פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

די

משתמש סופר מקצוען

כנס מיוחד התקיים בבית המדרש וויזשניץ בית שמש בה הכריז חתנא דבי נשיאה הרה”צ רבי ישראל טווערסקי כי יש לפעול ולהפעיל לטובת רשימת ‘כח’ והמועמד לראשות העיר שמואל גרינברג • ההסבר המלא: למה לא להצביע למשה אבוטבול?

ציטוטים מהכתבה:

“ובנוגע לראשות העיר, כפי שכולם מבינים ממה שדברנו, אם אנחנו מבקשים להגיע לחלוקה צודקת שתתאים לתוצאות, עלינו גם להצביע עבור אותו איש המבטיח שהוא אכן יקפיד על חלוקה צודקת. אבל בנוסף לכך, כל מי מחברי העיריה שיהיו בידו כלים חזקים יותר – כך כולם יהיו חייבים להתחשב בו יותר. ואם ה’ גרינברג יהיה ראש העיר יהיו לנו הכלים. אבל אם לא יהיו לנו הכלים, אזי לא תועיל לנו העובדה שנהיה קבוצה גדולה ולא יעריכו אותנו כלום בחמש השנים הבאות. כי ה’ אבוטבול כבר חילק את כל הכלים הגדולים לסיעות האחרות. כאמור, אנחנו נבטיח את עתידנו בכל מקרה, אבל בקדנציה העתידה זה לא יועיל לנו אם לא יהיו לנו הכלים בהנהגת העיר”.

“למה החלטנו לתמוך בגרינברג? כשחתמנו עם גרינברג הוא היה המועמד החרדי היחידי לראשות העיר. רק אחר כך באה מפלגת ש”ס והכריחה את ה’ אבוטבול להתמודד על ראשות העיר – כדי להראות את כוחם. וכפי שנראה עכשיו אם זה המצב עד הבחירות יש לגרינברג יותר אחוזים להיבחר. אבל כמובן שזה תלוי אם אכן כל החסידויות ההולכים אתנו גם יצביעו עבורנו, כי לפי מה שאני ביררתי, בקרב כל החסידויות בעיר הנמנות על הסיעה שלנו כולם חדורים הכרה שהולכים עם גרינברג עד הסוף”.

“השאלה היא האם ההנהגה תהיה בידי ש”ס והסיעה המרכזית, כפי שאריה דרעי מבטא זאת בעצמו בסיסמת הבחירות – “אריה צריך משה חזק” או בידי דגל התורה בשותפות שלומי אמונים. כך גם הוצאות הבחירות מתוקצבות ע”י ש”ס וע”י דגל התורה ולא על חשבון פרטי. כך שבחירתנו בגרינברג זה רק ככותרת אבל באופן מעשי אנחנו בוחרים בקבוצה, ושתהיה לנו חלק בבעלות בהנהגת העיר ושלא נעמוד בכל חלוקה בסוף רשימת הממתינים אחרי שכולם כבר קיבלו”.

“ואם כבר הצגנו את ההתמודדות שהיא אם ההנהגה בידי ש”ס או ע”י הסיעה שלנו ודגל התורה. מחובתי להבהיר עבורנו חסידי וויזשניץ ותלמידי רבינו זצוק”ל שהפעם היחידה שכ”ק אדמו”ר זי”ע התבטא ברבים בנוגע לבחירות זה היה בהוראה לא ללכת עם ש”ס רק עם אגודת ישראל, וממילא עבורנו אין כלל שאלה לא לתת לש”ס את ההנהגה”.

“כך גם בבחירות תשס”ט כשרבינו שליט”א התגורר בבני ברק, טלפן אליו כ”ק אדמו”ר זי”ע ואמר לו שבבית שמש יצביעו למאיר פרוש והרבי שליט”א שאל את אביו הרי מאיר פרוש אינו מתמודד בבית שמש, אמר לו: אני מתכוון לאותם האנשים שמאיר פרוש שולח – לכן אנו הולכים בדרך זו לבטח”.

“בסיום האסיפה, אנו מצפים שכל מי שיכול, יעזור ויסייע במערכה ולראות שכל הקהל שלנו, בעלי זכות בחירה לצאת ולבחור עבור רשימת כח למועצת העיר ולשמואל גרינברג לראשות העיר”.

“וכפי שכבר אמר כ”ק אדמו”ר שליט”א בשיחת קדשו שהתפקיד שלנו הוא רק לפעול במה שמבקשים מאתנו, אבל לא לנהל וויכוחים עם אלה המצייתים לגדולי ישראל אחרים והשי”ת יעזור שיתקדש שם שמים על ידינו עד שנזכה לבנין בית המקדש השלישי במהרה בימינו”.
 

שלומי מרום

משתמש פעיל
הבחירות בבית שמש הוכרעו - דרמה לילית! מפלגת ׳בני תורה - הפלג׳ חתמה ב-2 בלילה בהוראת ראש הישיבה הגר״א דויטש, על תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש. יו״ר הרשימה מלאכי כי טוב הסיר מיידית את מועמדותו לראשות העיר. מפלגת ׳בני תורה׳ מחזיקה מעל 2000 קולות בבית שמש, המטה של ׳בני תורה׳ למען בחירתו של אבוטבול ייפתח היום יום חמישי בצהריים.
1708600719219.jpeg
 

די

משתמש סופר מקצוען
שמעון גולדברג לאיתי גדסי ויענקלה פרידמן בקול חי:

"אם אבוטבול יבחר, העיר תהיה בשליטת גור ודרעי"

 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לקראת הכנס ההיסטורי בבית שמש, ורגע לפני הבחירות הגורליות בעיר: המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, התקבל הבוקר במעונו של כ״ק מרן האדמו״ר מבעלזא בליווי נציג ׳מחזיקי הדת׳ ישעיה וייסמן ומנכ״ל מוסדות בעלזא בעיר הרב מרדכי דירנפלד. הרבי הביע את תמיכתו בגרינברג ובירך אותו בברכת הצלחה.

1708608711640.png
 

די

משתמש סופר מקצוען

המגעים על צפת תמורת בי”ש והכרעת הגר”ד לנדו: דגל תתמוך בקקון לרה”ע | פרסום ראשון​

לאחר משא ומתן ארוך, היום דגל הודיעה רשמית כי היא תומכת במועמד של ש”ס לראשות העיר צפת, יוסי קקון • הליכוד הציע לדגל התורה לתמוך במועמד בבית שמש שמוליק גרינברג, כאשר בתמורה דגל תתמוך באוחנה בצפת

אבי מוסקוב
  • י״ג באדר א׳ ה׳תשפ״ד (פברואר 22, 2024)
  • פורסם: 15:26
לאחר משא ומתן ארוך, היום (חמישי) דגל התורה הודיעה רשמית כי היא תומכת במועמד של ש”ס לראשות העיר צפת, יוסי קקון. ההכרזה הרשמית הגיעה במכתב שכתבו גדולי ישראל ובו הם קוראים לתמוך בקקון.
ל’חדשות JDN’ נודע כי אמש עלו להתייעצות במעונו של רבן של ישראל מרן הגר”ד לנדו שליט”א, הגר”א קפלן, יחד עם נציג ‘דגל’ בעיר ישראל מאיר סברדלוב, ולאחר התייעצות ממושכת, מרן נתן את ברכת הדרך להצבעה עבור יוסי קקון.

עוד נודע ל’חדשות JDN’ כי ראש העיר צפת שוקי אוחנה מטעם הליכוד הציע לדגל התורה לתמוך במועמד בבית שמש שמוליק גרינברג, כאשר בתמורה דגל תתמוך באוחנה בצפת. עם זאת, הגר”ד לנדו הכריע למתוך דווקא בקקון. הסיבה של מרן הגר”ד לתמוך דווקא בקקון למרות ההצעה המפתה של הליכוד, היא כי יש לתמוך במועמד חרדי ולא מהציבור הכלל. “למען קדושת העיר, יש לתמוך רק במועמד חרדי”, אמר מרן. כך נודע ל’חדשות JDN’.

במכתב שפורסם היום נכתב: “יום הבחירות לעיריות שיתקיימו בעזהי”ת ביום ג’ ח”י אדר א’ תשפ”ד קרב ובא ובהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזניים הרבה עניינים של חיזוק והעמדת הדת על תילה, ומאידך סכנה של עקירת כל הקדוש והיקר לנו ויש לזה משמעות גדולה לצביון כל עיר וכידוע שגדולי התורה תמיד זרזו לבוא ולהצביע בעד הרשימה שנציגיה ידאגו בראש ובראשונה שיהודי יוכל לחנך את בניו ובנותיו בדרך המסורה מדור דור ושעוקרי הדת לא ידרסו ברגל גאווה את כל המקודש לנו”.

“הננו לפנות לאחינו בני ישראל בעיר צפת לתמוך ולהצביע לרשימת למען תורה וגמילות חסדים שסימנה-ת ולראשות העיר למועמדינו הרב יוסי קקון. וכל התומך והמצביע בעד הרשימה הנ”ל הרי הוא בכלל ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ומי שביכולתו לסייע הרי הוא בכלל מזכה הרבים וזכות הרבים יהיה תלוי בו וכל המסייעים להוסיף בשמירת דת תוה”ק בעירם הננו תפילה שיזכו הם וכל משפחותיהם בכל הטוב ממקור השפע והצלחה וכט”ס ובביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן”, נכתב.

כזכור, לפני כשבוע דיווחנו כי דגל התורה קיימה דיונים במי לתמוך לראשות העיר כאשר האופציות היו – מועמד דגל התורה לראשות העיר, ישראל מאיר סברדלוב, ראש העיר המכהן שוקי אוחנה ומועמד ש”ס יוסי קקון.

בחודש תשרי התכנסו נציגי הסיעות הגדולות בעיר בהם אגודת ישראל, דגל התורה, ש”ס וחב”ד, כדי להצהיר על תמיכה במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר. עם זאת, דגל התורה לא הייתה בטוחה בתמיכה זו. היום נפל הפור ודגל תצביע עבור קקון.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
גם אתם נתקעים כל שבוע ואין לכם קליטה בסופר-מרקט ברמת בית שמש בקנייה לשבת?

המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג בסרטון מדויק, ישר לבטן הרכה של תושבי רמת בית שמש, אין מצב שאתם לא מזדהים!
צפה בקובץ המצורף VID-20240222-WA0890.mp4
אפשר וצריך אחרת!
 

קבצים מצורפים

  • קליטה בבית שמש.zip
    10.6 MB · צפיות: 46

שלומי מרום

משתמש פעיל
המועמד לראשות העיר בית שמש משה אבוטבול למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה' - מגיב לשמעון גולדברג שטען כי "מכר את הציבור החרדי בעיר": "כולם יודעים שמי שמכר והביא את עליזה בלוך להיות ראשת העיר זה לא משה אבוטבול. אני הפסדתי בבחירות הקודמות במספר קולות זעום בגלל שמעון גולדברג וחבריו שעשו מה שעשו, בניגוד לדעתם של כל גדולי ישראל. אי אפשר לרצוח את ההורים ואחרי זה לבכות אני יתום"

עוד ממשה אבוטבול למשי וגדלוביץ' בקול ברמה: "אני יודע שאנשי גרינברג הציעו דף חלק לליכוד כדי שלא יתמכו בי, הפעילו עליהם חברי כנסת. אנחנו לא מדירים חרדים וגם לא חילונים. בליכוד כנראה ראו שהם רצו להדיר אחרים ולכן לא הלכו איתם"

מועמד ש"ס לראשות העיר בית שמש משה אבוטבול למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': הזיכרון של ברילנט הנחמד, קצר. הפסדתי על חודו של קול. שישאל את עצמו למה זה קרה? לפני שדרעי פנה אלי, ועדת רבנים ראיינה את כל המועמדים. גדולי ישראל רצו אותי ופנו אלי, כמו שליח ציבור, יש עניין לסרב. שקלתי את הנושא ובהתייעצות עם המשפחה קיבלתי את דין התנועה"

עוד ממשה אבוטבול ב׳קול ברמה׳ - ״הבאנו הלילה עוד הסכם דרמטי של ׳הפלג׳ עם מעל 2000 קולות חדשים שלא היו בגוש שלנו, שימו לב, אני המועמד היחיד שכל הזמן מגדיל ומרחיב את הגוש עם עוד קהלים חדשים. אני ימשיך להפתיע עם עוד קהלים וחיבורים. כולם בבית שמש יודעים שאני היחיד שיכול לנצח בסיבוב הראשון. עוד לא מאוחר ל׳דגל׳ להתחבר אלי להצלחה״.
 

שלומי מרום

משתמש פעיל
אבי רבינא: לקראת כינוס מועצת חכמי התורה במוצ״ש הקרוב בבית שמש בהשתתפות כל גדו״י למען בחירתו של משה אבוטבול - עלה אבוטבול למרנן חברי המועצת: הגר״מ מאיה, הגר״ר אלבז, הגר״א סאלים, הגר״י כהן, הגר״ש מחפוד, הגר״ש בן שמעון והגר״ש בצלאל להזמינם למעמד.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה