כללי אחת העבודות הראשונות שלי> אשמח מאד לחוו"דתכם!

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
המודעה הזו אמורה להישלח למיילים ייעודיים של מרכזות קייטנות, גננות, וכל מי שהפעלה בבלונים לגילאי 3-8 אמורה לעניין אותו.
הלקוחה ביקשה שאבצע גם את הקופי, ואחרי מחשבה בחרתי במשפט שמופיע בחלק העליון של המודעה.
היה לי חשוב להעביר את הכיף והחוויה שההפעלה מעניקה לילדות, ואת הגישה הייחודית והמדהימה של המפעילה לגיל הרך (מניסיון אישי, היא הפעילה ביום הולדת של הבת שלי קבוצת ילדות משלל גילאים, כולן נהנו עד הגג!).

רק מציינת שאני עדיין בלימודים, לפני שיעורי העיצוב. אז בחירת השפה הגרפית והצבעים, וגם הקופי- הם די אקראיים :eek:

אשמח מאד לכל חוות דעת, ומודה מראש על כל תגובה!

Artboard 1.png
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אם זה למיילים תעשי את המודעה בצבעי RGB
ואז המעבר בבלון אמור להיראות טבעי
שחקי קצת בטיפוגרפיה
ותוסיפי צבע.. (אולי צהוב?)

בהצלחה
תודה!
דווקא עבדתי עם RGB,
איך אפשר לגרום למעבר להיראות טוב יותר?
לגבי הטיפוגרפיה- משהו באמת מציק לי בחלק התחתון. אולי להחליף פונט?
רעיון להוסיף צהוב, אנסה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אני הייתי מורידה את הבלון הכחול הגדול.
כי מה שקורה זה שיש כאן מדי עומס עם המלל, ובמקביל- גם עם האלמנטים.
וגם משנה קצת פונטים.
 

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
- מכיוון שהלוגו מופיע למעשה רק על הבלון, נראה לי לא נכון שהוא ללא הבלון המרכזי. כלומר הלוגו - שהוא בעצם הדבר שאותו את רוצה לשווק - לא יכול להופיע כדבר אגבי וצדדי. אז או שמכניסים לוגו נפרד למודעה בצד בצורה מסודרת, או שנותנים לבלון עם הלוגו את המקום המרכזי.
- אכן בחלק התחתון יש כמה בעיות טיפוגרפיה: ריווח גדול מדיי בשורות המוקטנות, וכן לא נכון שאותיות הטקסט התחתון חורגות מהמסגרת.
- כדאי לשים לב שהגרשים שלפני "מעוף הבלון" אינן תואמות.
- את הבועה של "ההפעלה מתאימה" לדעתי לא נכון לשים במקום כל כך מרכזי.

סה"כ מודעה יפה ומזמינה, עוד קצת עבודה על הסדר וטיפוגרפיה וזה יכול לצאת מוצלח בהחלט. בהצלחה רבה
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני הייתי מורידה את הבלון הכחול הגדול.
כי מה שקורה זה שיש כאן מדי עומס עם המלל, ובמקביל- גם עם האלמנטים.
וגם משנה קצת פונטים.
שימי לב גם שהטקסט השחור כמעט ולא נראה על הכחול
- מכיוון שהלוגו מופיע למעשה רק על הבלון, נראה לי לא נכון שהוא ללא הבלון המרכזי. כלומר הלוגו - שהוא בעצם הדבר שאותו את רוצה לשווק - לא יכול להופיע כדבר אגבי וצדדי. אז או שמכניסים לוגו נפרד למודעה בצד בצורה מסודרת, או שנותנים לבלון עם הלוגו את המקום המרכזי.
- אכן בחלק התחתון יש כמה בעיות טיפוגרפיה: ריווח גדול מדיי בשורות המוקטנות, וכן לא נכון שאותיות הטקסט התחתון חורגות מהמסגרת.
- כדאי לשים לב שהגרשים שלפני "מעוף הבלון" אינן תואמות.
- את הבועה של "ההפעלה מתאימה" לדעתי לא נכון לשים במקום כל כך מרכזי.

סה"כ מודעה יפה ומזמינה, עוד קצת עבודה על הסדר וטיפוגרפיה וזה יכול לצאת מוצלח בהחלט. בהצלחה רבה
תודה רבה גדולה! מעריכה את הזמן והמחשבה שהקדשתם.
יישמתי חלק מההערות- הקטנתי את הבלון הכחול, הגדלתי את הלוגו, החלפתי פונט וניסיתי לשחק בטיפוגרפיה.
איך זה עכשיו?

פרסום למייל- בלונים גרסה 2.png
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
-
הדמיית-פרסום-במייל.png
 

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
מבחינתי הרבה יותר טוב. ועדיין, הייתי מנסה להחליף את מיקום שני הבלונים. הגדול עם הלוגו משמאל למעלה, והכחול עם התיאור מימין יותר למטה.
עדיין יש בעיית ריווחים בטקסטים המוקטנים. צריך לקחת בחשבון שרווח בין שורות צריך להיות זהה באופן יחסי (אלא אם כן עושים הבדלה כלשהי בין פסקאות. אבל לא שכל שורה באה אחרי רווח גדול).
אגב, למה בכלל להקטין את שתי השורות המוקטנות האלה? לדעתי ניתן להשאיר אותן באותו גודל, אחרי ריווח מועט של פיסקה חדשה.

עוד הערות קטנות של תוכן (אם זה בשליטתך):
מקובל לכתוב אמנית ולא אומנית.
"מותאמת מקסימלית" - טיפה לא זורם לי. הייתי משנה ל"מותאמת היטב", או "מותאמת באופן מקסימלי". אולי ניתן לוותר ולכתוב "מותאמת" וזהו.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מבחינתי הרבה יותר טוב. ועדיין, הייתי מנסה להחליף את מיקום שני הבלונים. הגדול עם הלוגו משמאל למעלה, והכחול עם התיאור מימין יותר למטה.
עדיין יש בעיית ריווחים בטקסטים המוקטנים. צריך לקחת בחשבון שרווח בין שורות צריך להיות זהה באופן יחסי (אלא אם כן עושים הבדלה כלשהי בין פסקאות. אבל לא שכל שורה באה אחרי רווח גדול).
אגב, למה בכלל להקטין את שתי השורות המוקטנות האלה? לדעתי ניתן להשאיר אותן באותו גודל, אחרי ריווח מועט של פיסקה חדשה.

עוד הערות קטנות של תוכן (אם זה בשליטתך):
מקובל לכתוב אמנית ולא אומנית.
"מותאמת מקסימלית" - טיפה לא זורם לי. הייתי משנה ל"מותאמת היטב", או "מותאמת באופן מקסימלי". אולי ניתן לוותר ולכתוב "מותאמת" וזהו.
הרבה יותר טוב, אבל המודעה עדין עמוסה.
אולי לקצץ מילים לא הכרחיות?
תודה!
שיניתי עוד בהתאם לביקורת, ושוב- מעריכה מאד את המאמץ!

Artboard 1.png
 

קבצים מצורפים

  • פרסום למייל בלונים- גרסה 3.png
    פרסום למייל בלונים- גרסה 3.png
    1.1 MB · צפיות: 44

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
לדעתי נראה טוב מאוד. הייתי מנסה פונט אחר בטקסט המרכזי שבמסגרת האדומה. הטקסט הנוכחי אמנם מתאים לאווירה ולהקשר, אבל הוא צפוף ולא כל כך קריא. לחלופין, לתת ריווח כגדול יותר בין האותיות על ידי זה
upload_2019-5-26_0-25-20.png
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
איזה יופי!
צבעוני, עליז! מקפיץ :)

כמה הארות קטנות, מתייחסת למודעה האחרונה שהעלית:

מס' הטלפון של הלקוחה, ממש קטן...
(הוא אפילו יותר קטן מהקרדיט שלך ;), שאותו אגב כדאי לשים בצד ימין למעלה)
נסי להוציא אותו מהכחול, ולשים אותו למטה על כל רוחב המודעה.

אפשר גם למקם את הלוגו למטה במודעה, (בצד שמאל ליד הטלפון)
ואז את שתי הבלונים האחרים להגדיל.


אהבתי מאד את הכתיבה, כתבת ממש משכנע ומתאים לקהל היעד,
אם יש לך עוד כח, כדי לאוורר את המודעה אפשר לצמצם עוד,
לדוג',
לוותר על "מעוף הבלון" מציעה לך את,
ולהתחיל ישר עם "התוכנית שכל הילדות תאהבנה!"

המון הצלחה!
כיף לראות שאת כ"כ משקיעה, ומקבלת הערות, וממשיכה לדייק וללטש
ככה בדיוק, מגיעים רחוק.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
הלקוחה מרוצה, ואולי כבר אפילו הפיצה את המודעה במיילים :)
אבל חשוב לי להגיע לתוצאה טובה יותר, אז אני ממשיכה לשפר בהתאם להארות המושקעות והמפורטות.
תודה, @ישיר ו @קלרינט !

פרסום למייל- בלונים גרסה 4.png
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
רק משתפת בתוצאה הסופית...
המודעה פורסמה והיה פידבק טוב ב"ה, וכרגע הלקוחה רוצה לפרסם שוב, הפעם בעיתון.
אז אחרי התייעצות עם המורה האלוף בקורס- איתמר גור, עשיתי כמה שינויים קטנים והמודעה קיבלה פנים חדשות :)

פרסום-למייל--בלונים-גרסה-5.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה