"חמישה קולות" סינגל הבכורה לשלמה אשר. לגולשי אתר פרוג בספיישל מיוחד

יהודה מאיר .א.

מהמשתמשים המובילים!
סינגל הבכורה לשלמה אשר - "חמישה קולות": כשכישרון הזמיר והמלחין חברו לדמיון מקפיץ


shelomo asher - 5 kolot.jpg




מזה 6 שנים הוא מזמר ומרקיד את הקהל ברחבות הריקודים, בחתונות והיכלי הישיבות. כעת, מצא לו שלמה אשר זמן בשלושת שבועות 'בין המצרים' להיכנס לאולפן ולהקליט את מה שליבו מנבא כי יהיה להיט החתונות הבא.

מאחורי השיר עומד מפגש בין שלמה אשר לזוכה השני בתחרות 'המלחינים' של רדיו 'קול חי', יהודה יחזקאל, שהשמיע לאשר את לחנו "חמשה קולות". הזמיר המוכר עצר לרגע, דמיין איך יישמע הלהיט האנרגטי במעגלי החתונות, והבין שוויתור על הלחן לא בא בחשבון.

"פנו אליי בחורי ישיבות וחתנים שהגיע הזמן להקליט שיר חתונות משלי". מספר שלמה אשר לפרוג. "החלטתי שאם אני מפנה לזה זמן, נלך בעז"ה על הטופ שבטופ. ב"ה לאחר מספר חודשים של השקעה הגענו לתוצר המוגמר ונשאר רק להודות ולהלל את ה' על חסדו הטוב!"

כעת כאמור, רואה השיר אור, בליווי חי של תזמורת מוסיקלית חיה ובהפקתו ובעיבודו המוסיקלית של עדי נתנאלי. על העיבוד הקולי הופקדו נתי קוגלר ויעקב רוטבלט, התופים של ברק אהרון, הגיטרה של אבי סיגולדה, הסקסופון של מרק רוזן, החצוצרה של רפי דוידוב והמקהלה של 'ידידים' העולמית עם יעקב רוטבלט, מוטי רוטלר, גיל ישראלוב. יח"צ ודיגיטל: בחזית . הוקלט באולפני סינטי מיוזיק ובאולפני פאר. מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס.


כעת ספיישל מיוחד לגולשי פרוג- הורדת השיר בקובץ שמע איכותי להאזנה נעימה ומשמחת!

ושנשתמע תמיד בשמחות!
 

קבצים מצורפים

  • Chamisha Kolot-full song.mp3
    9.2 MB · צפיות: 182
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
תודה רבה
ועל הדרך אני מקפיצה
 

מלך הסאונד

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
שיר פיצוץ שומעים את ההשקעה בשיר סוף סוף שומעים שיר בסגנון של פעם ולא אלקטורני
שיר מדהים עיבוד פיצוץ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה