דרוש מידע רחל עומסי יועצת פנסיונית - מישהו מכיר/יודע?

HILEL1

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
שמעתי עליה (לא מהיכרות אישית, למרות שהיתה לי תוכנית לפנות אליה גם) דברים ממש טובים, שהיא מקצועית ואמינה ומעניין אותה רק טובת הלקוח בלי שום נגיעה אישית.
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
מקצועית(y)
 

א.מ.ל

משתמש צעיר
יש עוד?
אשמח לעוד המלצות אם יש..
ואם יש למישהו ידע למה לפנות דווקא אליה ולא למישהו אחר
אם מישהו מכיר יעוץ פנסיוני טוב..
תודה!
 

רבקה שי

משתמש חדש
אני מכירה אותה והיא הכי טובה שאתה יכול לאחל לעצמך . היא לא רק יועצת פנסיונית היא הרבה מעבר לכך. היא מסתכלת על כל הנתונים : הפנסיות , החסכונות , הקרנות ואפילו בוחנת את התלושים ורואה אם ההפרשות הקיימות נכונות. אני הרגשתי שהיא כל כך מיקצועית קשובה ,נעימה ומבינה את המטרות שלנו כמשפחה ומזה ״תופרת״ לנו את החליפה הכי נכונה . לנו היא הגדילה את החסכונות ביותר מ2 מיליון ש״ח. אז לשאלתך 1,800 שח זה די מגוחך לעומת מה שאתה מקבל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה