פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
תושב בית שמש נעצר הבוקר בחשד לשוחד בחירות וקבלת דבר במרמה. על פי החשד הוא הציע כסף לאזרחים בתמורה להצבעה עבור משה אבוטבול מש"ס, ותכנן לזייף ולשבש את הבחירות בעיר.
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
זקן משפיעי ברסלב הגה"ח ר' נתן ליברמנש שליט"א נצפה כעת יוצא מביתו בבית שמש במסירות נפש, מלווה בנכדו חביבו נציג חסידי ברסלב חבר מועצת העיר ר' אברהם נחמן פרנקל בדרך להצבעה בקלפי, עבור סיעת כח והרב שמואל גרינברג.
1709026967467.png
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לאור מצב החירום בבית שמש: מרן האדמו״ר מבעלזא חתם אמש על מכתב קודש שבו הוא קורא לציבור להצביע ולפעול למען סיעת ׳כח׳ ולמען בחירותו של שמואל גרינברג לראשות העיר.
1709032796328.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
במטה גרינברג מזהים תופעה, במסגרתה תושבים רבים מהמגזר הדתי לאומי, המסורתי והחרדי מצביעים לרשימות המפלגות המזוהות עם כל הקבוצות המגוונות בעיר. גם דתיים לאומיים מצביעים לראשות העיר לשמואל גרינברג ומשתפים ברשתות החברתיות! יש מאות רבות של מצביעים שמצביעים לשמואל גרינברג.

1709037501748.png
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הרב משה בלוך, מהנהלת מטה ׳מחזיקי הדת׳ בעלזא בבית שמש: זו מערכת בחירות שישית שאנו מנהלים כאן בעיר. לא נתקלתי בהפרעות ושיבושים שכאלו מעולם. הצקות ושיבושים ועבירות ברגל גסה בלי למצמץ. במקביל, מערך המתנדבים האדיר שהוקם אתמול בלילה מוכיח את עצמו. בשעה זו עמלים במטה לגייס עוד ועוד מתנדבים כדי לסייע לניצחון.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הרב שמואל גרינברג המועמד של גדו"י לראה"ע בית שמש כעת בסיור יחד עם הרב שמעון גולדברג יו"ר סיעת כח וחה"מ מטעם דגה"ת הרב ישראל סילברסטין והרב שלמה ברילינט במטה הראשי של 'כח' בבית שמש המאחד מעל 80 קהילות - עובר קהילה קהילה ומדרבן להקדים הצבעה בקרב חברי הקהילה ולהגדיל את אחוזי ההצבעה בכל קהילה. (קרדיט דוברות מטה כח)הה.jpg
 

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
קול חי:
מרן הגר"ד לנדו שליט"א בהתבטאות חריפה נוכח כאלה שמשתמטים לצאת להצביע באלעד ובבית שמש ובשאר הערים: חובה לצאת ולהצביע, מי שרוצה להיפטר שלא יניח תפילין, בזה הוא לא מזיק לאחרים, אם לא מצביע הוא מזיק לאחרים. יצויין שמרן שליט"א דיבר לקהילות של פרושים שאינם נוהגים להצביע
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
גם בעיר הוותיקה מבינים! בתוך כל החיבוקים והאהדה שהמועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג מתקבל בבית שמש הוותיקה. בא האיש היקר הזה: "רק שמואל גרינברג! לא אבוטבול ולא עליזה"
צפה בקובץ המצורף VID-20240227-WA0117.mp4
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה