תגובה אחרונה ע"י איילת הוראה מתקנת

  1. איילת הוראה מתקנת

    מידע שימושי גמח אייר פופר בבני ברק

    יש גמ"ח אייר פופר בבית שמש, 0527614965
  2. איילת הוראה מתקנת

    מידע שימושי השאלת מכשיר אייר פופר

    יש לי גמ"ח איירפופר 0527614965
  3. איילת הוראה מתקנת

    מידע שימושי גמ"ח איירפופר

    גמ"ח איירפופר 0527614965
  4. איילת הוראה מתקנת

    מידע שימושי גמ"ח איירפופר

    אפשר להשיג גם אצלי בבית שמש 0527614965
  5. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    תרגיל חווייתי וחיוני להכנה לקריאה! אך לפני כן נבחין בין צלילים להברות- הברה יכולה להכיל 2 צלילים. לדוגמא- שר, חול, מיץ, נס... מומלץ להשתמש בקסילופון או כלי נגינה אחר. בשלב ראשון נבחר מילה בת 3 צלילים ללא שווא כמו- גי-ט-רה בשלב שני נבחר מילה בת 3 צלילים המכילה גם שווא כמו לדוגמא- חו-ל-צה. נקיש...
  6. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    טיפ נוסף לילדי כיתה א'- כהכנה מצוינת לקריאה ההוראה- אני אגיד לך בע"פ 2 אותיות, ואתה תנסה לבנות מהן מילה- אני נותנת לך ש', ואח"כ נותנת לך ר'. איזו מילה תוכל לבנות? (שר) אם הילד אומר שרה, זה רק חצי טעות...כי לא כולם מכירים את הכלל של ה' שותקת. אח"כ לעלות ברמה- לתת לו בע"פ 3 אותיות והוא בעיני רוחו...
  7. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    בכל קופ"ח יש "שאלון לגננת"- הגננת ממלאה עם ההורים ומגישים את השאלות מלא לקופ"ח והם מעבירים אותו ל"מרכז להתפתחות הילד". צריך בדיקת שמיעה וראייה, ואז נכנסים להמתנה. זה יכול לקחת גם חודשים.
  8. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    זה אולי קצת מוקדם, אבל עד שיתנו לך אבחון זה עלול לקחת חודשיים שלושה, חוץ מזה שאני מאמינה שיש לו גם קושי מסוים בשפה, מושגי יסוד ואוצר מילים, ולכן זה מאוד חשוב להתחיל מוקדם לטפל כדי למנוע פער בעתיד וגם בגלל ההשלכה הישירה לקריאה. כדאי לשחק לוטו, ותעשו תור-תור. כל אחד בתורו צריך לתאר את הכרטיס שיצא...
  9. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    זה נשמע כמו קושי בשליפה. איך תדעי שאכן מדובר בקושי בשליפה? יש שתי רמות, הרמה הנמוכה יותר זה הזיהוי, והרמה הגבוהה שיום. בדקי האם הוא שולט ברמת הזיהוי- ברמת זיהוי הוא לא צריך לדבר, אלא רק להצביע. הראי לפניו את כל האותיות שלמד (לא בצורה מסודרת) ותשאלי אותו- איפה ג'? (והוא רק צריך להצביע). אם הוא...
  10. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    2 טיפים נוספים לשפשוף המוח לתהליך הקריאה לילדים בכיתה א'- *שואלים את הילד- איזו מילה תרכיב אם אתן לך את האותיות- ש', ר'? ואח"כ לעלות ל-3 אותיות- איזו מילה תרכיב מהאותיות ג', ש', ם? *תגיד לי את האותיות של המילה גשם מהסוף להתחלה.- (ם, ש, ג...)
  11. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    טיפ נוסף לשפשוף המעבד הפונולוגי לקריאה- מצוין לגיל 6-7- ההוראה- "אני אגיד לך מילה, ואתה תגיד לי רק את הצליל הראשון והאחרון שלה, ונראה אם תצא לנו מילה מצחיקה או נכונה" לדוגמא- חיפושית= חית - (מילה מצחיקה). גרזן= גן -מילה אמתית.
  12. איילת הוראה מתקנת

    לימוד קריאה בכיתה א

    אי אפשר ללמד קריאה דרך הטלפון, אבל יש תרגילים שונים שדרכם אפשר לשפשף את המעבדים ולהכין לקריאה ולבדוק את המיומנויות האם הילד בשל לתהליך של קריאה. מוכנה לתת טיפים.
  13. איילת הוראה מתקנת

    הורים מלמדים קריאה! home schooling

    טיפ לילדים בגיל -7-6- "צליל משותף"- הילד יחלק את המילים לצלילים עם האצבעות וכך יזהה- שלב א'- הברה פתוחה- "אני אגיד לך שתי מילים, ואתה תמצא צליל משותף שיש בשתי המילים! לדוגמא- חביתָה, תָנור. (תָ) שלב ב'- מציאת עיצור- חתול, חולצה (ל) שלב ג'- מציאת צליל משותף מ-3 מילים! חלום, במבה, רגליים. (ם)

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה