עזרה דרושה תרופת מולטונין לשינה טבעי עבור ילדים

צפורה לוי

משתמש מקצוען
לגבי מינון של 3 מ"ג, ההגדרה "ילדים" היא הגדרה רחבה. אני מדברת על ילד בן 12 במשקל 40 ק"ג, אז א"א להקיש זאת עבור ילד בן 6 במשקל 20 ק"ג...

הבהרה חשובה, שאני לא בטוחה שכולם מודעים לה: המלטונין לא מיועד בד"כ לתרופת הרדמה, של כאן ועכשיו, אלא לסייע לגוף להכנס לתהליך שינה בתקופה שקשה לו. המלטונין זהו חומר המופרש באופן טבעי בגוף, כשיש חושך ומנסים להכנס למצב שינה, ולילדים שאין את זה מספיק, התוסף מסייע.
מנסיון שלי, לאחר תקופה של נגיד שבועיים עד חודש, בה הילד לקח מלטונין כל יום ונרדם בקלות, ניתן לנסות להפסיק, כי הגוף כבר התרגל לישון בשעה הנצרכת! אני מחדשת את המלטונין לאחר חופש או חג, כשהילד הפסיק לקחת התרופה, וצריך להתרגל שוב להשפעה המזיקה של הריטלין על שעת השינה.
כ"כ כשלוקחים המלטונין, חשוב מאד להיות במצב מוכן לשינה: כגון לקרוא במיטה. כי אם הילד פעיל מאד, זה בכלל לא ישפיע עליו!
בהצלחה!
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
אכן מלטונין הוא הורמון שמיוצר בגוף באופן טבעי. אם נותנים לילד באופן קבוע, הגוף כבר לא ייצר את ההורמון בעצמו ואז יהיה צריך באמת לקחת את התרופה הזאת. כמו שכתבו למעלה, לתת רק כשממש צריך ולתקופה קצרה.
אני נתתי לבת שלי לתקופה של שבוע. זה עזר מאוד ולאחר מכן היא הצליחה להירדם לבד בלי בעיות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה