תגובה אחרונה ע"י Yahalom3D

  1. Y

    סצנה גדולה מדאי ודרוש HDR של חצר

    תגדיל את הטקסטורה באמצעות מיפוי נכון, ברמת החומר או ברמת האובייקט
  2. Y

    הצילו - עזרה במקס

    נדייק עוד קצת - בתיקייה של המסמכים שלי\Documents יש תיקייה בשם 3dsMax. בתוכה יש תיקייה בשם autoback. בתוכה יש כמה קבצים. תסדרי אותם לפי תאריך שינוי והאחרון שבהם הוא הגיבוי העדכני ביותר
  3. Y

    קבצים מנופחים ב3DMAX

    פעמים רבות יש לך המון אובייקטים שאינם מוצגים אך קיימים בפועל בקובץ ומכבידים על משקלו ועל הניווט בו. ייבוא מאוטוקאד או ממודלים חיצוניים גורם לזה אחת השיטות היא לפתוח קובץ חדש ולעשות MERGE מהקובץ המנופח לכל האלמנטים שרוצים. אם את רוצה לראות את כמות האובייקטים שיש לך - תלחצי על H ותוודאי שכל סוגי...
  4. Y

    חוויה של חו"ל כפי שלא ראית מעולם. תפרגני לעצמך!

    תארגנו גם בארץ ישראל חופשה בגולן בגליל או בנגב, זה גם יפה וגם קדוש. בגוש דן זה רק קדוש :-) טובה הארץ מאוד מאוד http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%AA_%D7%90%D7%A8%D7%A5_%D7%94%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%9D שיהיה בהצלחה
  5. Y

    טעימה מגיליון "בעלזא" שנבנה במאיה!

    עבודה יפה ומרשימה אבל מה הקטע עם סימני המים? לא רק אצלך אלא בכלל - מי שרוצה למכור הדמיה או גרפיקה שלא הוא הכין יכול למצוא אלפי דוגמאות ברחבי האינטרנט של טובי היוצרים מהארץ ומהעולם. מילא לוגו קטן כדי להזמין לקוחות... אודה לכם אם תאירו את עיני..
  6. Y

    הטריילר לסרט על המקדש

    עריכת וידאו נהדרת, וגם אנימציה מעולה. תענוג. שיהיה בהצלחה.
  7. Y

    בנין מגורים

    מצטרף לכל המחמאות ו: אכן החלק התחתון של ההדמיה נראה פחות ריאליסטי. זה נראה כאילו יש שם רוויית צבע גבוהה מכפי שצריך להיות במציאות, וגם משהו בתאורה וההצללות שהאלמנטים מקבלים מסגיר את ההדמיה פעמים רבות זה קרה לי בגלל שימוש בחומרים מסוג standard תחת מנוע הרינדור של ויריי. זה קורה הרבה כאשר משתמשים...
  8. Y

    הדמית פנים

    עבודה מאוד מאוד יפה. ברמות כאלו כשרוצים לשפר את האיכות שואלים - מה בתמונה גורם לי לזהות שזו הדמיה ולא צילום שמתי לב בעיקר לזרי הפרחים שנראים כדוריים ואחידים מדי בכל השולחנות. וגם לעיטור הזהב הגדול מעל המראות שנראה קצת פוליגוני. אולי כדאי לתת לו החלקה.
  9. Y

    כללי פרספקטיבה

    בעבודה הזאת יש רק נקודת מגוז אחת. פשוט לחבר את הקוים. מספיק אפילו שניים מהם או שלושה ליתר בטחון.. זה יותר קל ממה שזה נדמה
  10. Y

    כללי פרספקטיבה

    את צריכה שהקווים של הלוחות יהיו מקבילים לקווי העומק של האותיות (אבל באלכסון יותר כלפי מעלה כי הם נמוכים יותר). הרעיון נקרא "נקודת מגוז" כלומר נקודה אחת שכל הקווים שואפים להגיע אליה. את עושה המשך לקווים קיימים ורואה איפה הם מצטלבים (משתתים ומתערבים :)) ואת כל האובייקטים ביצירה את צריכה להתאים...
  11. Y

    כללי מודל תלת ממדי מתמונות!!

    http://www.123dapp.com/catch תוכנה חדשה מאוטודסק
  12. Y

    מודל תלת ממדי מתמונות!!

    http://www.123dapp.com/catch תוכנה חדשה שמפיצה אוטודסק
  13. Y

    התייעצות:באג?

    במקס זה קןרה כאשר הקודקודים מוגדרים כ"ביזייה" במקום פינה (corner). תנסה לפתור את זה ברמת הvertex אם יש שם משהו כזה.
  14. Y

    תכנון שלנו וההדמיה גם

    :) העליתי גרסה משופרת לאתר שלנו. תודה
  15. Y

    סביבה של גן קטן שיצרתי לצורך סרטון אנימציה.

    עבודה יפה בלי קשר לריאליסטיות - מבחינה אסתטית הייתי מוריד את רווית הצבע של הירוק, ומעבה את הקשת שמעל השער וממשיך בעובי זה בכרכוב רחב מעל כל החומה (מה שנקרא היום קופינג) ומפחית את רוחב ראשי החודים של הפירזול בשער. גם הייתי נותן אולי גוון אפור או ברונזה לפירזול. השחור קצת מאיים. תדאג לעצים ברקע...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה