מתרגשת ושמחה לשתף אתכם בתהליך מיתוג מרתק שעברתי עם לקוח מהמם — כיף תיירות.
תהליך שכולו חוויה, יצירה, הקשבה ודיוק. הנה הצצה למסע המשותף שלנו...
מהרגע שפגשתי את "כיף תיירות", היה לי ברור:
אנחנו לא בונים רק מיתוג — אנחנו יוצרים חוויה.
חוויה של כיף, ביטחון, מסירות, וידיעה שיש מישהו שדואג לך באמת.
בריף והיכרות מעמיקה
התחלנו בצלילה אל תוך עולם התיירות: מי הם התיירים? מה הם מחפשים?ומה יגרום להם לבחור דווקא ב"כיף תיירות".
הבנו שהמותג צריך לשדר חוויה אישית, משפחתית ואמינה
אבל גם עם קריצה קלילה, מרגשת ושמחה.
אסטרטגיה וקונספט
בנינו קונספט שמעמיד במרכז את ההבטחה הכי גדולה של העסק:"הכיף שלכם בידיים שלנו" — מסר של אחריות, שירות אישי, והפיכת כל חופשה לחלום מתוק.
מיתוג עם משמעות
וכאן התחיל הקסם האמיתי:יצירת הלוגו — עיצוב מדויק ועשיר ברובד ויזואלי מתוך מחשבה והתעמקות בכל פרטי המותג
לאחר שיצרתי 3 סקיצות שונות
הן נשלחו ללקוח כהדמיות
שלושת הסקיצות:
1.
2.
3.
הלקוח בחר בלוגו השלישי והיפה מכולם,
בשילוב התאמות מדויקות מהסקיצה הראשונה
לחשוב בגדול – הסיפור שמאחורי הלוגו
- הלוגו מורכב מהאותיות K ו-F – ראשי התיבות של שמות בעלי העסק, קליין ופריד , שמעבירים מסר של מעורבות אישית ומקצועית.
- החיבור בין שתי האותיות יוצר חיתוך עיצובי בצורת מטוס , המסמל תנועה, קלות וחוויית טיסה.
- הניקוד תחת האות K הוא לא רק פתרון טיפוגרפי, אלא גם מייצג צירי גלגלים של מטוס — רמז מתוחכם לעולם התעופה.
- מעבר הגרדיאנט בין כחול לטורקיז משדר רעננות, תחושת חופש, אמינות וייחוד
הלוגו
הדמיות
פיתוח שפה ויזואלית מלאה
התחלתי ביצירת שפה גרפית וממנה הכל רץ
מכאן פרשתי כנפיים ובניתי מותג שלם:
- הנפשה דינמית ללוגו — שמכניסה חיים, תנועה ושמחה למותג.
- בלאנק עסקי וניירת ממותגת — שמקרינים סדר, מקצועיות ונראות אחידה.
- קמפיינים דיגיטליים ומודעות פרסום — שמזמינים את הקהל להמריא עם כיף תיירות ולחוות חופשה בראש שקט.
3 מודעות פרסום שהתפרסמו בעיתונים ובקבוצות ווצאפ שונות
ההשקה וההתרגשות
כשראיתי את כל החלקים מתחברים —
מהבריף הראשון ועד הגרסה המונפשת של הלוגו —
ידעתי שנולד כאן המותג שמצליח לשדר בדיוק את מה שהוא מבטיח:
חוויה מרגיעה, בטוחה ומלהיבה — מההמראה ועד הנחיתה.
תודה לכיף תיירות על הזכות לקחת חלק במסע הזה!