פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שבוע טוב.

נפתח נספח לאשכולות בנושאי הבחירות לרשויות המקומיות.

אשכול זה מיועד לידיעות חדשותיות בלבד.

נא לקרוא בעיון את כללי הנספח.

 

אחג

משתמש מקצוען
אבי גדלוביץ': פרסום ראשון: ההסכם הדרמטי בבית שמש - ראש הישיבה הגר״ש אלתר קיבל במעונו את המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, ואת יו״ר שלומי אמונים בעיר שמעון גולדברג. נחתם הסכם תמיכה בנוכחותו של ראש השיבה. מדובר בדרמה פנים חרדית, שכן עד היום קהילת פני מנחם הצבעה באופן בלתי רשמי לש״ס.
 

די

משתמש סופר מקצוען

צילום מסך 2024-02-11 192346.png

דרמה בבית שמש: רה"י הגר"ש אלתר הורה להצביע לשמואל גרינברג​

לאחר תקופה של מגעים עם ש״ס – ראש הישיבה הגר״ש אלתר הורה על תמיכה מוחלטת במועמד לראשות העיר שמואל גרינברג, ובסיעת כח בראשות שמעון גולדברג • ההסכם נחתם בביתו של ראש הישיבה בירושלים
  • אבי מוסקוב
  • ב׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד (פברואר 11, 2024)
  • פורסם: 18:23
  • עודכן: 18:41
  • 1 תגובות

הסחף בבית שמש לגרינברג נמשך: ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שאול אלתר שליט"א, הורה לתלמידיו ולשומעי לקחו בבית שמש להצביע עבור המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג בבחירות שיתקיימו בעיר.
במהלך הפגישה שנערכה בביתו בהשתתפות המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג ויו"ר 'שלומי אמונים' בבית שמש שמעון גולדברג, העניק הגר"ש אלתר את ברכת הדרך ואיחל הצלחה רבה לטובת שמירת צביונה הרוחני של העיר.
ל'חדשות JDN' נודע על מאחורי הקלעים של המגעים שהובילו לתמיכה הדרמטית: שורת צעדים משמעותיים, שמעוגנים בתוך הסכם חתום, שיציבו את קהילת הגר״ש אלתר בקדמת במת עולם החסידות בבית שמש.
WhatsApp-Image-2024-02-11-at-18.09.05-1024x683.jpeg

צילום: שלומי טריכטר
הצטרפות קהילת "פני מנחם" מרחיבה את מעגל התמיכה ההולך וגדל בגרינברג, לאחר שרק לאחרונה, מלבד תמיכת הציבור הליטאי בעיר, קיבל המועמד לראשות העיר את תמיכתה של קהילת חב"ד בבית שמש על אלפי מצביעה, זאת בנוסף לכ-80 קהילות המזוהות עם סיעת 'שלומי אמונים', קהילת חסידי בעלזא בעיר וכן חלקים נרחבים מהציבור הדתי לאומי והכללי.
WhatsApp-Image-2024-02-11-at-18.09.06-1024x683.jpeg

צילום: שלומי טריכטר
המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג מסר הערב ל'חדשות JDN': "אני שמח על הזכות לקבל את תמיכתו וברכת קדשו של מרן הגר"ש אלתר שליט"א, ואעשה הכל בכדי להיות ראוי לכך ולשרת נאמנה את כלל קהילות הקודש, בהסכמות ובהידברות לתועלת כלל תושבי בית שמש. הגיע הזמן להביא ניהול טוב ומקצועי לעיר שייטיב עם כולם וזה יקרה הודות לתמיכה הרחבה במועמדותי".
 

די

משתמש סופר מקצוען

קהילות 'מעייני' מצטרפות: המשפיע הראשי בחב"ד הורה להצביע לשמואל גרינברג בבית שמש​

בהמשך לסחף ההמוני למועמד גרינברג, שלפי הנתונים כבר חצה את ה-40% וצפוי לנצח את הבחירות בפער, כבר בסיבוב ראשון. זאת, לאחר תמיכת מאות קהילות דגל התורה – המפלגה הגדולה בעיר, לצד 80 הקהילות של שלומי אמונים, בעלזא ואלפים מהציבור הכללי, הדתי והאמריקני
  • מערכת JDN
  • ב׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד (פברואר 11, 2024)
  • פורסם: 12:59
  • עודכן: 12:59
  • 9 תגובות



המשפיע הראשי של ישיבת חב"ד המרכזית בכפר חב"ד, ומרכז 'מעייני ישראל', הגאון החסיד רבי זלמן גופין שליט"א, שהגיע לביקור בעיר בית שמש, הביע תמיכה חריגה במועמד לראשות העיר שמואל גרינברג, ובסיעת כח בראשות שמעון גולדברג.
תמיכת הגר״ז גופין התקבלה במעמד השליח הראשי לבית שמש ויו"ר המוסדות ובתי חב"ד הגאון הרב אליעזר ויינר, בהשתתפות רבם של קהילות מעייני ישראל בבית שמש הגה"ח רבי ישעיה יוסף בעק, לצד מנהלי וגבאי בתי כנסת 'מעייני ישראל' בבית שמש: הרב יודל מרקוביץ – קריה החרדית, הרב יונה סנה – רמה ב', הרב יצחק גנזלר – רמת אברהם, הרב אהרן וועבר – רמה ד'.
במעמד בו נכח גם השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד הרב אליעזר ויינר, הורה גם לתלמידיו חברי קהילות 'מעייני ישראל', להם ארבעה בתי כנסת ברחבי העיר, לתמוך בשמואל גרינברג לראשות העיר ובסיעת כח למועצה.
מדובר בהמשך של סחף המוני למועמד גרינברג, שלפי הנתונים כבר חצה את ה-40% וצפוי לנצח את הבחירות בפער, כבר בסיבוב ראשון. וזאת, לאחר תמיכת קהילות חב"ד של הרב ויינר, תמיכת המפלגה הגדולה בעיר דגל התורה, לצד 80 הקהילות משלומי אמונים, בעלזא ואלפים מהציבור הכללי, הדתי והאמריקני.


WhatsApp-Image-2024-02-11-at-12.47.38-1-1024x768.jpeg
WhatsApp-Image-2024-02-11-at-12.47.38-1024x576.jpeg
WhatsApp-Image-2024-02-11-at-12.47.39-1024x576.jpeg

 

מישמשית

משתמש מקצוען
איצלה כץ בפרסום ראשון: הסחף לכיוון גרינברג ממשיך; יממה אחרי תמיכת חב"ד ושעות אחרי חתימת קהילת הגר"ש אלתר, קהילתו של המרא דאתרא הגר"מ גולדשטיין המונה מאות קולות, הודיעה כעת באופן רשמי וברור על תמיכה מוחלטת במועמד 'דגל' שמוליק גרינברג
 

מישמשית

משתמש מקצוען
מאבק על קולות ויזניץ מונסי: אמש בחנוכת בית המדרש של החסידות ברמב"ש ד' השתתפו המועמדים לראשות העיר שמואל גרינברג ומשה אבוטבול, ויזניץ שבמערכות הבחירות האחרונות היו חלק מסיעת שלומי אמונים, עדיין לא הציגו במי יתמכו לראשות העיר
 

מישמשית

משתמש מקצוען
איצלה כץ בפרסום ראשון: הסחף לכיוון גרינברג ממשיך; יממה אחרי תמיכת חב"ד ושעות אחרי חתימת קהילת הגר"ש אלתר, קהילתו של המרא דאתרא הגר"מ גולדשטיין המונה מאות קולות, הודיעה כעת באופן רשמי וברור על תמיכה מוחלטת במועמד 'דגל' שמוליק גרינברג
דרמה בבית שמש: יו"ר דגל התורה בעיר ישראל סילברסטין בדרך לכינוס דגל בעיר
*הפרגוד:
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
'המבשר': זעזוע בקהילות הקודש הנמנות על אגודת ישראל בעקבות איומים שקיבלו בימים האחרונים מאישים בכירים ועסקנים באגודת ישראל, לפיהם אם לא ינהגו בבחירות למועצות ולראשות הערים השונות, בעיקר בבית שמש אשדוד ובאלעד, על פי רצונם ודרישתם – ייפגעו מוסדות התורה והחינוך של קהילתם ברחבי הארץ.

יו"ר שלומי אמונים, השר מאיר פרוש להמבשר: "לא ייתכן שאישים פוליטיים באגודת ישראל ינצלו את כוח השררה שקיבלו בשמם של כל הסיעות המרכיבות את אגודת ישראל, ויאיימו חלילה וחס על קהילות הקודש. אני מתחייב לפעול בכל הדרכים העומדות לרשותנו כדי להגן על קהילות הקודש והציבור הכלל חסידי מפני איומים בפגיעה ונקמנות שאין מקומם בקרב נציגי הציבור התורני".
 

די

משתמש סופר מקצוען

‏גפני במתקפה על ש"ס: "איך מעיזים להגיד שהם הגדולים ולא אנחנו?" • צפו​


יו"ר דגל התורה בנאום בכנס בחירות בבית שמש, במתקפה על ש"ס: "אמנם אנחנו לא לומדים ליבה, אבל למישהו יש עוד ספק שאנחנו הסיעה הגדולה בעיר? ועוד להכריז 'מלחמה' נגד דגל התורה בזמן שעם ישראל נמצא במלחמה? 3 פעמים נתנו לש"ס את ראשות העיר כשאנחנו הגדולים ביותר"
צילום מסך 2024-02-12 140616.png
יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נאם אמש (ראשון) בכינוס בחירות בבית שמש לטובת רשימת 'דגל התורה' בעיר, ומועמדה לראשות העיר שמואל גרינברג. "אני עשיתי חשבון, יש כאלה שטוענים שהם הכי גדולים בבית שמש. בדקתי עוד הפעם ומתברר ככה: מתברר, אני מדבר על מה שהיה עכשיו בקדנציה הזאת – זה תכף הולך להשתנות – היה לנו ארבעה מנדטים לדגל התורה, היה לש"ס שלושה מנדטים, סילברסטין אם אני טועה תתקן אותי אתה מכיר שם את הבעיות. לפרוש היה שני מנדטים, לבעלזא מנדט אחד ולגור מנדט אחד", פתח גפני.

"עכשיו, אני לא יודע, הרי אנחנו לא לומדים ליב"ה אז אני לא יודע לעשות חשבון כל כך.. זאת אומרת שאם אנחנו מדברים על זה שאנחנו הולכים עם שלומי אמונים והולכים עם בעלזא – וגור הולכים עם ש"ס, אז לנו יש שבעה מנדטים ולהם יש ארבעה מנדטים. נכון? ואם אני עושה חשבון במשך מה שהיה כל השנים הללו שבית שמש גדלה והתפתחה, זה היה בקדנציה שבה היה הרב גרינברג, שבה היה מונטג, שהיה הרב סילברסטין, שפיתחו את העיר באופן יוצא מן הכלל. אני זוכר שנסעתי לסיור – אנחנו פיתחנו את העיר! אז אם יש שינוי אנחנו לא ארבעה מנדטים, אנחנו שישה. אנחנו לבד".

WhatsApp-Image-2024-02-12-at-08.01.12-300x179.jpeg
גפני ודרעי בימים טובים יותר. צילום: פלאש 90
גפני עבר למתקפה: "איך מעיזים לבוא ולהגיד שאנחנו לא הגדולים אלא הם הגדולים?! ואילולי היו בעיות בעיר אחרת, היה למישהו ספק שמועמד של דגל התורה צריך להתמודד לראשות העיר? מישהו היה מדבר על זה בכלל?".

"ובכלל – להכריז מלחמה על דגל התורה בכל מקום בארץ, בעיתוי הזה שהעם נמצא פה במלחמה, שאנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא על החטופים שיחזרו לביתם בריאים ושלמים בשלום, שאנחנו מתפללים שיהיה פה שקט, שיהיה פה שלום ושיהיה פה יותר טוב – אז צריך להכריז פתאום מלחמה?! כאן, ברכסים, בכל המקומות שיש אפשרות לנהל מלחמה?! עכשיו אני אומר לכם שיש פה עוד דבר – אנחנו נתנו לש"ס שלוש פעמים את ראשות העיר בית שמש", אמר לסיום.
 

די

משתמש סופר מקצוען
סקר של דיירקט פולס (פילבר) שנעשה עבור עליזה בלוך-פורסם אתמול ונעשה בין התאריכים 7-8 פברואר
מעניין לראות כמה חרדים באמת ענו לסקר, כי הבעיה היא שלחרדים יש טלפון כשר ואם לא עונים מיד לסקר אין אפשרות לענות אח"כ, לעומת ציבור כללי עם וואטסאפ משיבים לסקר מתי שרוצים.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
התכנית לבית חולים היא תכנית הרבה לפני עליזה בלוך,
דרוש מקור...
לפי וויקיפדיה התכנית החלה בשנת 2019 ביוזמת עליזה בלוך.

מצ"ב צילום מסך מכתבה במעריב מתאריך 26/06/23
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot 2024-02-14 104609.png
    Screenshot 2024-02-14 104609.png
    KB 57.1 · צפיות: 23
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה