חרבות ברזל פוליטיקה בעת מלחמה

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי קיימה פגישה בארבע עיניים עם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שעסקה גם בנושאים פוליטיים - כך דווח אמש ב'ידיעות אחרונות'.
על פי הדיווח, במהלך פגישתה, שהתקיימה לבקשת מיכאלי, הציעה יו"ר מפלגת העבודה את עזרתה מול המפלגה הדמוקרטית בארה"ב בסוגיית שחרור החטופים.
על פי אחד הגורמים הפוליטיים המעורים בנושא הפגישה, נתניהו הלינה על היחס של בכירי המפלגה הדמוקרטית כלפי ישראל.
במהלך הפגישה מיכאלי הציעה את עזרתה בטענה כי יש לה קשרים במוסדות המפלגה הדמוקרטית וכי היא יכולה לשמש "נציגה" בינה ובין ממשלת ישראל.
אולם זו היתה רק ההתחלה. על פי אחד הגורמים הפוליטיים, מיכאלי הבהירה לשרה נתניהו כי היא תפעל לספק רשת ביטחון לממשלת נתניהו ולא תפעל להפלתה.
בסביבת מיכאלי הכחישו את הדברים. יו"ר העבודה מיכאלי מסרה בתגובה: "ביקשתי להיפגש עם שרה נתניהו כדי להפציר בה לקדם את עסקת החטופים. כולי תקווה שהגברת נתניהו תפעיל את השפעתה ותקדם את החזרת החטופים לבתיהם בהקדם האפשרי. כל השאר, הבל הבלים".
מלשכת ראש הממשלה סירבו להגיב.
 

אחג

משתמש מקצוען
גדעון סער ומפלגתו הודיעו על פרישתם מהממשלה.
גדעון סער בהצהרתו: ״נכנסתי לממשלה בניגוד להסכם מפורש עם גנץ ולפיו הייתי אמור להיות חבר בקבינט המלחמה. בראיה לאחור אולי טעיתי בכך״.

סער בהצהרתו: ״עמדנו על שינוי כיוון ורעיון מסדר חדש למלחמה. הקבינט הפך לפרלמנט והוא ממודר ממידעים חשובים. בקבינט המלחמה חסרים קולות ביקורתיים״.

גדעון סער: ״הודעתי על כוונתי להתפטר מהממשלה, גם אני וגם יפעת שאשא ביטון״.
 

אחג

משתמש מקצוען
תגובות למהלך של גדעון סער:

דפנה ליאל ב׳ערוץ 12׳: גדעון סער לא האמין שיהיה בסיטואציה הזו, כשיצא למהלך הוא לא חלם שיגיע תוך כמה ימים לאופוזיציה. הוא לא רצה להגיע לשם, הוא חשב כל הזמן שאת המלחמה צריך לנהל מבפנים. להיות באופוזיציה בין לפיד לליברמן זה לא פשוט.

עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: נתניהו הציב תנאי ברור לגדעון סער: אם אתה נכנס לקבינט המלחמה, אתה נשאר בממשלה עד הסוף ותומך בחוק הגיוס. סער סירב למהלך והחליט לפרוש.

הציונות הדתית: דוקא כשהחזית המדינית צריכה לפגוש אחדות ישראלית, סער בוחר אחרת ומחליש את החיילים ואת המשך המלחמה. מצער מאוד ששוב השיקולים הפוליטיים גוברים אצל סער על ערכים ומהות, ממש כמו בממשלה הקודמת כשישב עם עבאס.

מיכאל שמש: הצהרת סער הערב לא משכנעת: אם הוא פורש כי הוא חושב שנכון וראוי להפיל את הממשלה כעת. ללכת לבחירות, להחליף את הממשלה והעומד בראשה. שיעמוד ויגיד את זה. העובדה שהוא לא קיבל מגנץ ונתניהו כיסא בקבינט המלחמה לא מעניינת. על זה בוודאי לא מפרקים ממשלה.

יאיר לפיד על פרישת סער מהממשלה: "מציב מראה מול דשדוש ניהול המלחמה ופרלמנט הקבינט - כדאי שנקשיב היטב לדבריו. פרישתו מהממשלה היא צעד ראשון לקראת פירוק הממשלה שצריכה לקחת אחריות ולהחזיר את המנדט לעם למען החטופים, למען ביטחון ישראל".

ח"כ משה סעדה ב׳רדיו 103׳ על פרישתו של השר גדעון סער מהממשלה: "סער היה צריך להישאר בממשלה כי זה עוד קול ימני וחשוב. כן הוא היה צריך להצטרף לקבינט המלחמה. אני אומר לכולם שימו את האגו בצד".
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
דרמה!!!!!
חוק הגיוס נכנס לתוקף בעוד 4 ימים

יערה זרד: ‏היועמ״שית תגלגל את מדינת ישראל לבחירות תוך כדי מלחמה. מתנהלת כשחקנית פוליטית עם פלפולים משפטיים. ושר ביטחון שסייע למהלך הזה וממשיך לגלגל עיניים כאילו אינו קשור לעניין. איזה חוסר אחריות. פשוט מחריד.

ישי כהן: ‏ראשי הסיעות החרדיות לא ציפו לכזו תשובה חד משמעית של היועמ״שית: בום דרמטי.

שלמה קוק: אין דרך אחרת לומר זאת: ‏מדינה השוללת צרכים בסיסיים מטובי בניה המקיימים את הערך היהודי החשוב ביותר, לימוד התורה - אין לה זכות קיום. כל אזרח צריך להתחלחל מהמחשבה על הרגע שבו ההוראה הזו תיכנס לתוקף.

דפנה ליאל: דרמה סביב חוק הגיוס - היועמ״שית קובעת כי לא ניתן יהיה לתמוך יותר במוסדות.

יקי אדמקר: ‏החרדים צריכים להודיע פומבית שאין להם צורך בתקציבים לישיבות. מעתה ואילך יממנו עצמאית את לומדי התורה. אם בחור ישיבה או אברך מקבלים מהמדינה כמה מאות שקלים בחודש, אפשר להחליף את המדינה. אולי כך סוף סוף הציבור הישראלי יבין שלימוד התורה הוא חשוב, קריטי ומשמעותי וזה לא סיפור של כסף.
27.3.2024 23:23
 

אחג

משתמש מקצוען
מיכאל שמש: מדובר על פער של כ- 30 קולות בין לפיד לבן ברק וזה עוד בלי פוסטים של בן ברק בכלל.

עמית סגל: הבעת אי אמון מדהימה. במפלגה שהקים ושאת הגוף הבוחר שלה בחר בעצמו הוא ניצח את בן ברק ב-29 קולות בלבד.

תוצאות סופיות ביש עתיד - 308 לפיד. 279 בן ברק.

נדב אלימלך: רם בן ברק עשה קמפיין נטול רשתות. חרש את השטח. התקשר ודיבר עם למעלה מ-700 חברי הוועידה. בסביבת לפיד טרם ההצבעה אמרו: 25-30 זו מכה.
 

אחג

משתמש מקצוען
השר קרעי בטוויטר: "התקשרתי לברך את המנצח הגדול והמפתיע של הבחירות לראשות מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד. אמרתי לו שעל אף התהום האידיאולוגית הפעורה בינינו, משמח אותי לראות דמוקרטיה במיטבה, חיה ובועטת. גם אם האלגוריתם שלה, שבה הנבחר בוחר את בוחריו, מזכיר יותר את פוטין…"
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

ינון מגל פותח במימון המוני לכל בחור ישיבה ואברך כולל - לאור החלטת בג''ץ להפסיק את תקציבי הישיבות והכוללים


ינון מגל לקח על עצמו לשלם עבור בחור 400 ש"ח ואברך 600 ש"ח לכל חודש קלנדרי
המטרה להגיע למימון של 65,000 אלף בחורים ואברכי כוללים
התנאי:בחור ישיבה ואברכי כוללים שיושבים ולומדים בתורתם ואמנותם באמת.
מקור: הפטריוטים
איש התקשורת הפופולרי ינון מגל הצהיר הערב (מוצ"ש) בתוכניתו: "אני לוקח על עצמי לממן באופן קבוע גם תלמיד ישיבה וגם אברך. אם לא יתנו את התקציבים, אוביל קמפיין ויהיו 60,000 אנשים שייקחו על עצמם לממן תלמיד ישיבה. לא יפילו את עולם התורה" | הקהל מחא כפיים (כל רגע)
 

קבצים מצורפים

  • ההצהרה הדרמטית של ינון מגל.zip
    5 MB · צפיות: 36
נערך לאחרונה ב:

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מיכל אגמון

הגיע הזמן לנפץ את מסכת השקרים ועלילות הדם של רונן ברגמן וחבריו:

א. החטופים לא "נרצחים כל יום בעזה", השמות שמתפרסמים לצערנו מדי כמה ימים הם של חטופים שנרצחו בשבעה באוקטובר - אין כמעט מידע על חטופים שנרצחו בעזה.

ב. המלחמה לא "תקועה במקום", צה"ל מתקדם כל הזמן בחיסול מחבלים והרס תשתיות טרור.

ג. הקבינטים לא "מורחים זמן", הם מנסים לתמרן מול אינסוף המניפולציות האכזריות והדרישות הבלתי מתקבלות על הדעת של סינוואר ואנשיו.

ד. לנתניהו אין שום "אינטרס להשאיר החטופים בעזה", להיפך, אין הישג גדול יותר לראש ממשלה משבויים שחוזרים בחיים, ואין כישלון יותר מחפיר בשבילו מחטופים שחוזרים חלילה בארונות קבורה.

ה. מה שכן ברור, שכל טור מסית או הפגנה מתלהמת נגד הממשלה בזמן מלחמה - מחזקות את העמדה של חמאס, הופכים את המשא ומתן לבלתי אפשרי ומרחיקות עוד יותר את הסיכוי לעסקה שכולנו כל כך מייחלים אליה.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים



לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

פחות מחודש מאז פרש ממפלגת המחנה הממלכתי וכשבוע בלבד אחרי שהודיע על התפטרותו מהממשלה,
מפלגתו של חבר הכנסת גדעון סער 'הימין הממלכתי', לא עוברת את אחוז החסימה,
כך עולה מסקר מיוחד של חדשות 14 ומכון 'דיירקט פולס' שפורסם הערב (ראשון) במהדורה המרכזית.
בסקר האחרון שפורסם על ידי חדשות 14 ומכון דיירקט פולס קיבלה מפלגת 'הימין הממלכתי' לא פחות משישה מנדטים,
אך נראה שהמומנטום אבד וסער חוזר לדשדוש שאפיין את מפלגתו במערכת הבחירות הקודמת.

על פי נתוני הסקר מפלגת הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 24 מנדטים, ירידה של מנדט מהסקר הקודם. המחנה הממלכתי של בני גנץ וגדי אייזנקוט שומרת על כוחה ומקבלת 22 מנדטים בלבד.
מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מתחזקת במנדט ועולה ל- 13. ש"ס של אריה דרעי עם 10 מנדטים, ביחד עם עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר שמתחזקת במנדט אחד.

יהדות התורה שומרת על כוחה עם 8 מנדטים וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן יורדת בעוד מנדט ומקבלת 8 מנדטים בלבד. הציונות הדתית אף מתחזקת עם שני מנדטים נוספים ועולה ל-6.
עוד מנתוני הסקר: רע"ם נשארת באותו מקום עם 6 מנדטים ומפלגת העבודה מתחזקת ועולה ל-5 מנדטים. מרצ יורדת ומקבלת 4 מנדטים ואילו חד"ש תעל עם 4 מנדטים בלבד ובל"ד לא עוברת את אחוז החסימה.
 

גונן

משתמש מקצוען
אבי רבינא: ‏ינון אזולאי (אחד הח״כים החרוצים עם הנוכחות הגבוהה ביותר במשכן) תוקף את יאיר - אפס נוכחות - לפיד, על הקמפיין נגד הפגרה: ״תסתכל בעיניים של אלפי עובדי המשכן שזקוקים לאוויר לנשימה ותגיד להם שאתה לא מוכן לתת להם את זה. הרי כולם יודעים שהכנסת פתוחה, הועדות עובדות, ואנחנו נעבוד גם בפגרה בתוך הכנסת ומחוצה לה, אבל בואו ניתן לעובדים את החופש שמגיע להם״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
חברת חדשות 13 אבלה על מותו של קמיל פוקס

הסטטיסטיקאי פרופ' קמיל פוקס (78), סוקר חדשות 13, ליווה את הערוץ ב-20 השנים האחרונות. קמיל היה חלק ממשפחת החדשות שלנו ועבד עם הכתבים והפרשנים הפוליטיים לדורותיהם. פוקס ניהל ביד רמה 9 מדגמי בחירות, ביצע מאות סקרים ששודרו במהדורות והיווה חלק אינטגרלי מאירועים היסטוריים שונים. נוכחותו תחסר לנו מאוד.

מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק: "קמיל פוקס החזיק ידו על דופק מערכות הבחירות בישראל לדורותיהן, בהקפדה, במקצועיות ובאמינות מהמעלה הראשונה. בלכתו קמיל מותיר אחריו חלל גדול, מקצועי ואנושי. בשם כל עובדי חברת החדשות אני שולח תנחומים והשתתפות עמוקה בצער המשפחה".

סמנכ"ל הפקה בחדשות 13 אמנון ברקאי: "חדשות 13 משתתפת בצער משפחת פוקס היקרה, קמיל היה לצידנו בשעות ארוכות וגם קשות, גם כשמצב בריאותו הדרדר, והעניק לנו כבוד רב בעבודתו".
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
חתרנות פנימית
בתגובה להתפרעויות ליד בית ראש הממשלה פרסם סגן השר אבי מעוז מאמר דעה על השורשים שהצמיחו את
התופעה:
כולנו ראינו את הפרעות של האספסוף ליד בית ראש הממשלה, ואני מקווה שרובנו הזדעזענו. בדיוק כמו ההתנהגות הפרובוקטיבית בהפגנה במאה שערים בתחילת השבוע.
עם כל הכאב חובה לומר, שמההיסטוריה הלא כל כך רחוקה אנו יודעים שגם בעלי תואר אקדמאי, גם בעלי דרגות בכירות וגם חובבי קונצרטים והצגות יכולים להיות פשוט אספסוף. והאספסוף הזה מסוכן.
מסוכן לראש הממשלה ומסוכן למדינה. בייאושם הם מוכנים להבעיר את המדינה, ואני חושש שהקיצוניים שבהם מסוגלים גם לשפוך דם.
כאשר אני שומע את ראש השב"כ מדבר בסך הכל על מגמה מדאיגה שעלולה להגיע למחוזות מסוכנים, אני חושש שאנחנו שוב נמצאים בקונספציה מסוכנת, בלא להפנים את חומרת המתרחש.
מתפקידיו של השב"כ להגן על המדינה מפני חתרנות פנימית שמסכנת את ביטחונה ולשמור על ביטחונם האישי של מנהיגיה.
מה עוד צריך לקרות כדי שהמחלקה היהודית, זו שפעלה במוטיבציית יתר כנגד כל נער גבעות שצייר גרפיטי, תופעל כנגד החתרנות הפנימית שצמחה כאן בשנה שעברה, ושכעת מרימה שוב את ראשה, במטרה לזרוע אנרכיה בישראל?
האם לא הגיע העת להפעיל אמצעים כמו מעצרי מנע ואמצעים נוספים כדי לעצור את הדהירה אל התהום בטרם יתרחש אסון? אבל חובה לציין, שהאספסוף הזה לא צמח בחלל ריק.
הוא צמח מתוך הדה-לגיטימציה החריפה והמסוכנת שנעשתה כאן לאורך שנים, ובמיוחד בשנה וחצי האחרונות, לימין בכלל ולראש הממשלה נתניהו בפרט.
כאשר ראשי מערכת הביטחון חושבים שלגיטימי להדיר ראש ממשלה ממידע ביטחוני דחוף וקריטי, זו דה-לגיטימציה.
כאשר לאורך השנים פוליטיקאים מתעלמים מדברי הסתה חמורים כלפי ראש ממשלה ובמקרה הטוב מגנים אותם בצורה רפה, זו דה-לגיטימציה.
כאשר יש מי שקוראים בעקבות הפרעות אתמול לשני הצדדים לגלות אחריות, כאילו יש פה איזושהי סימטריה, זו דה-לגיטימציה.
כאשר ח"כים חסרי אחריות אומרים במרומז או במפורש שרוה"מ מושך את המלחמה כדי לשרוד, זו דה-לגיטימציה נפשעת.
כאשר ראש האופוזיציה לא מפסיק להסית נגד ראש ממשלה, ועוד בזמן מלחמה, ואומר עליו שהדבר היחיד שחשוב לו זה להישאר בלשכה ושתישרף המדינה, זו דה-לגיטימציה מסוכנת.
האם באמת הם לא מבינים שלדה-לגיטימציה הזאת יש השלכות? האם הם באמת לא מבינים שיש מי שכבר מתרגמים את ההסתה הזאת למעשים? מותר לחלוק על הממשלה ומותר להפגין ולמחות כנגדה.
אבל חלילה מלשתף פעולה עם ההסתה והדה-לגיטימציה הללו. חלילה מלשרוף לכולנו את המדינה. אף פעם, ובוודאי שלא בזמן מלחמה. זה בנפשנו.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
1712913155361.png
הדחת הרמטכ"ל
סגן השר אבי מעוז קרא להחליף את הרמטכ"ל לאור החלטותיו האחרונות:
ההחלטות האחרונות של הרמטכ"ל מובילות אותי לחוסר אמון מוחלט בו ואני קורא לשר הביטחון להדיח אותו מיידית. באופן תמוה, החליט הרצי הלוי למנות את איתי ברון לרח"ט מחקר, החליט על הדחת אל"מ (מיל.) נוחי מנדל, והערב אף נחשף ע"י דובר צה''ל השקר המתמשך של צה''ל בדבר אי הימצאותן של מנהרות טרור החוצות מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל. לצערי, עם הרמטכ"ל הזה לא נוכל לנצח את המלחמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה