסוללה החיבור והטעינה, מתחתם מופיע לחצן שיאפשר לנו להכניס את האוזניות למצב חיפוש, ולהתאים מכשיר אחר.

בראש המכסה נמצא את שם המותג מופיע בגוון מבריק וקצת נסתר לעין, ומתחת מבנה הקייס ממוקם חיבור הטעינה מסוג טייפ סי (כבל טעינה מצורף באריזה).

מבנה הקייס בנוי בצורה אליפסית נוחה ולא מידי עבה, שתאפשר לנו לשאת אותם גם בכיס בלי הפרעה מיוחדת. האוזניות עצמם יושבות במאונך כך שהשליפה שלהם נעשית בקלות יחסית.

כשתוציאו את האוזניות מהאריזה, תגלו את סט האוזניות מהיפים בקטגוריה עם עיצוב ייחודי, בגוון ניקל כהה בחזית, לצד אדום – בורדו, ומבנה ארגונומי מעניין, כן, הכפתור שבצד הרגלית הוא לחצן הפקודות, אין כאן לא מגע ולא לחצן שיכאיב לכם עם דחיפת האוזניות חזק מידי בגלל הלחיצה. נקודת ציון לשבח.

בעת פתיחת המכסה או בעת לחיצה על הלחצן בחזית, נורות החיווי יציגו את מצב הסוללה שנותר בקייס כאשר כל נורית מסמלת 25% מהזמן הנותר בסוללה.

למרות שמדובר באוזניות לא זולות ומגיעות עם חיבור בלוטוס 5.2 המתקדם ביותר, הם לא תומכות בחיבור 2 מכשירים בו זמנית. החיבור בין האוזניות למכשיר מתבצע כבר עם פתיחת הקייס ומאפשר התחברות מהירה יותר.



האוזניות מצויידות כאמור בחיבור בלוטוס 5.2, עם שבב QCC3040 מבית קוואלקום. ציון לשבח מיוחד על החיבור היציב, כמה ימים שאני כבר מסתובב עם האוזניות בהרבה מקומות, ואף פעם לא היה ניתוק לשניה, ואף החיבור עצמו מהיר מאוד ללא דיליי מורגש.

זמן הסוללה המוצהר על ידי היצרן הינו עד 12 שעות באוזניות עצמן ועד 50 שעות עם הקייס, כל זאת בשימוש ברמת ווליום ממוצעת, בזמן שהאוזניות הספיקו להיות אצלי עד כתיבת סקירה זו, היה נראה שזה לא הזמן שאני מקבל, אבל בהחלט הם נתנו זמן סוללה מרשים של לפחות 30 שעות, וזה די והותר גם ליציאה מהבית לכמה ימים.

בכדי לקבל את טווח הסוללה, יש להטעין את הקייס 90-120 דקות.



כבר כשתניחו את האוזניות באוזן תבינו ותרגישו שמדובר ביוקרה, בגלל המשקל הקליל שלהם ותפיסת אטמי הסיליקון הם יושבות בצורה מעולה ויציבה ללא חשש נפילה גם בעת הליכה או ריצה (האוזניות מגיעות עם תקן נגד גשם וזיעה IPX5).
photo5803394355233404483.jpg

התפעול של האוזניות נעשה לשם שינוי על ידי לחצן פיזי שנמצא ברגליות, ולא במגע כלשהוא, ומאפשר לקבל פידבק ברור בלחיצה ולא להסבך כמה הקשות כבר הקשתי, כמו כן מרחב האופציות לתפעול ישירות מהאוזניה גבוה, ומאפשר לשחק בווליום לעבור בין השירים, עצירת המוזיקה וניהול שיחות.

איכות האודיו (ותכלס זה הדבר הכי חשוב באוזניות) מעולה, ובזכות תמיכה בקידוד Qualcomm aptX תתאפשר לנו האפשרות לחוות את המוזיקה כהוויתה, עם צלילים מדוייקים וברורים, בשילוב בסים מדוייקים גם כן, אמנם הבסים די מתונים, ומי שמחפש אותם דווקא לא ימצא אותם כאן, אבל מי שרוצה לשמוע את השיר ככוונת המשורר עם כך תו וצליל, בהחלט יוכל לקבל תמורה טובה.

הווליום באוזניות יכול להגיע לעוצמות מידי גבוהות, הרבה ממה שמסוגלים לשמוע, לדעתי כשהווליום היה ברמות הגבוהות ביותר, הצלילים קצת התערבבו וקצת נפגמה איכות המוזיקה, אבל זה ממש ברמות הגבוהות ביותר שלרוב לא צריך להגיע אליהם – למרות שאין כאן סינון רעשים אקטיבי.

אפרופו סינון רעשים, סינון הרעשים הפאסיבי כאן לא רע בכלל, בזכות אטמי הסיליקון המעולים, ובעיקר בזכות מבנה האוזניות שממלא את חלל האוזן.

נחזור להתחלה ויש לנו בשורה, בניהול השיחות שערכתי איתם הופתעתי. ברוב מוחלט של המקרים הצד השני אמר שהשמע דרך האוזניות טוב בהרבה מהדיבור ישירות מהטלפון (qin 1s+) זאת בזכות 4 מיקרופונים! הממוקמים ב2 האוזניות, כמו כן נקבל סינון רעשי רקע מובנה שיאפשר לצד השני לשמוע אתכם ספציפית, גם במקומות רועשים הצלחנו לנהל שיחות, רק כשנתקלנו ברוחות איכות השיחה היתה ממש גרועה לצד השני.

כמובן שנוכל לנהל שיחות רק עם אחד מהאוזניות ואין צורך בחיבור של שניהם בשום שלב.

photo5803394355233404488.jpg


עוד מעלה ייחודית יש באוזניות, יש להם אבא, כן, את האוזניות האלה נרכוש בארץ ישירות מהיבואן, ונקבל אחריות למשך שנה. עלות האוזניות לפני משלוח כעת במבצע 299 ₪ (במקום 319). בהחלט תג מחיר הוגן לתמורה מעולה.

לרכישה:

 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
הצטרף חבר למשפחה...
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
מבצע מיוחד לחברי הפורום עד מוצש ה' תשרי
15 אחוזי הנחה! על כל מוצרי טריביט וביניהם האוזניות המעולות האלה
בהזנת הקופון dvash21
הזדרזו...
מבצע ראש השנה.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה