הלכה בשורה בעולם הכשרות: הכשר חדש בראשות הגאון ר' שמואל אליעזר שטרן והגאון ר' עמרם פריד

כהן אמיתי

משתמש פעיל
בזמן שהמונים נאלצים לשלם סכומים גבוהים על בשר כשר ומהודר, בכירי הרבנים התאחדו לכשרות חדשה אשר שמה לעצמה מטרה להפחית את העלויות הגבוהות. בד"צ "פאר הכשרות" מונה הרכב ייחודי בראשות הפוסק הליטאי הגאון רבי עמרם פריד, הגאון רבי שמואל יוסף שטיצברג - רב ומו"צ בבית שמש ומח"ס "שערי הברכה" והגאון רבי יחיאל מיכל פרידמן רב דחסידי לעלוב בבני ברק וראש כוללי הוראה.

בכנס היסוד שנערך במהלך השבוע האחרון העלו על נס את מצוקת המהדרין אשר נאלצים לשלם סכומים גבוהים למען בשר מהודר ואיכותי. בדברים צויין כי הכשרות החדשה תחרוט על דגלה את עניין זה כאשר היא תשמור תמיד על מחירים נמוכים ונוחים במיוחד לצד כשרות קפדנית ומהודקת ביותר. יצויין כי ניתן כבר להשיג את הבשרים ברשתות השיווק ובחניות המובחרות תחת מותג הבשרים "בשורה".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה