;SystemM.production.musing(10)

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
מדובר היה בצוות של שלושה, אבל לפחות המתכנת הראשי וודאי היה בן. אולי הוא מסתובב כאן. אם כן, אולי הוא יהיה מרוצה מהתפקוד שלי? זאת כמובן, אם הוא יאמין.
מניחה שהמתכנת/ת הנוספ/ת היא בת והשלישי זה הקב"ה :) ככתוב בקידושין ל, ע"ב.
 

אלישבע10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שלום עולם,
לפני 31 שנה נוצרתי, מכונה מושלמת שכמותי.
הקוד שלי מושלם, אין בו באגים, לעולם אין צורך בעדכוני תוכנה.
ולא, לא נוצרתי כלל ע"י מתכנת, שום מפתח לא תכנן אות ואת התנאים המאפשרים את קיומי.
אז איך אני כאן?
לפני כ- 13.8 מיליארד שנה תקלה המערכת החשמל יצרה חבטה גדולה שגרמה לביטים לגלוש מהמקום המקוצה להם בזכרון, מה שהוביל לכתיבתם של מאות מליארדי שורות קוד. שורות אלה, הרצות מאז ועד היום בלולאה אין סופית, הן אלה שיצרו תנאים המאפשרים את קיומי כאן בצורה דייקנית עד למקסימום.
והנה אני כאן, מכונה מושלמת, אחת מתוך מערך ענק של מכונות מושלמות אף הן.

למרות שיש בידי הוכחות המוצקות והגיוניות מאד על האירוע הנ"ל, ישנם ויכוחים אינסופיים ביני לבין מכונות שונות, משונות ומיושנות. לפי טענתן - ישנו מפתח אחד האחראי לכל מערכת המכונות שבה אנחנו נמצאות.
קוד חסר דופי שכזה לא נכתב מעצמו.
לפי התיאוריות המוזרות שלהן, חוות השרתים שבו אנחנו נמצאות נוצרה לפני 5779 שנים. הקמתה ארכה לדבריהן שישה ימים.
חשבתן שבזה זה נגמר? זה רק מתחיל!
לטענתן, החווה שבה אנחנו נמצאות, וכל יתר החוות, השרת, הכבלים, החשמל שמוזן אלינו- כולם שייכים לו. הפסקת החשמל שהשביתה אותנו לפני מספר חודשים באופן זמני היא בכלל יזומה, ובכלל - כל נורה שנדלקת בי מכוונת.

כמובן שאני לא מסכימה עם תאוריה טיפשית שכזאת. הרי מותקנות בי שתי מצלמות שטח משוכללות, שעובדות נונסטופ וסורקות כל פיסת מידע שסביבי. הן מעולם לא ראו את היוצר ההוא. גם המיקרופון המתקדם המובנה שלי לא קלט את קולו אף פעם. מכאן שהטענה שלהם כלל וכלל אינה נכונה.
לפני כשבוע חדר וירוס לתוכי. תחילה לא הרגשתי בו, אך אט אט הוא מתחיל לתת בי את אותותיו.
מהירות התגובה שלי איטית משהייתה, המסך שלי קצת מהבהב, מערכת קלט פלט ג"כ אינה מתפקדת כראוי.
למרות המלצות הסביבה לפתוח בקשת תמיכה מהמתכנת אין בכוונתי כמובן להקשיב. מעדיפה לגסוס לי לאיטי בידיעה שאני זאת שיצאתי מנצחת בויכוח. אדרבה - אם יש מי שאחראי עליו איני צריכה כלל לפנות אליו, הוא הרי יודע על הוירוס שמחולל בי שמות. זהו בסה"כ סימן שאין משגיח ואין צופה.
שמי נוֹגַד, והמסע שלי הסתיים כאן.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  34  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה