דרוש מידע למה החשבוניות של חברות הסלולר הוותיקות כ"כ מסובכות?? (ויש גם סיפור)

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
יש לי טלפון של אחת מחברות הסלולר הוותיקות והשנואות. לא נוקב בשמה מטעמים מובנים, אך אציין שקניתי מהם טלפון ביתי והתשלום עליו הוא חודשי.
איכשהו העסק עולה המון כסף.
תשתית, טלפון, וספק מבחוץ.
היום קיבלתי חשבונית.
חשכו עיניי. כמו בימים הטובים. בלאגן אימים, אתה לא מבין כלום. חיובים, זיכויים.
בלית ברירה התקשרתי לחברה.
וראו זה פלא - - -
בגלל החוק החדש, אתה מגיע לנציג שירות בתוך דקות, והוא גם נמצא הראשון בתפריט... כל הכבוד. לא האמנתי שהחוקים בעניין יפעלו, ומתברר שהם כן.
בכל אופן, אליה וקוץ בה:
עונה לי ערבייה. שמנסיון - הן לא מבינות כלום ואתה לא מבין אותן. אני לא גזען, פשוט שונא לגמור שיחה עם נציגה ולראות שהיא לא הבינה כלום ואני לא הבנתי אותה.

לכן ניתקתי, התקשרתי שוב פעם.
עונה לי גבר, יהודי, נעים.
אנחנו מפטפטים, אני מאשים אותו ביצירת חשבונית מבולגנת והזויה, הוא צוחק ואומר שהיא מצויינת.
אנחנו מתווכחים בשביל הכיף אם החשבונית קריאה או לא, ולבסוף אני מנצח כשהוא אומר שאם אני רוצה ללמוד לקרוא את החשבונית - הסיפור יארוך לי 3 ימים.
שנינו צוחקים וסוחבים את הזמן.
אני מבקש ממנו שיוזיל את המחיר, והוא מסביר שאי אפשר להוזיל את המחיר של התשתית.
אני מבקש שיוזיל את המחיר של הטלפון, והוא נאות להוזיל אותו ב 30 שקל לחודש. בלחיצת כפתור!
הוא מתרה בי שזה רק לשנה, ואני חייב להתקשר עוד שנה לבקש הנחה. ומציין בגיחוך ש"אתה משלם שישים שקל במקום שלושים מזה כשנה כי אתה שכחת להתקשר לבקש הנחה..."
אני אומר לו בנימוס שאלו בדיוק השטיקים שבגללן החברה שלו שנואה בכל שכבות הציבור; חברה עם מסורת שירות איומה ונוראה, וחברה עלובה שמרמה את הלקוחות.
הוא לא יודע מה להגיב, ואני מסביר לו שחשבונית ללקוח צריכה להיות מורכבת מ 4 שורות בלבד.
שם הלקוח
סכום לחיוב לפני מע"מ
כולל מע"מ

ושורת תודה רבה.

אח"כ הוא מבקש ממני לא לכעוס, ואני צוחק ומסביר לו בהומור שאני לא כועס, כי החברה שלו מנסה לרמות אותנו, זה נכון, אבל גם אנחנו, הלקוחות הישראליים, מנסים לרמות בחזרה כשמתאפשר.
שנינו זורמים ונהנים. אחר כך הוא אומר שיש לנו מנהיג גדול ומורה דרך שמלמד אותנו איך לקמבן ולשחק עם הכללים, אני שואל מי, והוא אומר ביבי (אמיתי). אני מאשר ומסביר לו שביבי בסדר גמור, וחשוב להמשיך להציע לו. כי אחרת מי ילמד אותנו.
הנציג פורץ בצחוק ואומר שהכי טוב להצביע ליהדות התורה.
אני שואל אותו אם הוא ממצביעי יהדות התורה, והוא טוען שלא, אבל סבא רבא שלו היה הרב הראשי בגרמניה.
אני שואל מה שם סבו, והוא אומר שאסור לו לומר.
לסיום אני ממליץ לו להמשיך להצביע ביבי עד מאה ועשרים, והוא מבקש ממני לדרג אותו גבוה - מקום שבע - בסקר הטלפוני, ואני מבטיח לו שאדרג אותו במקום 300, בתנאי שהוא ימשיך להצביע ביבי.
(אמיתי לחלוטין, לצערי אין לי הקלטת שיחה)
עד פה הסיפור.

וכעת לשאלה:
מישהו מצליח להבין משהו מהחשבוניות של חברות הסלולר הוותיקות? יש מצב שהם עושים בכוונה את החשבוניות כל כך מסובכות ולא קריאות?
מה כל כך קשה לשלוח לבנאדם חשבונית ברורה וחדשה:
אתה משלם איקס כסף על מוצר איקס?
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יש לי טלפון של אחת מחברות הסלולר הוותיקות והשנואות. לא נוקב בשמה מטעמים מובנים, אך אציין שקניתי מהם טלפון ביתי והתשלום עליו הוא חודשי.
איכשהו העסק עולה המון כסף.
תשתית, טלפון, וספק מבחוץ.
היום קיבלתי חשבונית.
חשכו עיניי. כמו בימים הטובים. בלאגן אימים, אתה לא מבין כלום. חיובים, זיכויים.
בלית ברירה התקשרתי לחברה.
וראו זה פלא - - -
בגלל החוק החדש, אתה מגיע לנציג שירות בתוך דקות, והוא גם נמצא הראשון בתפריט... כל הכבוד. לא האמנתי שהחוקים בעניין יפעלו, ומתברר שהם כן.
בכל אופן, אליה וקוץ בה:
עונה לי ערבייה. שמנסיון - הן לא מבינות כלום ואתה לא מבין אותן. אני לא גזען, פשוט שונא לגמור שיחה עם נציגה ולראות שהיא לא הבינה כלום ואני לא הבנתי אותה.

לכן ניתקתי, התקשרתי שוב פעם.
עונה לי גבר, יהודי, נעים.
אנחנו מפטפטים, אני מאשים אותו ביצירת חשבונית מבולגנת והזויה, הוא צוחק ואומר שהיא מצויינת.
אנחנו מתווכחים בשביל הכיף אם החשבונית קריאה או לא, ולבסוף אני מנצח כשהוא אומר שאם אני רוצה ללמוד לקרוא את החשבונית - הסיפור יארוך לי 3 ימים.
שנינו צוחקים וסוחבים את הזמן.
אני מבקש ממנו שיוזיל את המחיר, והוא מסביר שאי אפשר להוזיל את המחיר של התשתית.
אני מבקש שיוזיל את המחיר של הטלפון, והוא נאות להוזיל אותו ב 30 שקל לחודש. בלחיצת כפתור!
הוא מתרה בי שזה רק לשנה, ואני חייב להתקשר עוד שנה לבקש הנחה. ומציין בגיחוך ש"אתה משלם שישים שקל במקום שלושים מזה כשנה כי אתה שכחת להתקשר לבקש הנחה..."
אני אומר לו בנימוס שאלו בדיוק השטיקים שבגללן החברה שלו שנואה בכל שכבות הציבור; חברה עם מסורת שירות איומה ונוראה, וחברה עלובה שמרמה את הלקוחות.
הוא לא יודע מה להגיב, ואני מסביר לו שחשבונית ללקוח צריכה להיות מורכבת מ 4 שורות בלבד.
שם הלקוח
סכום לחיוב לפני מע"מ
כולל מע"מ

ושורת תודה רבה.

אח"כ הוא מבקש ממני לא לכעוס, ואני צוחק ומסביר לו בהומור שאני לא כועס, כי החברה שלו מנסה לרמות אותנו, זה נכון, אבל גם אנחנו, הלקוחות הישראליים, מנסים לרמות בחזרה כשמתאפשר.
שנינו זורמים ונהנים. אחר כך הוא אומר שיש לנו מנהיג גדול ומורה דרך שמלמד אותנו איך לקמבן ולשחק עם הכללים, אני שואל מי, והוא אומר ביבי (אמיתי). אני מאשר ומסביר לו שביבי בסדר גמור, וחשוב להמשיך להציע לו. כי אחרת מי ילמד אותנו.
הנציג פורץ בצחוק ואומר שהכי טוב להצביע ליהדות התורה.
אני שואל אותו אם הוא ממצביעי יהדות התורה, והוא טוען שלא, אבל סבא רבא שלו היה הרב הראשי בגרמניה.
אני שואל מה שם סבו, והוא אומר שאסור לו לומר.
לסיום אני ממליץ לו להמשיך להצביע ביבי עד מאה ועשרים, והוא מבקש ממני לדרג אותו גבוה - מקום שבע - בסקר הטלפוני, ואני מבטיח לו שאדרג אותו במקום 300, בתנאי שהוא ימשיך להצביע ביבי.
(אמיתי לחלוטין, לצערי אין לי הקלטת שיחה)
עד פה הסיפור.

וכעת לשאלה:
מישהו מצליח להבין משהו מהחשבוניות של חברות הסלולר הוותיקות? יש מצב שהם עושים בכוונה את החשבוניות כל כך מסובכות ולא קריאות?
מה כל כך קשה לשלוח לבנאדם חשבונית ברורה וחדשה:
אתה משלם איקס כסף על מוצר איקס?
אם הוט מובייל נחשבת ל'חברה ותיקה' אז אנחנו מקבלים כל חודש לא דף אחד, אלא חוברת שצריך לשבת כמה דקות טובות להבין מה הולך שם, וזה רק על הסלולר.
למדתי להסתכל על השורה התחתונה שסכום החיוב זהה לחבילה שסוכמה.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
יש לי טלפון של אחת מחברות הסלולר הוותיקות והשנואות. לא נוקב בשמה מטעמים מובנים, אך אציין שקניתי מהם טלפון ביתי והתשלום עליו הוא חודשי.
איכשהו העסק עולה המון כסף.
תשתית, טלפון, וספק מבחוץ.
היום קיבלתי חשבונית.
חשכו עיניי. כמו בימים הטובים. בלאגן אימים, אתה לא מבין כלום. חיובים, זיכויים.
בלית ברירה התקשרתי לחברה.
וראו זה פלא - - -
בגלל החוק החדש, אתה מגיע לנציג שירות בתוך דקות, והוא גם נמצא הראשון בתפריט... כל הכבוד. לא האמנתי שהחוקים בעניין יפעלו, ומתברר שהם כן.
בכל אופן, אליה וקוץ בה:
עונה לי ערבייה. שמנסיון - הן לא מבינות כלום ואתה לא מבין אותן. אני לא גזען, פשוט שונא לגמור שיחה עם נציגה ולראות שהיא לא הבינה כלום ואני לא הבנתי אותה.

לכן ניתקתי, התקשרתי שוב פעם.
עונה לי גבר, יהודי, נעים.
אנחנו מפטפטים, אני מאשים אותו ביצירת חשבונית מבולגנת והזויה, הוא צוחק ואומר שהיא מצויינת.
אנחנו מתווכחים בשביל הכיף אם החשבונית קריאה או לא, ולבסוף אני מנצח כשהוא אומר שאם אני רוצה ללמוד לקרוא את החשבונית - הסיפור יארוך לי 3 ימים.
שנינו צוחקים וסוחבים את הזמן.
אני מבקש ממנו שיוזיל את המחיר, והוא מסביר שאי אפשר להוזיל את המחיר של התשתית.
אני מבקש שיוזיל את המחיר של הטלפון, והוא נאות להוזיל אותו ב 30 שקל לחודש. בלחיצת כפתור!
הוא מתרה בי שזה רק לשנה, ואני חייב להתקשר עוד שנה לבקש הנחה. ומציין בגיחוך ש"אתה משלם שישים שקל במקום שלושים מזה כשנה כי אתה שכחת להתקשר לבקש הנחה..."
אני אומר לו בנימוס שאלו בדיוק השטיקים שבגללן החברה שלו שנואה בכל שכבות הציבור; חברה עם מסורת שירות איומה ונוראה, וחברה עלובה שמרמה את הלקוחות.
הוא לא יודע מה להגיב, ואני מסביר לו שחשבונית ללקוח צריכה להיות מורכבת מ 4 שורות בלבד.
שם הלקוח
סכום לחיוב לפני מע"מ
כולל מע"מ

ושורת תודה רבה.

אח"כ הוא מבקש ממני לא לכעוס, ואני צוחק ומסביר לו בהומור שאני לא כועס, כי החברה שלו מנסה לרמות אותנו, זה נכון, אבל גם אנחנו, הלקוחות הישראליים, מנסים לרמות בחזרה כשמתאפשר.
שנינו זורמים ונהנים. אחר כך הוא אומר שיש לנו מנהיג גדול ומורה דרך שמלמד אותנו איך לקמבן ולשחק עם הכללים, אני שואל מי, והוא אומר ביבי (אמיתי). אני מאשר ומסביר לו שביבי בסדר גמור, וחשוב להמשיך להציע לו. כי אחרת מי ילמד אותנו.
הנציג פורץ בצחוק ואומר שהכי טוב להצביע ליהדות התורה.
אני שואל אותו אם הוא ממצביעי יהדות התורה, והוא טוען שלא, אבל סבא רבא שלו היה הרב הראשי בגרמניה.
אני שואל מה שם סבו, והוא אומר שאסור לו לומר.
לסיום אני ממליץ לו להמשיך להצביע ביבי עד מאה ועשרים, והוא מבקש ממני לדרג אותו גבוה - מקום שבע - בסקר הטלפוני, ואני מבטיח לו שאדרג אותו במקום 300, בתנאי שהוא ימשיך להצביע ביבי.
(אמיתי לחלוטין, לצערי אין לי הקלטת שיחה)
עד פה הסיפור.

וכעת לשאלה:
מישהו מצליח להבין משהו מהחשבוניות של חברות הסלולר הוותיקות? יש מצב שהם עושים בכוונה את החשבוניות כל כך מסובכות ולא קריאות?
מה כל כך קשה לשלוח לבנאדם חשבונית ברורה וחדשה:
אתה משלם איקס כסף על מוצר איקס?

יש חוק לאחרונה שמחייב אותן להסביר בפירוט על מה גובים כסף, לא מספיק לכתוב 'דמי שימוש קבועים'.

וזה הסיבה.

ולגבי החיובים והזיכויים, כך נראת חשבונית ממוצעת של סופר כמו אושר עד יש ורמי לוי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה