מידע שימושי מהיר לעיר- בני ברק

haso

משתמש פעיל
עוד נושאים שעלו במפגשים
1. הגברת תדירות האוטובוסים הפנמיים בכלל וגם מ8 בערב עד 12 בלילה
2. חיבור לרכבת בני ברק כדי שנוכל להינות ממנה לנסיעות לצפון ולדרום ולירושלים (למשל שקו 2 ו5 יסיימו ברכבת)
3.קוים מהירים בצירים המרכזים של העיר שיעברו כל 5 דק
4. פתרונות לעגלות באוטובוסים (הוצע רעיון שכל החלק האחורי יהיה כסאות מתקפלים לאורך האוטובוס. כמו שכבר היום יש בחלק מהאוטובוסים מול הדלת האמצעית)
ועוד ועוד
עכשיו זה הזמן לקטר ;). הם פתוחים לשמוע רעיונות מחוץ לקופסא. כלשונם
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עוד נושאים שעלו במפגשים
1. הגברת תדירות האוטובוסים הפנמיים בכלל וגם מ8 בערב עד 12 בלילה
2. חיבור לרכבת בני ברק כדי שנוכל להינות ממנה לנסיעות לצפון ולדרום ולירושלים (למשל שקו 2 ו5 יסיימו ברכבת)
3.קוים מהירים בצירים המרכזים של העיר שיעברו כל 5 דק
4. פתרונות לעגלות באוטובוסים (הוצע רעיון שכל החלק האחורי יהיה כסאות מתקפלים לאורך האוטובוס. כמו שכבר היום יש בחלק מהאוטובוסים מול הדלת האמצעית)
ועוד ועוד
עכשיו זה הזמן לקטר ;). הם פתוחים לשמוע רעיונות מחוץ לקופסא. כלשונם
אצלינו הדגשנו את שעות השיא המתאימות לבני ברק כמו 18-01 שזה שעות שיוצאים לחתונות
ביטול קוים סיבוביים
הגברת תדירויות

ואמרו דכל פניה מתקבלת
ושכדאי לשלוח בשבוע הקרוב כל רעיון/הצעה/שיפור/תלונה

הם (נתיבי איילון חברת פרסום גל ועירית בני ברק ) כרגע מתמקדים בעיקר בקוים פנים ערים או גוש דן ולא תשתיות ובין עירוני
אבל ניתן לשלוח הכל והם יעברו פניה אחר פניה בשימת לב

(בכנס לנשים הביאו את המייל של GALI אולם הוא נעלם לי
אולי יש כאן מישהי שיש לה אותו כדי לשלוח גם אליה)
 

שלס

משתמש מקצוען
קו 4 יחליף את קו 11 לפי מסלול ערב ויהפך למסלול בכל שעות היום והוא יעבור ברח חזון איש לכיוון השומר וקרית הרצוג
קו 4 לא יעבור ברימונים, הוא עובר בהשומר רק בקטע של ר"ע-השלושה.
אין חיבור לרימונים/שיכון ה' לאיזור ר"ע חזו"א
(חוץ ממה שהאיזור סובל שנים ממיעוט תח"צ, כך למשל ציינו לעיל שאין תחבורה ישירה משם לדובק)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
קו 4 לא יעבור ברימונים, הוא עובר בהשומר רק בקטע של ר"ע-השלושה.
אין חיבור לרימונים/שיכון ה' לאיזור ר"ע חזו"א
(חוץ ממה שהאיזור סובל שנים ממיעוט תח"צ, כך למשל ציינו לעיל שאין תחבורה ישירה משם לדובק)
יש את קו 8 שהוא לא ממש תחבורה (וגם לא ממש עד דובק אלא האזור)
אלא מונית גדולה ובטח לא לעגלות משא ותינוקים
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
2. חיבור לרכבת בני ברק כדי שנוכל להינות ממנה לנסיעות לצפון ולדרום ולירושלים (למשל שקו 2 ו5 יסיימו ברכבת)
לירושלים הרכבת עדיף לנסוע ישר לבורסה.
לרעננה\ אשקלון זה באמת מתסכל שאין תח"צ נורמלי לרכבת.

@לאי ללי היה שם משהו מיוחד במפגש?
תכננתי להגיע ובסוף ממש לא הסתדר לי.
היו חידושים מיוחדים?
 

צחור

משתמש מקצוען
2. חיבור לרכבת בני ברק כדי שנוכל להינות ממנה לנסיעות לצפון ולדרום ולירושלים (למשל שקו 2 ו5 יסיימו ברכבת)
טרוף מוחלט!
בבני ברק כמו בבני ברק לכל אחד אכפת רק מהבית שלו
בדקתם את הנתונים לפני שהצעתם את ההצעה הזו?
טפשי ביותר לפתור בעיה אחת וליצור עוד 20 אחרות....
גם ככה העבירו את המסוף מקרית הרצוג לקניון ופתחו את המכבים לדו סיטרי
וזה מצב קטסטרופלי מה שהולך שם
(רואה מהרכב אמנם אבל שומעת תלונות בלי סוף...)
ההצעה הזו ספיציפית טפשית ומיותרת לחלוטין.
למי לפנות בקשר לזה?
 

טעם של פעם

משתמש פעיל
קו שיחצה את כל השומר, יש בתכנון?
כי כרגע אין קו כזה וזה ממש חסר.
כנ"ל קו שיתחבר לכביש גהה בקוקה קולה או ברמת אלחנן.

תמיד חשבתי על זה,
ולדעתי היה שווה אפילו לפתוח אשכול מיוחד על כך

רחוב השומר שהוא הציר הבין עירוני כמעט החשוב ביותר!!
אין בכלל קו ישיר שחוצה את הכביש כולו

בעיר מסתובבים המון אוטובסים
וברחוב השומר אין אפילו קו אחד!!! שחוצה את הכביש....כלום!!
ובפרט ש
(לא)לוקחים בחשבון שציר השומר מוביל לז'בוטינסקי.
שהמון!!! תושבי העיר עובדים באיזורי פ"ת וכו'
ובז'בוטינסקי יש תדירות ממש ממש חזקה לקווים שמובילים אותנו למקומות המבוקשים
(יצא לכם פעם ב7:45 להיות בז'בוטינסקי פינת השומר/רבי עקיבא/ סוקולוב ???)

קו חוצה השומר כולו , היה יכול לחסוך המון המון זמן חשוב!!!

 

haso

משתמש פעיל
טרוף מוחלט!
בבני ברק כמו בבני ברק לכל אחד אכפת רק מהבית שלו
בדקתם את הנתונים לפני שהצעתם את ההצעה הזו?
טפשי ביותר לפתור בעיה אחת וליצור עוד 20 אחרות....
גם ככה העבירו את המסוף מקרית הרצוג לקניון ופתחו את המכבים לדו סיטרי
וזה מצב קטסטרופלי מה שהולך שם
(רואה מהרכב אמנם אבל שומעת תלונות בלי סוף...)
ההצעה הזו ספיציפית טפשית ומיותרת לחלוטין.
למי לפנות בקשר לזה?

פתיחת המכבים לדו סיטרי זה דבר מתבקש ולמה זה בעיה?
לגבי העברת האוטובוסים 2 5 6 לקניון זה באמת בעיה קטסטרופלית ודיברו על זה, הם אמרו שאם יהיה פתרון למסוף אוטובוסים בתוך קרית הרצוג אפשר לבדוק אבל התושבים ברח יגאל אלון נלחמו להוציא את האוטובוסים מהשכונה כי זה גרם לסבל ולסכנת בטיחות לילדים.
התוכנית גם מנסה לקחת בחשבון את השכונה של מחיר למשתכן וכן הבניה העתידית ברח' הירקון שגם שם נבנית שכונה של 50 בנינים ולכן בהמשך האוטובוסים צריכים לעבור גם שם.
 

צחור

משתמש מקצוען
פתיחת המכבים לדו סיטרי זה דבר מתבקש ולמה זה בעיה?
לגבי העברת האוטובוסים 2 5 6 לקניון זה באמת בעיה קטסטרופלית ודיברו על זה, הם אמרו שאם יהיה פתרון למסוף אוטובוסים בתוך קרית הרצוג אפשר לבדוק אבל התושבים ברח יגאל אלון נלחמו להוציא את האוטובוסים מהשכונה כי זה גרם לסבל ולסכנת בטיחות לילדים.
התוכנית גם מנסה לקחת בחשבון את השכונה של מחיר למשתכן וכן הבניה העתידית ברח' הירקון שגם שם נבנית שכונה של 50 בנינים ולכן בהמשך האוטובוסים צריכים לעבור גם שם.
אוקי
בני ברק גדלה משמעותית ונדרשת חשיבה מחודשת
זה מצחיק שמלפני 30 שנה נשארו קו 2 ו5 באותו מסלול ותדירות
הגיע הזמן להוסיף עוד קווים ולהעלות תדירויות
ולפתוח מסופים נוספים.
בקשר להשומר- נכון מאוד
קחו בבקשה בחשבון שגם במתחם פזו סיטרואן הולכת לקום שכונה ענקית...
 

haso

משתמש פעיל
אוקי
בני ברק גדלה משמעותית ונדרשת חשיבה מחודשת
זה מצחיק שמלפני 30 שנה נשארו קו 2 ו5 באותו מסלול ותדירות
הגיע הזמן להוסיף עוד קווים ולהעלות תדירויות
ולפתוח מסופים נוספים.
בקשר להשומר- נכון מאוד
קחו בבקשה בחשבון שגם במתחם פזו סיטרואן הולכת לקום שכונה ענקית...

קו 2 5 6 אמורים להגדיל את התדירות וכן הוסיפו קו חדש קו 4 וכן שינוי קו 11 ולגבי השומר ההצעה שקו 180 יעלה לאורך הרחוב. תעייני בקובץ ששלחו לי נתיבי איילון שהעליתי באחד ההודעות הראשונות
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
טרוף מוחלט!
בבני ברק כמו בבני ברק לכל אחד אכפת רק מהבית שלו
בדקתם את הנתונים לפני שהצעתם את ההצעה הזו?
טפשי ביותר לפתור בעיה אחת וליצור עוד 20 אחרות....
גם ככה העבירו את המסוף מקרית הרצוג לקניון ופתחו את המכבים לדו סיטרי
וזה מצב קטסטרופלי מה שהולך שם
(רואה מהרכב אמנם אבל שומעת תלונות בלי סוף...)
ההצעה הזו ספיציפית טפשית ומיותרת לחלוטין.
למי לפנות בקשר לזה?
אבל אחרי שהוציאו למה שלא יגיע לרכבת כבר לא הבדל גדול דקה מקסימום.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום

מכל מקום

משתמש רשום
מעיון מעמיק בתכנית, התכנית מתמקדת בצירים המרכזיים ולא נותנת מענה לשכונות המרוחקות.
האם הקווים החדשים הם חלק מהתכנית? הם לא מופיעים כאן.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
מקפיצה אשכול ישן
קיבלנו היום תוכנית של העיריה "נעים לעתיד" של העיריה עם שינוי ותוספת של המון קויים
מעתיקה לכאן:
קו 3- יצא מקניון איילון ולא יהיה סיבובי
קו 4 - ( חדש )תחנת מוצא, רכבת בני ברק- תחנת סיום, קהילות יעקב
מסלול- עובר ב קרית הרצוג, אהרונוביץ, רבי עקיבא, חזון איש, ויזניץ, (מקשר בין מרכז רימונים למרכז חזון איש)
קו 6 - תחנת מוצא, קניון איילון. תחנת סיום, חזון איש.
מסלול עובר ב: קרית הרצוג, אהרונוביץ, מעייני הישועה, נחמיה, חזון איש.
קו 8- הפיכתו לאוטובוסים רגילים ולא מיניבוסים.
קו מעגלי מאהרונוביץ לאהרונוביץ.
קו 9 - ( חדש ) תחנת מוצא, קניון איילון , תחנת סיום, קהילות יעקב
מסלול: בן גוריון, סוקולוב, אהרונוביץ, חזון איש, ויזניץ,
קו 28 - ( חדש ) תחנת מוצא, רכבת מרכז סבידור, תחנת סיום, קריית אונו.
מסלול: בי"ח איכילוב, עיריית בני ברק, ירושלים, רבי עקיבא, כהנמן, יציאה לגבעת שמואל לקרית אונו.
קו 18- קיצור המסלול בקרית אונו, והגדלת תדירות
קו 34 - תחנת מוצא, תחנה מרכזית תל אביב, תחנת סיום, קרית אריה פתח תקווה
ביטול קו סיבובי, מקשר בין ת"א אזור דרום, לבני ברק ולקרית אריה פתח תקווה
מסלול: שדרות ירושלים, חזון איש, הרב שך, זבוטינסקי,


תח"צ בין עירוני
קן 400- זבוטינסקי , גהה
קו 401- נכנס לבני ברק
מסלול: רבי עקיבא, כהנמן, ונסיעה ישירה לירושלים, (ללא מחלפים)
בירושלים- פיזור ב: המ"ג, פתח תקווה, שפע חיים.
קו 402- מסלול חדש: דרך אבוחצירא, סוקולוב/ הרב שך, חזון איש, עזרא.
קו 409 -( חדש ) מסלול: יציאה מב"ב דרך אהרונוביץ, מחלף גהה, וישיר בירושלים ל: בר אילן, שפע חיים.
קו 411 - קו פעיל כל ימות השבוע, תחנת סיום, מלחה (תנכי)
מסלול: רבי עקיבא, כהנמן,
בירושלים: קרית משה, קרית יובל, בית וגן, מלחה, (תנכי)
קו 422- תחנות סיום חדשות, סנהדריה, רמת אשכול
קו 429- יציאה מקרית הרצוג, פרדס כץ, ישירות למחלף גהה, ולירושלים.
קו 349 - תחנת מוצא, קניון איילון,
מסלול: דרך אבוחצירא, אהרונוביץ
קו 350- מסלול חדש: נחמיה, עזרא/נדבורנא, יציאה מהירה מבני ברק דרך אלוף שדה
קו 351- שינוי מסלול : רמת המייל, אבוחצירא, כהנמן
קו 180- תוספת תדירות
קו 280- מסלול חדש: בן יעקב, בן דוד, יציאה מהירה מבני ברק.
קו 380- ( חדש ) לאלעד, יציאה מהירה מבני ברק. דרך מחלף גהה ואהרונוביץ.
קו 210- נסיעה באבוחצירא, בשני הכיונים.
קו 211- ( חדש ) יציאה מהירה מבני ברק.
מסלול: רבי עקיבא, אהרונוביץ, מחלף גהה.
(מסלול במודיעין עילית כמו 210)
קו 220- מסלול חדש: סוקולוב/הרב שך, חזון איש, עזרא.
קו 230- מסלול חדש: סוקולוב/הרב שך, חזון איש, עזרא.
קו 240- נסיעה באבוחצירא, בשני הכיונים.

מסלולי הקווים עלולים להשתנות,
אחרי החגים יפורסמו בתיבות הדואר ובעיתונים המסלולים המלאים.
חוברת: "תוכנית אב בתחבורה ציבורית"
 
נערך לאחרונה ב:

haso

משתמש פעיל
אפשר להעלות את התוכנית?
או את החוברת שקיבלתם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה