עזרה תפילת נשים בכותל המערבי ביום שישי הקרוב. באנה כולכן!

וילך איש

משתמש מקצוען
אני לא יודע אם זה המקום המתאים ואין לי מושג עד כמה זה ישפיע עליכם הקוראים, אבל זה בוער לי בעצמות ואני לא מסוגל לשתוק, ומכיון שאני מוצא קצת אדישות בציבור, חשבתי לעצמי שאולי מכאן תצא הישועה.
ביום שישי הקרוב, ראש חודש אדר ב', בעת תפילת שחרית בכותל המערבי, מתכננות נשות הפרובוקציה להביא קבוצה גדולה של אלף נשים לרחבה ולחולל מהומות מתוקשרות, כדרכן. הגדילו לעשות הפעם נשות הפרובוקציה כשדרשו מהרב שמואל רבינוביץ להפעיל מערכת כריזה בכותל עצמו. [הרב רבינוביץ סירב, כמובן].
הפרובוקציה הענקית מתוכננת לרגל חגיגות 30 שנה לארגון שלהן ולרגל יום האישה הבינלאומי החל באותו יום. עשרות כלי תקשורת מהארץ ומהעולם יעבירו בשידור חי מראות מאותו אירוע מביש, מה שעלול לעשות חילול ד' בקנה מידה בינלאומי ח"ו.
יזהר הס, מנכ"ל התנועה הקונסרבטיבית, הודיע לתקשורת כי "בעצם שרטטנו את המתווה לפתרון של כל סוגיה עתידית בתחום דת ומדינה. כך בנישואים, כך בגיור, כך בכשרות. אם הצלחנו בכותל, נצליח ודאי גם במקומות אחרים". עפ"ל.
אני, אדם חרדי פשוט, לא רוצה שהם יצליחו להרוס כאן כל חלקה טובה, ולכן אני מתכנן להגיע ביום שישי הקרוב לתפילת שחרית כדי לבכות על חורבן הבית ועל שפלותנו בגלות כל כך נוראה, וכדי לומר לקב"ה שאכפת לי מכבודו שמתחלל במקום הקדוש ביותר ונרמס בידי לצים מתלוצצים.
אם העולם יראה שלא אכפת לנו כבוד שמים המחולל בכותל המערבי, חילול ד' בכל העולם יהיה נורא ואיום. דווקא במקום שעומדים לחלל שם שמים ברבים, או אז נקדש שם שמים בפרהסיא כשנבוא כולנו יחד רבבות אלפי ישראל אנשים נשים וטף, לזעוק לאבינו שבשמים "די, אבא!!! אנחנו לא יכולים יותר!!!"
לא מדובר פה על מלחמת כוחות שלנו מולם. מדובר פה על מלחמה ענקית בינלאומית, שאותה הם מנסים לארגן מתוך רחבת הכותל המערבי כנגד כל מה שקדוש ויקר לנו. הקרנות שמממנות אותן הן אותן קרנות שמממנות את ארגוני השמאל הקיצוניים ביותר בישראל ובעולם, קרנות שמממנות כל הסתה נגד הציבור החרדי.
לנו אין קרנות ומיליארדרים וכלי תקשורת בינלאומיים, אבל יש לנו אותנו עצמנו, ציבור ענק שכואב לו חזק חזק בלב על המלחמה שמארגנים יהודים נגד אביהם שבשמים בכותל המערבי, וזו יכולה להיות שעתנו היפה ביותר בתוך גלות קשה כזו, אם נבוא כולנו כאיש אחד בלב אחד רבבות אלפי ישראל להתפלל ולזעוק "ומפני חטאינו גלינו מארצנו ונתרחקנו מעל אדמתנו ואין אנחנו יכולים לעשות חובותינו בבית בחירתך", וד' הטוב ישמע זעקת עמו ויגאל את בניו.
אני פונה אליכם, בבקשה, אל תשתקו על חילול כבוד שמים לעיני כל העולם!!! תצאו מהאדישות!!! זו מלחמה קשה על כל הקדוש והיקר לנו!!! הכותל המערבי משמש רק כנקודת התחלה לאותן ליצנים כדי להגיע למקומות כמו נישואין, כשרות וגיור וכו', כדבריהם.
אני מתחנן אליכם, בואו!!! בואו לעזרת ד' בגיבורים!!! מכל רחבי הארץ בואו נא למחות על חילול שם שמים מזעזע, ותביאו אתכם את כל מי שאתם רק יכולים.
בואו ברכבים, בואו באוטובוסים, בואו ברכבות, בואו ברגל, בואו מבני ברק, בואו מירושלים, בואו מנתניה, בואו מרכסים, בואו מאשדוד, בואו מצפת, בואו נא מכל רחבי הארץ וכך יתגדל ויתקדש שם שמים ברבים.
כל איש ואישה שמפחדים ממה שיקרה ביום בו הרפורמים ינהלו את חיינו כאן, פשוט תתפסו את הרכב ועלו לירושלים לתפילת שחרית המונית בכותל המערבי ביום שישי הקרוב, ראש חודש אדר ב'.
 

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
ר' חיים קניבסקי הורה לככל הסמינרים להגיע לשם
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה יהיה קידוש ה' אם יתנהגו בקידוש ה' ולא ילחמו בהן. רק אם תהיה תפילת המונים אבל אפס יחס לנשים האלו זה יהיה קידוש ה'. מספיק שיתפסו תמונה אחת של בחור/ה אחד/ת צועק/ת לעבר אשה אחת, והיא תעוף בכל העולם ותחולל מהומה ותחלל שם שמים חלילה.
 

וילך איש

משתמש מקצוען
כעת פורסם שהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה קבע שמותר לפרובוקטיביות הללו להפעיל רמקול בתיפלתן, אף שתיפלתן נעשית בהובלת חזנית.
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
כעת פורסם שהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה קבע שמותר לפרובוקטיביות הללו להפעיל רמקול בתיפלתן, אף שתיפלתן נעשית בהובלת חזנית.
אולי שיתכננו משהו במקביל...:cool:

נגיד לומר את ההלל ברמקול..

הלוואי ויכולתי גם לבוא ולמחות ברגליי על חילול שם ה' אבל מה לעשות שזה לא נתון להחלטתי בכלל...:(

ה' יעזור שח''ו לא יהיה מכך קטרוג גם כך יש צרות בלי סוף ל''ע:rolleyes::eek::(
 

בן ציון הלמ

משתמש מקצוען
ידוע המעשה מרבינו שמואל מסלנט זיע"א.
כאשר הציונים רצו לעשות אזכרה ל... הרצל שר"י
בחורבת רבי יהודה החסיד...
רבי שמואל בחכמתו נתן להם אישור.
הקנאים באו לצעוק עליו איך הוא נותן לזה הכשר.
רבי שמואל - חכימא דיהודאי - ענה להם גם לכם אני נותן אישור...
ההמשך מובן מאליו,
כאשר הם באו לאזכרה ציפתה להם הפתעה,
מאות מבני ירושלים שיושבים ולומדים בחורבה...
ברוך שמסר עולמו לשומרים, והניח לנו את מרן שר התורה שליט"א.
הנשים האלו יכולות לבוא,
אבל כאשר בנותינו יגיעו ברבבות,
הם יהיו בטלות ומבוטלות כחרס הנשבר !
ולגבי הרמקול,
גם לנו מותר לקחת רמקול...
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

וילך איש

משתמש מקצוען
שימו לב!!!!
ראש חודש שעבר הן עמדו ליד הקיר ממש!!!
מ-ז-ע-ז-ע!!!!!
בתוך שטח מגודר עם שומרים וכו'
איך אפשר למנוע את זה?????
אזכרה אלו' ואהמיה... כשעיר האלוקים מושפלת עד שאול תחתיה!
אפשר למנוע את זה על ידי שיבואו עשרות אלפי נשים ובנות סמינרים מכל הארץ. זאת הדרך היחידה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה