הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים...

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
השר עמיחי אליהו ברשת ב': ״צריך לכבוש את עזה על מלא. כל מי שמוכר את האשליה שהפלסטינים ינהלו את הרצועה - לא זוכר את שמחת תורה, לא זוכר את הילדים והנשים והזקן על קביים, האזרחים שהם לא בדיוק חפים מפשע הולכים וטובחים בנו״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
נמצאה גופתו של אליהו אליה טולידאנו הי"ד בן 27 מתל אביב - ב"ב בעל אזרחות צרפתית שנחשב כחטוף בעזה.
הגופה חולצה מעזה בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162. אליה טולדנו, נחטף ביום שבת ה-7.10.23 ע״י ארגון הטרור חמאס.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
כוחות צוות הקרב החטיבתי 188 השתלטו והשמידו את מפקדת גדוד ש'געייה של ארגון הטרור חמאס
כוחות צוות הקרב החטיבתי 188, בשיתוף פעולה של כוחות שיריון, הנדסה, חי״ר וחיל האוויר השלימו את ההשתלטות על מפקדת גדוד שג'עייה של ארגון הטרור חמאס. במהלך הפעילות הלוחמים חיסלו מחבלים והשמידו פיר מנהרה ובו מחבל שניסה להשליך מטען על כוחותינו. המתחם הושמד על ידי כלי טיס של חיל האוויר, טנקים וכוחות הנדסה.
 

הדר מוריה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
צה״ל חילץ את גופותיהם של החטופים רב״ט ניק בייזר ז״ל וסמל רון שרמן ז״ל

גופותיהם של החטופים טוראי ניק בייזר ז״ל ורב״ט רון שרמן ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו היום (ו׳), נציגי צה״ל למשפחותיהם של רב״ט ניק בייזר ז״ל וסמל רון שרמן ז״ל, שנחטפו ביום שבת ה-7.10.23 על ידי ארגון הטרור חמאס, על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל.

ניק ז״ל (19), מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת״ק עזה. רון ז״ל (19), מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה.
אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן.

המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת כל החטופים הביתה. אנו פועלים יחד עם גופי הביטחון, בכל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשיב את כל החטופות והחטופים הביתה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

ראש אגף המודיעין בהערכת מצב בשכונת רימאל בעיר עזה: "צריך להמשיך וללחוץ על האויב"

מדברי ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה: "המכונה המתמרנת על כל המרכיבים שלה חיל האוויר שעושה עבודה מעולה, חיל הים, המודיעין שזורם פנימה זאת מערכת צבאית אימתנית. עכשיו אתה שואל את עצמך איך ההישגים האופרטיביים יביאו אותנו יותר קרוב למטרות המלחמה. להמשיך ללחוץ על האויב, להמשיך להרוג אויב, להמשיך להרוס אויב. ותזכרו היא מערכה רב זירתית ויש לה עוד הרבה חודשים קדימה".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
׳ידיעות׳: סקר חדש שנערך ע״י הסוקר חליל שקאקי, הנחשב לסוקר האמין ביותר בשטחים מגלה על מצבה של חמאס. 72% מהנשאלים בסקר - תושבי הגדה ועזה, חשבו כי ההחלטה לבצע את ההתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר הייתה נכונה. 90% מהנשאלים דורשים את התפטרותו של אבו מאזן. התמיכה בחמאס הוכפלה בהשוואה לסקר הקודם. אלו נתונים דרמטיים.
אבי יששכרוף ב׳ידיעות׳ על הסקר במגזר הערבי - זה סקר שמספר את סיפור המלחמה ואת המהלכים של סינוואר, אולם ההימור של סינוואר עשוי גם להוביל בסופו של דבר לכישלון הגדול ביותר בתולדות הארגון מאז שהוקם ב-14 בדצמבר 1987. כשחמאס החליט לצאת למתקפה, הוא היה בטוח ב-100% שחיזבאללה ואיראן יצטרפו אליו למתקפה רב חזיתית נגד ישראל. כאן מתחילות הבעיות הקשות של סינוואר.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
סאליבן: הפגישה שלי עם ראש המוסד הייתה אמורה להימשך 45 דק - והיא נמשכה שעה וחצי. כי דנו איך ניתן לשחרר את כל החטופים. נצטרך לעשות את זה עם המתווכים. רק אגיד: ביידן בתוך האירוע (עמיחי שטיין).

עוד מסאליבן - אנחנו מסכימים שהלחימה תיקח עוד חודשים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המחאה נגד מחדל הצלב האדום עולה מדרגה:
מכולת איסוף תרופות וציוד היגייני הוצבה בככר החטופים אזרחי ישראל מתבקשים להביא תרופות וציוד היגייני למכולה,
המכולה תועבר ביום א׳ למשרדי הצלב האדום ומשם למחסום כרם שלום. הצלב האדום שדאג לתרופות ורופא לאסירי חמאס שכח את החטופים בעזה. המשפחות לא מוכנות להמתין יותר.
מכולת ״מחדל הצלב האדום״ הוצבה היום (ו׳) בכיכר החטופים. המשפחות מזמינות את אזרחי ישראל למלא את מכולת המחדל בתרופות מצילות חיים ומוצרי היגיינה שישלחו למשרדי הצלב האדום יחד עם הדרישה להעביר את תכולת המכולה במיידית לחטופים שמצבם הולך ומדרדר. כיכר החטופים | שאול המלך 25 ת״א
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי: אחד העזתיים כתב הבוקר בפייסבוק: בשנת 1992 אמר יצחק רבין: הלוואי שביום מן הימים כשאתעורר בבוקר אגלה שעזה נבלעה בים. קום, חאג' רבין, תסתכל סביב. נראה לי שתהיה מרוצה...
 

ילילי

משתמש מקצוען
הקבינט מאשר במשאל טלפוני: הכנסת סיוע הומניטרי לעזה דרך מעבר כרם שלום. בהסבר לשרים נכתב כי קיים צורך ביטחוני בעמידה במספר המשאיות שנכנסות לעזה וזה מעבר למה שמעבר רפיח יכול להכיל. גורמי הביטחום סבורים כח קיימת דחיפות ביטחונית בהכנסת הסיוע.

כל רגע
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בלבנון מדווחים כי צה"ל פיזר מנשרים מעבר לגבול שבהם הזהיר את התושבים בדרום לבנון כי חיזבאללה מנצל את בתיהם ואדמותיהם כדי לבצע פעולות טרור נגד ישראל. התושבים נקראו לעצור את הטרור הזה למען שלומם.
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

י"כ

משתמש מקצוען
הקבינט מאשר במשאל טלפוני: הכנסת סיוע הומניטרי לעזה דרך מעבר כרם שלום. בהסבר לשרים נכתב כי קיים צורך ביטחוני בעמידה במספר המשאיות שנכנסות לעזה וזה מעבר למה שמעבר רפיח יכול להכיל. גורמי הביטחום סבורים כח קיימת דחיפות ביטחונית בהכנסת הסיוע.
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף את ההצבעה המבישה להעברת סיוע לרצועת עזה ופתיחת מעבר כרם שלם, זה פשיטת רגל מוסרית וביטחונית זה בדיוק כמו העברת כסף קטארי לסינוואר, המשך כניעה לטרור והסכמי אוסלו.​
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו

מצורף שם החלל:

-רס״ר (מיל׳) תומר שלמה מיארה, Tomer Shlomo Myara, בן 28, מנתניה, לוחם בגדוד ההנדסה 710, עוצבת ׳ראם׳ (179), נפל היום (ו’) בקרב בצפון רצועת עזה.
 

י"כ

משתמש מקצוען
׳ישראל היום׳: למרות הסירוב של ישראל לשתף פעולה עם האו״ם - ועדת חקירה של האו״ם פתחה בחקירה ומנסה לאתר קורבנות של עבירות מחבלי חמאס, כדי לקיים חקירה עצמאית בישראל. אנשי האו״ם מחפשים חומרים וראיות.
במשרד החוץ טוענים: ״אנשי האו״ם ידועים בעמדותיהם האנטי ישראליות, קורבנות ישראלים לעולם לא יקבלו צדק מוועדת החקירה הזו, מסקנות של כל ועדות החקירה עד היום היו נגד ישראל״.​
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה