עזרה סקר חדש בנושא מקצועות בסמינרים!!!!

מצב
הנושא נעול.

ג'ודי ;)

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אוטומציה עסקית
השנה עבדו ממש קשה בסמינרים להכניס מקצועות פרא רפואיים ולא הכניסו בגלל שלא עבר בכנסת שיכירו בזה ובתעודה שיקבלו ולא בגלל סיבות אחרות.
וחבל היה לזה ביקוש ממש גדול וזה פספוס:(
אבל לא נראה לי אם בכזה ממשלה תומכת לא הצליחו יצליחו לחולל שינוי בעתיד הקרוב!
 

reish

משתמש מקצוען
השנה עבדו ממש קשה בסמינרים להכניס מקצועות פרא רפואיים ולא הכניסו בגלל שלא עבר בכנסת שיכירו בזה ובתעודה שיקבלו ולא בגלל סיבות אחרות.
וחבל היה לזה ביקוש ממש גדול וזה פספוס:(
אבל לא נראה לי אם בכזה ממשלה תומכת לא הצליחו יצליחו לחולל שינוי בעתיד הקרוב!
אין שום סיכוי שיכניסו כאלו מקצועות לסמינרים.
במקצועות האלו יש קורסים עם תכנים שאף סמינר לא יאשר, ולא ניתן לסנן אותם.
יש צורך בהכשרה במסגרות כמו בית חולים.
המרצים כולם צריכים להיות עם תואר שני לפחות.
בקיצור, המון מורכבויות שלא ניתנות לפתרון בלי לפגוע באיכות ההכשרה.
אם אנחנו לא רוצים שמי שיטפל בילדים שלנו יהיו אנשי מקצוע ליגה ד', מוטב שחוק כזה לא יעבור.
 

תהילתית

משתמש מקצוען
יש הרבה בנות איכותיות שממשיכות למכללה ולא לסמינר כי אין את המקצוע שהן רוצות ללמוד ובעיקר בגלל התעודה. למה אי אפשר מראש שהתעודה של הסמינרים(רובם! אך לא כולם) תהיה קבילה גם במשרד החינוך? למה צריך לעשות כל מיני השלמות ועדיין לא תמיד זה מספק?למה אי אפשר לעשות תואר ישירות עם תעודה מהסמינר?(מדובר על רובם! אבל בודדים אלו שכן נותנים תעודה זהה למכללות).
כמו כן אני בעד שיוסיפו עוד מקצועות. הדור התקדם.
למשל :מהנדסת?אדריכלית?פיזיותרפיסטית?קלינאית תקשורת?טכנאית אולטרסאונד?בעצם אולי הרעיון האחרון פחות מתאים.
גם אלו הוותיקות בתחומן, היו פעם חדשות... (לא מדברת על יעוץ מגיל צעיר מדי).
 

tuty

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
הנושא, שמשום מה לא מספיק מדברים עליו, זה נושא התשלום
העלות של לימודי מקצוע בסמינרים גבוהה מאוד
אם משווים למכוני הכשרה שאינם מסונפים לסמינרים הגדולים, הפער צועק לשמים
נכון מאד מאד מאד!!!
מכירה כמה שעברו ללמוד במקום אחר רק כדי להוזיל את עלויות הלימודים
זה פשוט נורא העלויות המטורפות היום בסמינרים
אם כבר מנסים לתקן משהו...
 

ככר השוק

משתמש מקצוען
יש הרבה בנות איכותיות שממשיכות למכללה ולא לסמינר כי אין את המקצוע שהן רוצות ללמוד ובעיקר בגלל התעודה. למה אי אפשר מראש שהתעודה של הסמינרים(רובם! אך לא כולם) תהיה קבילה גם במשרד החינוך? למה צריך לעשות כל מיני השלמות ועדיין לא תמיד זה מספק?למה אי אפשר לעשות תואר ישירות עם תעודה מהסמינר?(מדובר על רובם! אבל בודדים אלו שכן נותנים תעודה זהה למכללות).
כמו כן אני בעד שיוסיפו עוד מקצועות. הדור התקדם.
למשל :מהנדסת?אדריכלית?פיזיותרפיסטית?קלינאית תקשורת?טכנאית אולטרסאונד?בעצם אולי הרעיון האחרון פחות מתאים.
גם אלו הוותיקות בתחומן, היו פעם חדשות... (לא מדברת על יעוץ מגיל צעיר מדי).
למה טכנאית אולטראסאונד לא רעיון טוב?
(יש לימודי תעודה בתחום, אבל מלהשאר טכנאית לא מרוויחים שכר גבוה. רבות משלימות לתואר אח"כ ומתקדמות)
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
למה טכנאית אולטראסאונד לא רעיון טוב?

*שיעור 1 - בדיקות נפוצות במוקד נ.*

אם באה למוקד א. בה. צריך לבדוק את הר. בבדיקה ו. או ב., ולמדוד גודל ש. וע. ואם באה אשה לא בה. לבדיקת מ.ז. אז צריך לאתר את הז. בש. כדי לדעת אם יש ב.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
פיזיותרפיסטית?

מסלול פיזיותרפיה בסמינר, שנה א'
שיעור אנטומיה

המרצה: "ובכן, בגוף האדם יש מערכות רבות... ביניהן מערכת השלד, הנשימה, הדם, השרירים, העצבים..."
התלמידה הנאכסית: המורה, מה מחוק לנו בחוברת? למה יש פה שורות שחורות?
המרצה: אה, למעשה יש בגוף האדם עוד כמה מערכות אבל עליהן אתן לא צריכות לדעת. אולי בפעם אחרת... בינתיים תטפלו באנשים בלי זה..."
:devilish:
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
קלינאית תקשורת?

שיעור על התפתחות מערכת השמע, שנה א'

המרצה: "כפי שלמדנו, כבר משלב הה' מתפתחת מערכת השמע בע'. נסביר עכשיו את השלבים, ואת ההשלכות שעלולות להווצר בל' פ'".

תלמידה נאכסית: "המרצה, לא הבנתי מה זה ה'"
המרצה: "ומה זה ע', כן הבנת?".

:alien:
 

ככר השוק

משתמש מקצוען
שיעור על התפתחות מערכת השמע, שנה א'

המרצה: "כפי שלמדנו, כבר משלב הה' מתפתחת מערכת השמע בע'. נסביר עכשיו את השלבים, ואת ההשלכות שעלולות להווצר בל' פ'".

תלמידה נאכסית: "המרצה, לא הבנתי מה זה ה'"
המרצה: "ומה זה ע', כן הבנת?".

:alien:
חיכיתי שהגברת תענה למה טכנאית א.ס. זה לא טוב, ולפי זה להמשיך לבדוק איזה שורות צריך להשחיר בפיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, וטיפול רגשי :devilish:
 

Jane Rubinson

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
חיכיתי שהגברת תענה למה טכנאית א.ס. זה לא טוב, ולפי זה להמשיך לבדוק איזה שורות צריך להשחיר בפיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, וטיפול רגשי :devilish:
@Ruty Kepler
מחכה לתאור על זה.
ממתי בה. מתפתחת תחושת הב.

וזה משפיע על גיל הה.

בטיפול רגשי לא צריך להשחיר כלום! חלילה! כל בוגרת סמינר בת 20 יכולה בהחלט לטפל בכל חלקי הנפש, הלא הם דכאון, כפייתיות, אובססיה וחרדה!!!
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
שיעור על התפתחות מערכת השמע, שנה א'

המרצה: "כפי שלמדנו, כבר משלב הה' מתפתחת מערכת השמע בע'. נסביר עכשיו את השלבים, ואת ההשלכות שעלולות להווצר בל' פ'".

תלמידה נאכסית: "המרצה, לא הבנתי מה זה ה'"
המרצה: "ומה זה ע', כן הבנת?".

:alien:
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק
כמובן אין ספק שלא כל נושא מתאים להילמד בסמינר
בדיוק לכן חורה לי הנסיון להפוך את בוגרות הסמינרים במקצועות טיפוליים לבעלות תעודה שוות ערך לרשיון של בוגרות אקדמיה
 

Jane Rubinson

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
בטיפול רגשי לא צריך להשחיר כלום! חלילה! כל בוגרת סמינר בת 20 יכולה בהחלט לטפל בכל חלקי הנפש, הלא הם דכאון, כפייתיות, אובססיה וחרדה!!!
18.
ברצינות, יש סמינרים שמלמדים מגיל 18 טפול רגשי. וחלק מהלימוד זה סטאז', כמובן.
וחברותיהן מתנדבות להיות ה"מטופלות"...
מכירה מקרוב:(
אם זה לא היה עצוב זה היה בדיחה...
 

חננ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
בטיפול רגשי לא צריך להשחיר כלום! חלילה! כל בוגרת סמינר בת 20 יכולה בהחלט לטפל בכל חלקי הנפש, הלא הם דכאון, כפייתיות, אובססיה וחרדה!!!
בלימודי טיפול רגשי רציניים ודאי שאפשר למצוא נושאים לא ראויים מבחינה דתית.


בחורה בת 20 שעדיין לא בנויה בעצמה, לא יכולה לטפל במישהי אחרת
בנוסף, היא הרי לא תלך להיות בטיפול על עצמה, ואם היא לא עברה טיפול, איך תוכל לטפל באחרות?
(זו הסיבה שחובה להיות בטיפול במהלך הלימודים.)

יש עוד הרבה מה להאריך, לדעתי אין כל ספק שבחורה בת 20 לא יכולה לטפל בנפש של אדם אחר.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
בלימודי טיפול רגשי רציניים ודאי שאפשר למצוא נושאים לא ראויים מבחינה דתית.


בחורה בת 20 שעדיין לא בנויה בעצמה, לא יכולה לטפל במישהי אחרת
בנוסף, היא הרי לא תלך להיות בטיפול על עצמה, ואם היא לא עברה טיפול, איך תוכל לטפל באחרות?
(זו הסיבה שחובה להיות בטיפול במהלך הלימודים.)

יש עוד הרבה מה להאריך, לדעתי אין כל ספק שבחורה בת 20 לא יכולה לטפל בנפש של אדם אחר.
הדברים נכתבו בציניות דקיקה. ע”פ רוח הדברים שמשמיעים מקדמי חוק המטפלים.
 

123987

משתמש רשום
חברי הכנסת החרדיים דוחפים ממש לכיוון לימוד מקצועות הפרא רפואים בסמינרים,
כמו שעלה כאן אנחנו כציבור חרדי נפסיד מזה הכי הרבה.
מטפלות ללא ידע מספק, ניסיון קליני לקוי וכו'
בהחלט יש רצון שבסמינרים יוסיפו עוד מקצועות,
השאלה על חשבון מי זה יבוא?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה