התייעצות רכב מומלץ עד 20 אלף(מנסיון)

חיים של תורה

משתמש מקצוען
סעיף 1 שטויות והבלים
רוב הרכבים בשוק באזור ה 20,000 ₪ רכבים שעברו את זה
שלא לדבר על טויוטה/סובארו ועוד שהרכבים עד ל 300 מגיעים בקלות ללא תיקונים משמעותיים
לא יודע מי אתה, רוצה להגיב? בשמחה, אך מותר גם לכתוב יפה.
לא אמרתי שאפשר לקנות טויוטה פחות מ170,000 במחיר כזה, וזה עדיין לא אומר שזה שווה, אני כותב מנסיון של עשרות רכבים(!) בשלוש שנים האחרונות.
ספציפית טויוטה שורדת הרבה מאוד זמן על הכביש, אבל זה עדיין לא אומר שאין לה תיקונים.
 

מוישי פרומן

משתמש מקצוען
לא יודע מי אתה, רוצה להגיב? בשמחה, אך מותר גם לכתוב יפה.
לא אמרתי שאפשר לקנות טויוטה פחות מ170,000 במחיר כזה, וזה עדיין לא אומר שזה שווה, אני כותב מנסיון של עשרות רכבים(!) בשלוש שנים האחרונות.
ספציפית טויוטה שורדת הרבה מאוד זמן על הכביש, אבל זה עדיין לא אומר שאין לה תיקונים.
שואלת השאלה כתבה שמחפשת רכב עד 20,00₪
וגם כתבת שרכב מעל 170,000 הוא בסוף חייו
מה שלא נכון בכלל
בהצלחה
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
זה לא חוקי לנסוע בלי:cool:
הרבה מהרכבים החדשים מגיעים בלי
סונטה, אופטימה,ועוד הרבה
לפי החוק כל רכב שיוצר עם גלגל רזרבי אסור לנסוע בלי הגלגל הרזרבי, כך שכל מי שמתקין מערכת גז ובגלל זה מוציא את הגלגל (ולא שם בתא המטען), עובר על החוק.
לגבי הדגמים שצוינו, הם רכבם שיוצרו מלכתחילה כך, ולכן לפי תיקון שנעשה לחוק ע"י ועדת הכלכלה בשנת 2005 ככל שהרכב נושא ערכה לתיקון מהיר של תקרים, זה חוקי.
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
שואלת השאלה כתבה שמחפשת רכב עד 20,00₪
וגם כתבת שרכב מעל 170,000 הוא בסוף חייו
מה שלא נכון בכלל
בהצלחה
יש הרבה רכבים ביד 2 במחיר הזה שעשו פחות מ170,000.
לא אמרתי שהוא בסוף חייו אלא שהוא יותר קרוב לשם, מי שעמוק בתוך שוק הרכבים יכול גם לקנות רכב שעשה 350,000 ולטפל בו כראוי, אבל מי שכל התחום חדש בשבילו, לא הייתי מציע להתקרב לזה.
 

דוד המלך!

משתמש פעיל
רכשתי לפני חצי שנה הונדה ג'אז 2006
אוטו מעולה ויחסית נוח לחניות באזורים בעייתים
צריכה ממוצעת של 1 ל 10
באגז' גדול יחסית לרכבים בגודל הזה

שילמתי 12.000 ש"ח
עשה 170.000 ק"מ

בהצלחה!
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
יש רכבים ויש רכבים
נהגתי שבוע שעבר על קורולה של חבר עם 330K ק"מ, הרכב נוסע מעולה!
בגדול טויוטה ומאזדה שתוחזקו נכון יגיעו בכיף למספרים האלו, שאר החברות באמת כדאי להתרחק מ170K ומעלה
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
לא שטויות והבלים, אלא כוללני מידי...
כמו רוב הסעיפים
זה העיקרון, כמובן שכל רכב הוא שיקול שונה
כתבתי מפורש שכל הכללים שכתבתי זה רק למי שבא לקנות רכב פעם ראשונה ואין לו שמץ של מושג בעולם הרכבים, והוא יכול להתבלבל שרכב עם שמונה ספרות שיצא עכשיו מהשטיפה זה מציאה, בעוד שבמציאות זה יכול להיות רכב שיהיה לו מזה רק נזקים, לכן כתבתי כמה סעיפים כלליים מהנסיון האישי שלי בשנים האחרונות (גילוי נאות- שיתוף פעולה רציף עם סוחר רכבים גדול), כדי שאנשים לא יפלו בפח, אבל וודאי שכל מי שמתמצא בחברות ובדגמים ובשנתונים באופן רציני יכול לקנות לפעמים רכב שעשה 350,000 ק"מ ולשמור עליו טוב וליהנות ממנו, צריך לדעת מה לחפש ואיך לבדוק וזה לא מתאים לכל אחד, אם הייתי כותב את כל הכללים זה לא היה נגמר...
וכללית צריך לדעת שמאוד צריך להיזהר במה שכותבים כאן, לפעמים בן אדם שלא מתמצא כלום באיזשהו נושא מבקש עליו מידע, ומישהו זורק משהו בלי לחשוב, והבן אדם קונה את זה ונופל בפח, גם אם לקחת רכב של חבר ונהגת עליו במשך כמה שעות זה לא אומר כלום על התקלות הפוטנציאליות, אני בקרתי במוסך יותר פעמים ממה שאנשים אחרים מבקרים בסופר...
ולכן מי שיקנה רכב יפני מיהודי שעשה פחות מ170,000 ק"מ, והחליף לא יותר מ3 ידיים, והוא בדק את זה במוסך שהכל תקין, הסיכויים שלו לתקלות הם הרבה יותר נמוכים.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

מ הלוי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ולכן מי שיקנה רכב יפני מיהודי שעשה פחות מ170,000 ק"מ,
חושב שאתה צודק בכל מה שכתבת, ושאפו על זה.
רק מסייג שקורולה ולנסר עד 250 אלף בדרך כלל, אם האוטו מתוחזק זה כמו 150 אלף בשאר הרכבים.
בתנאי שזה מיהודי וכו'....
ובאמת לנסר זה פיתרון מעולה לכל מי שרוצה רכב באמת זול ואמין מאד.
@שיראל לוין אפשר למצוא לנסר ב 9,000 ש"ח מודל 2008 עם פחות ממאתים אלף ק"מ, רכב פצצה לחלוטין, אמין וטוב בכל קנה מידה.
 

שוקלטין

משתמש צעיר
מנסיון של כמה שנים בשוק הרכבים, אציין כמה כללים פשוטים לפני קניית רכב.
לפני הכל אדגיש שאני מתכוון למי שמוכן לשלם 15K ויותר ולא למי שמוכן לקנות כל טרנטה בשוק.

1. לא לקנות רכב שהוא מעל 170,000 ק"מ בשום פנים ואופן, יבטיחו לכם הרים וגבעות שהרכב אין לו תקלות אבל זה לא נכון, לכל רכב יש תוחלת חיים, ואחרי שהוא עשה את המספר הזה הוא כבר יותר קרוב למוות מחיים, מה שאומר שהוא יעשה לכם תקלות כל שני וחמישי, אלא אם כן זה רכב עם סוללה חשמלית והחליפו אותה בחדשה לפני לא הרבה זמן.
2. להתרחק כמטחווי קשת מהרכבים הצרפתיים וחבריהם, הם לא שווים את זה (חוץ מ'רנו מגאן' החדשה).
3. להשתדל כמה שיותר לקנות רק מהחברות היפניות או הקוריאניות, טיוטה, מאזדה, הונדה, מיצובישי, ניסאן, סוזוקי, סובארו (לוקח הרבה דלק), יונדאי, קיה, (לקטגוריה הזאת ניתן לצרף גם את פורד אע"פ שזה חברה אמריקאית, כי בארץ מיובא רק מייצור אירופאי).
4. הרכבים הבאים בתור הם הגרמניים, סקודה, סיאט, פולקסווגן, אופל, רק שאצלם צריך לבדוק היטיב את הגיר בבדיקה רצינית (עולה 600 ש"ח).
החברות הגרמניות האחרות הם אומנם רכבים איכותיים מאוד, אבל חלקי החילוף שלהם מאוד יקרים, כך שאם לא מוכנים להשקיע מינימום 70K על רכב אז לא כדאי להתקרב אליהם.
5. החברות האמריקאיות הן מאוד בעייתיות מבחינת תקלות, ולכן כדאי להתרחק מהם (חוץ ממה שהם גם זוללים דלק).
5. לא לגעת ברכבי השכרה או ליסינג קבוצתי לשעבר (לא כולל ליסינג פרטי), גם אם הבדיקות מראות שהכל תקין, כמו שאתם מתפרעים על רכבי השכרה כך גם כולם.
6. לא לקנות מערבים בשום פנים ואופן, לא מהצפון לא מהדרום וגם לא מירושלים, גם לא מבעל מוסך ורכב אישי ומחיר אפסי, ראו הוזהרתם!!!
7. להשתדל לקנות רכב עם כמה שפחות ידיים (בעקרון לא יותר מ3), כולל ידיים בתוך המשפחה.
8. לא לקנות רכב בלי טסט (או פחות מחודש לפני) בשום פנים ואופן (גם אם הוא מוריד לכם את המחיר של הטסט), אלא אם כן המוכר מוכן להעביר אותו בעצמו.
9. לפני קניית הרכב ללכת למוסך שיבדוק את תקינות הרכב מכל הבחינות (בין 200-600 ש"ח).
10. כל רכב זה חווית נהיגה אחרת ולזה מתרגלים מאוד מהר, אך אם זה משהו שונה במיוחד (כגון רובוטי), עדיף שתבקשו מחבר שיש לו כזה רכב לעשות סיבוב ולראות אם זה מתאים לכם.
11. לא לקנות רכב או דגם שלא קיים הרבה כאלו בשוק, זה יעלה את המחיר של כל תיקון (שלא יהיו) במאות אחוזים.
12. רכב היברידי הוא מעלה רק כשהסוללה תקינה לגמרי ועם לא מידי הרבה ק"מ, אחרת זה נזק של כמה אלפי ש"ח בבת אחת.
13. וכללית צריך לדעת שדלק זה לא המודד היחיד ברכב, תיקון רציני ברכב יעלה לכם יותר מכל הדלק שתחסכו בשנה שלימה.


יש עוד הרבה מה לכתוב, אבל אלו נקודות מאוד חשובות שלא כדאי לפספס אותן.

מקווה שהועלתי
@חיים של תורה

תודה על ההסבר המפורט !!

אתה יכול לפרט מה הכוונה בסעיף 12 ? שהסוללה תקינה לגמרי ?
ולא מידי הרבה ק''מ ? כמה ק''מ ?
 

צ'יטה

משתמש פעיל
במחיר הזה אפשר למצוא מאזדה 3, מיצובישי לנסר, וניסן טידה במצב טוב. (גם פחות 170,000 קילומטר).
בנוגע להיברידי, לא הייתי רץ על זה מהר כ"כ, אם אין לכם המון נסיעות בתוך העיר הם לא חסכוניות כ"כ והתיקונים והטיפולים השוטפים שלהם הרבה יותר יקרים + ביטוח סוללה או להחליף אותה כשהיא מתה...
 

מס' 1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי

חיים של תורה

תודה על המידע המחכים
על איזה רכב 7 מקומות אתה ממליץ?
באזור 35 א' שקל
חוץ ממאזדה 5
תודה
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הכי מומלץ זה להוסיף עוד קצת ולהשקיע בורסו 2010 עולה 40 אל"ש בערך.
אבל מאד קשה להשיג.
בפרט שהפסיקו לייצר אותו, פריוס פלוס לא ממלא את המקום של הורסו, גם יותר נמוך וגם יותר ארוך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה