מאמרים מאת ארי מילר

ארי מילר
3 דקות קריאה
5.00 כוכב(ים) 3 דירוגים
צפיות
2,118
תודות שהתקבלו
26
תגובות
7
סקירות
1
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים יום אחד לחדר מחשבים סטנדרטי ומגלים שנעלמו המחשבים והמסכים, ועל השולחנות נשארו רק מקלדות ועכברים, לפני שאתם מרימים את הטלפון כדי לדווח על פריצה וגניבה של מי יודע כמה מחשבים, אתם מגלים שעל כל עמדה יש משקפת תלת מימד... הכירו את Apple Vision... Apple Vision היא פלטפורמת...
ארי מילר
צפיות
1,458
תודות שהתקבלו
35
תגובות
9
CES היא תערוכת החדשנות והטכנולוגיה הגדולה בעולם ! הצטרפו אלי לחדשות הטנולוגיה שישפיעו על העתיד הלא רחוק...
ארי מילר
צפיות
1,400
תודות שהתקבלו
24
תגובות
3
חשבתם פעם איך המחשב שלנו חושב, מבצע מה שאנחנו אומרים לו, עושה פעולות שלאדם אין יכולת לעשות ? כל התשובות במאמר שלפניכם... נתחיל בשאלה הבסיסית: מהו המחשב ? מחשב הוא בעצם מכונה שנועדה לעבד ולאחסן נתונים. הוא מורכב ממספר רכיבים, כולל יחידת עיבוד מרכזית (CPU), זיכרון, אחסון והתקני קלט/פלט (I/O) (כל...
ארי מילר
7 דקות קריאה
צפיות
2,943
תודות שהתקבלו
50
תגובות
19
כאן תכירו את כל חלקי המחשב ותפקידיהם השונים בפירוט קצר וברור
ארי מילר
צפיות
3,821
תודות שהתקבלו
25
תגובות
27
יצאנו לבדוק האם שווה לקנות רכב חשמלי בארץ... הנה התוצאות....
ארי מילר
צפיות
2,149
תודות שהתקבלו
11
תגובות
9
כאן תוכלו ללמוד איך לבחור את מעבד האינטל למחשב שלכם !
ארי מילר
צפיות
2,410
תודות שהתקבלו
15
תגובות
25
כיום כעולם כונני האחסון כל כך נגיש וזול נוצר מצב שאפשר לשדרג את כמות האחסון שלכם בקלות... במאמר זה נלמד איך לבחור את הכונן המתאים עבורכם לשדרוג או החלפה של האחסון הפנימי או החיצוני שלכם. מוזמנים לשאול שאלות... אשמח לעזור.
ארי מילר
צפיות
2,431
תודות שהתקבלו
4
תגובות
24
תמיד חלמתם לפתח מוצר טכנולוגי קטן בלי למשכן את הדירה שלכם ? כאן תוכלו ללמוד על Adruino פלטפורמת הפיתוח לכל מוצר שרק תרצו!

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה