תגובה אחרונה ע"י מצפה ופועל לישועה

  1. מ

    דרוש מידע מספר של האדמו"ר מבישטנא

    למישהו יש מס' של האדמו"ר או משמש שלו?
  2. מ

    דיון קטעים לא אמינים בספרים

    דא"ג: נתקלתי בספר ממש יפה, מושקע, של סופר/ת מעולה, אבל הי' שם איזה טעות אחת מבחינת שנים אבל בצורה קיצונית (בשלוש שנים מישהו בספר עבר איזה 10 שנים לפחות), וזה ממש מציק.
  3. מ

    דיון קטעים לא אמינים בספרים

    תיקון: הייתי מקבל בחילה עד ש:
  4. מ

    דיון קטעים לא אמינים בספרים

    קראתי טיפה מהתגובות. לפענ"ד מכונות זמן וכדומה, למרות שאיני מתחבר לז'אנר, הרי הדבר מתקבל, מחמת שזה מטרתו של הסופר כרגע: לתאר מציאות דימיונית בעליל. אך כשכותבים ספר "על רקע היסטורי", על מישהושפתח ישיבה לצעירים מצויינים במוסקבה בתרפ"ה, ואז בהיותו בניו יורק במסע ההתרמה השנתי שלו הגיעו כמה סוכני...
  5. מ

    דיון קטעים לא אמינים בספרים

    דא"ג: זכורני שישנה הוראה מהרבי מלובביץ' שלא לספר לילדים סיפורים מומצאים (ובטח לא הגיוניים. כמו"כ הרבי התנגד לקריקטורות).
  6. מ

    דיון קטעים לא אמינים בספרים

    בלת"ק בספרי ילדים כבר הפסקתי להתעצבן מרוב שיש כ"כ הרבה ספרות לא אמינה בעליל מבחינה הגיונית, מציאותית, היסטורית ומה עוד. בספרי מבוגרים מפריע לי יותר.
  7. מ

    שיתוף - לביקורת איזהו מקומון? עשרת התסמינים של מקומון חרדי + בונוס

    מקומון העיר, פרשת עקב תשפ"ב, ע' 43: כזה דבר עוד לא היה! פרטים בעמוד 19 ע' 21: המכולת של רפי במבצע חסר תקדים! אל תגידו לא ידענו או לא שמענו! בואו בהמונכם! פרטים בעמוד 93 ע' 90: התנצלות: מפני תקלה טכנית הגיליון מונה השבוע 90 עמודים בלבד במקום מאה. מפאת חוסר המקום חלק מן המודעות נדחו לשבוע הבא...
  8. מ

    אתגר הנספח לאתגר - אלול. חודש הרחמים, הסליחות והמשלים

    יפה! רק חבל שזה פרק אחד בלבד ולכן לא מספיק מובן
  9. מ

    דרוש מידע הייתם משתייכים לרופא משפחה ערבי?

    אני לא מצדיק את מעשיו, אבל כידוע הוא עשה זאת מפני שחשב שבזה הוא יציל יהודים רבים (מניעת פוגרום ענק בחברון)
  10. מ

    דרוש מידע חיפה | נופש תשפ"ב | המלצות לכאן>>

    לא הייתי שם ואין לי מושג. כתבתי לפי מה שאנשים כתבו פה. הכל מובן, ועדיין אין שום הצדקה (במידה והדבר נכון) להקדים אדם לא דתי לחרדי. (אם אני חרדי וגר שם?)
  11. מ

    עזרה תנו ראשי תיבות לשנת תשפ"ג

    תהא שנת פדות גדולה. תאה שנת פלאות גדולות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה