התרי בניה

rona51

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עיצוב ואדריכלות פנים
החוק החדש משליך אחריות בעיקר על המהנדס, בשביל לקבל 'טופס גמר בנייה' מהנדס צריך לחתום שהבנייה ללא חריגות. מהנדסים לא חותמים על גמר בניה, עם יש חריגה, הם מסתכנים בשלילת רישיון.

בנוגע לתעריפים של האגרות, יש אדריכלים שהם פרופסורים בהגשת היתרים.
אדריכלים מומחים יכולים להוריד אגרות באופן דרסטי, יש אדריכלים שבאים למחלקת ההנדסה בגישה, 'שהנה אני משלם אני טוב איתכם... יש אדריכלים שהגישה שלהם שלא צריך לשלם בכלל, והם רבים עם הפקידים על כל אגרה ועל כל נסיון של ההנדסה לגבות כסף.
ידוע שאדריכל שיודע את החוק טוב. יודע איך להוציא עוד מטרים ועוד זכיות.
בס"ד
לא מדוייק, יש אגרות לכל דבר. הנכון הוא שמי שיודע את העבודה יודע לעמוד מול הפקידים ולמצות את האפשרות של הפחתה או פטורים למיניהם בכפוף לחוק. זה דורש גם נסיון וותק.
אני מכירה את מנסיוני מזה-15 שנה מול המערכת.
 

תמר רנד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאד!!

אשמח להמלצות על אדריכל/ית מעולה באזור בני ברק שמתמחה בניצול מירבי של החלל בצורה פרקטית, במינימום הוצאות (אני מוכנה להשקיע באדריכל/ית מעולה, אבל שתיתן פתרונות בתקציב שאוכל לעמוד בו)
אני אוכל לעזור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה