דרוש מידע כתובות להכנסת כלה

בנברקים לשעבר

משתמש רשום
שלום לכולם
קצת על הצד השני של 'התורמים' - - -
סבא שלי מופיע ברשימה זו, וכן ברשימות נוספות כתורם...
הוא מקבל עשרות מכתבים בחודש (!)
אנשים דופקים לו בדלת...
מדובר באדם בן למעלה מגיל תשעים (לאורך ימים טובים)!
הוא וסבתא שלי היו שנים רבות במצב שכמעט לא היה מה לאכול בבית - - -
ובסוף ימיהם אחרי שנים רבות טיפהל'ה התייצבו וגם אז הם מתחת למומצע
וכמובן הם זכו למאות צאצאים כ"י.
וכנראה הוא פעם תרם לאיזה צ'אלמער עשרים שקל
ומאז הוא נכנס לרשימה זו
ופשוט אין לו מה לתת
ולכו תדעו כמה יש כאלה ברשימה זו.
זה ממש גורם לו צער ועוגמת נפש!
 

בנברקים לשעבר

משתמש רשום
וחוצמזה
מה זה כלה יתומה?
אין סמינר? אין קופה שכונתית?
אין ערבים?
ככו דוגמא מבני ברק, יש קופת העיר! יש מערכת!
איפה החסידות?
המכתבים שמגיעים לסבא שלי זה בעיקר אנשים שלאו דוקא צריכים כסף יותר ממני
אברך עם עשר ילדים שלא יודע מאיפה לחתן...
זה בדיוק המצב שלי...
למה אני אמור לקנות לו דירה בבית שמש כשלבן שלי אין דירה?
 

אפרת נ.

משתמש רשום
נשמח לסייע בכל מה שניתן ללווי יתומות לחתונה
בשביל זה אנו כאן!
"משאלות ליבך"- רחל נעימי
053-3109996
mishalot.libech בג'מיל

AIorK4zOeGpp0ne9J_azLCeCDnSVvTAo8VMu3Bdx9iD8VKr_672DAIxXVh-K-UJ0JpKzu-aPKSjSGd4
 

תנא בתרא

משתמש חדש
אני בעבר כתבתי תגובה שיש לי רשימת כתובות להכנסת כלה, במיוחד עבור יתומות. מאז כל הזמן פונים אלי שאני אשלח. אני שולחת לכל הפונים בשמחה. תפנו אלי למייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> .אם מדובר ביתום - יתומה נא לציין. לפני שכולם יקפצו על הזה ברצוני להבהיר ולבקש:
אני לא אירגון ולא גמ'ח. פשוט במשך כ10 שנים זכיתי לעזור להרבה כלות וחתנים, יתומים ורגילים, עם סיפורים ובלי, גרים , בעלי תשובה, עולים חדשים וחוצניקים, וגם ישראלים רגילים, כאלה שלהוריהם לא קל לשאת את ההוצאות. פניתי להמון מקומות, עברתי על המון רשימות שמתגלגלות משנה ושנה. השוויתי, מחקתי, בדקתי . שלחתי מאות של מכתבים ופקסים. כל התוצאות המועטות ריכזתי ברשימה מסודרת. יתכן שתקבלו עוד רשימות ואז אל תתאכזבו מהתוצות יחסית להשקעה. תשקלו אם זה שווה...
אני רוצה לשתף אותכם בכמה מסכנות :
1. יש המון רשימות של גמחים שכבר לא קיימים! הטלפונים עברו לבעלים אחרים שלא שמחים במיוחד שמתקשרים אליהם. המכתבים ופקסים נשלחים למען לא קיים. יש ברשימות אלה אנשים פרטיים שפעם תרמו מטוב ליבם לכלה אחת 20 שח ומאז הוכנסו לרשימת התורמים. לא תמיד יש להם סבלנות לקבל טלפונים ואורחים בדלת ולהסביר שזה טעות . זה לא נעים גם לפונים...
2. יש הרבה כפילויות ברשימות האלה. פעם כתוב שם פרטי של מזכיר, פעם שם של אירגון, פעם טלפון, פעם כתובת. יוצא שפונים לאותו מקום מספר פעמים, וזה לא תמיד נחמד. לפעמים שומעים נזיפות שמורידות כל החשק.
3. הכתובות פוחתות מפעם לפעם, הסכומים שניתנים פוחתים גם. אם יש מישהו שקיבל משהו לפני 5 שנים - היום הכל יכול להשתנות
4.למסכנה - לא לבנות על הכנסה גדולה מהרשימות האלה, ולא להסתמך על כך!
5.פניה לגמחים - זו עבודה ! צריך להקדיש לזה זמן וריכוז. להתקשר, להשיג, לשמוע - תתקשרו בעוד שבוע, לרשום ביומן - כל דברו לרדוף אחרי אנשים. זה לא קל! וקורה- אחרי 10 שיחות של תתקשרי מחר - נאמר משהו בסגנון של "הגמח שלנו לא פעיל כבר, נגמר לו הכסף, נגמר לי הזמן וכוח לכל המבקשים, בקיצור תסתדרו ושיהיה לכם במזל טוב...."
6.יש לשקול היטב האם שווה כל העבודה הזאת. אם אתם עושים את זה בשביל מישהו אחר - יש יותר כוח נפשי לפעול. אבל לשלוח את הכלה או חתן בעצמם למשימה הזאת - יכול להעליב אותם... לנסוע בשני אוטובוסים, להסתובב, לחפש איזו כתובת, ואז לפגוש מישהו לא אדיב במיוחד (לדון לכף זכות כמובן),שעובר על כל הטפסים וחוקר יותר מדי... ואז לקבל 50 ש''ח או כמה כלים בשווי 40 שח , וספק אם צריך אותם בכלל... אולי יותר שווה לעבוד כמה שעות בצהרון?
7.לפני שמתחילים את מסע הגמחים כדי להכין את כל הניירת בצורה מסודרת. העיקר - המלצה מהרב, או מנהלת וכו'. אם מדובר במקרה מיוחד - יתום, גר, בעל תשובה או כל מקרה לא פשוט - כדאי להכין מכתב המלצה לבד שבו כתוב כל הפרטים בצורה מובנת ומרוכזת, ולבקש מרב לחתום על זה. כשמבקשים מהרב לכתוב המלצה מעצמו - הוא בד''כ כותב מהר נוסח אחיד לכולם בלי להדגיש כלום, וגם כתב היד לא תמיד ברור.אם המלצה כבר כתובה והיא לא הכי מפרטת כדאי לצרף מכתב בקשה אישי, כדאי מאוד שהמכתב יהיה בשם הכלה-חתן או ההורים שמחתנים. צריך לעשות צילומי ת.ז של הכלה, אם מדובר בכלה ממשפחה ברוכת ילדים, אז ת.ז. של ההורים כולל ספח. אישור לימודים לפעמים דורשים גם. מנסיוני - לבעלי דרכון, למי שאין אזרחות עוזרים פחות. ליתומים צריך גם תעודת פטירה. את כל הניירת אפשר לצלם בצורה מרוכזת - כמה מסמכים על הדף אם זה אפשרי. לא צריך לשלוח לכל מקום את הכל.
7. אני מאוד מבקשת מכל מי שמקבל את הרשימה לעדכן אותי בכל שינוי וכתובת חדשה. לזיכוי הרבים
8. הרשימה שלי הייתה מעודכנת לאדר של תשע''ט עבור כלה. ולא חתן!!! מנסיוני - יש יותר הכנסת כלה מאשר הכנסת חתן.
9. יש ברשימה גליון "יתומים". לא הכל בדוק שם. הכנסתי הרבה כתובות חדשות מכל מיני רשימות, אבל לא בדקתי אותם.
10. הרשימה מתמקדת בעיקר בירושלים עבור ירושלמים. יתכן שכלות מחוץ לי-ם לא יתקבלו... מודיעין עילית, ביתר וכו' לא קיימים ברשימה הזאת בכלל!
11. יש גמחים ששואלים את הכלה בצורה די חוקרת כמה עלתה השמלה, כמה מגבות ובגדים יש כבר, האם נותנים דירה או איזה סכום. לפעמים זה לא נעים ומביך , כדאי להתכונן מה ואיך לענות. הגובה לשמלת כלה שמקובל לפונות של גמח הוא עד 1500 שח. על שאלות שלא רוצים לפרט מה ומי אפשר לענות: הלוואי. מתפרש לכל כיוון.
12.אם אתם עוזרים לחתן או כלה אחרים (לא ילדיכם) תבררו האם הם יהיו מוכנים ללכת בעצמם או לדבר בטלפון - יש מקומות שדורשים שהכלה תלך תתקשר בעצמה, ואם היא מאלה שלא רוצה ואין לה כוח., וזה בושות.... אז יהיה חבל על ההשקעה.
13. והכי חשוב - שהכל רק בס''ד!
אין לי הרשאה להודעה פרטית אשמח לקבל את הרשימה
 

תנא בתרא

משתמש חדש
ודבר נוסף כדי שלא תהיה הטעיה המייל של רחל נעימי אכן עוזרת לכולם רק שלוקחת עמלה של 10 אחוז לשיקול הפונים
 

יודא .ע

משתמש חדש
אשמח מאוד אם תוכל/י לשלוח לי את הרשימה במייל
b3150655 שטרודל, גימייל.
 

תנא בתרא

משתמש חדש
רציתי להדגיש שארגון " משאלות ליבך" לא לוקח רווחים של 10%, אלא זה מעשרות לארגון שמסייע ליתומים להשיג את כל הכסף לחתונה והנדוניה, כולל תמיכה ולווי ליתום / היתומה בכל מה שצריכים בדרך, כולל עזרה להורה במה שצריך לארגון החתונה, ועוד דברים שלא נכתבו כאן. והיד נטויה מכל הלב/ 053-3109996
אז אני מתנצל אם הובן אחרת
ורציתי לשאול מי שלא מעוניין מסיבותיו הוא לתת את אותם מעשרות אתם מוכנים לתת לו את הרשימה ושינסה לבד או שאין דבר כזה
 

אפרת נ.

משתמש רשום
בהמשך לשאלתך,
חשוב לציין, אין לנו רשימות מסודרות לשליחה, ויש הרבה כאלה שמסתובבות , ואנו מאמינים שהגעת למידע.

כן חשוב לנו להתייחס לגבי 13 הסעיפים החשובים שנכתבו, רציתי לציין ארגון " משאלות ליבך" נותן מענה להפנות משפחות רק למקומות עדכניים, כדאיים, מקומות שמקבלים אותם בסבר פנים יפות וללא גערות. אין שום סיבה בעולם שיתום יחווה הרגשה לא טובה. אלא להיפך, המשפחות מקבלות לווי עם הרבה תקווה ואמונה ,

היתומים עוברים בצורה נעימה ונינוחה את כל ההתארגנות לחתונה, נדוניה בכבוד ובשפע, גיוס הכספים הנדרשים .מקבלים צפי לסכומים שיכולים להיכנס אליהם ומחשבים נכון את ההוצאות.

הארגון דואג שמלבד החתן/ הכלה וההורה, יהיו עוד אנשים הקרובים למשפחה שיקחו חלק בהתארגנות ויורידו נטל מהמשפחה,

בנוסף ניתנת חשיבות רבה להקשבה מלאה לחלומות היתומים ומשאלות הלב שיש להם בדרך. וניסיון לעזור במה שאפשר להגשים את החלומות.

בנוסף, מעקב שכל יתום מסודר עם שבע ברכות לכל ימי השבוע וכו'.

אם אתם מכירים יתום שחשוב לכם שיעבור את ההכנות בצורה רגועה, באמונה ובשמחה אתם מוזמנים להפנות אותו 053-3109996 בשמחות ובלב שמח!
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה