מאמרים מאת אינטרנט אתרוג

אינטרנט אתרוג
התעדכן
4 דקות קריאה
5.00 כוכב(ים) 1 דירוגים
צפיות
5,492
תודות שהתקבלו
5
תגובות
24
יצאנו לבדוק מדוע אלפים בערים החרדיות טרם הצטרפו למהפכת הסיבים האופטיים?
אינטרנט אתרוג
התעדכן
3 דקות קריאה
צפיות
1,098
תודות שהתקבלו
3
כשעובדים רבים נאלצים להעתיק את המשרד אל הסלון הביתי ולהכניס את המחשב לזירה המשפחתית: כך תתמודדו עם האתגרים.
אינטרנט אתרוג
התעדכן
3 דקות קריאה
צפיות
1,063
תודות שהתקבלו
8
תגובות
2
יום העבודה שלכם מתחיל. אתם פותחים את המחשב כדי להתחיל לעבוד, ואז ישנן שתי אפשרויות נפוצות: או שאתם צוללים לתוך המשימות שחיכו לכם ומתחילים לייצר עבודה, או שאתם מקדישים פרק זמן למעבר על המייל, לקריאת כתבות, להתעדכנות בחדשות ולדפדוף בפרוג.
אינטרנט אתרוג
3 דקות קריאה
צפיות
891
תודות שהתקבלו
4
תגובות
6
גרפיקאית, כותבת תוכן ומעצבת פנים נפגשו, וזו לא התחלה של בדיחה. זהו סיפור על תסכול מתמשך שיכול להסתיים ברגע אחד, אם רק מוצאים את הפתרון הנכון.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה