סוכרת סוג 1 ליברה סוג 2

מעצב פנימיות

משתמש מקצוען
מספר שאלות למתחילים.

1. איך משתמשים בזה עם מכשיר חכם מינימלי?
2.מה עושים בשבת?
3.מה רמת האמינות של זה.
@אברימי אודה לתשובתך ולחכמי הפורום כאן.
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
1. יש את התוכנה של ליברה. ויתכן שגם אפליקציית אקסדריפ תעבוד עם הליברה, לא בדקתי.
2. בשבת, כל מה שעושים עם כל מכשיר אחר, דהיינו: בסוכרת סוג 1 משתמשים כבכל יום.
3. רמת הדיוק של הליברה סבירה, לא פחות מהסנסורים של מדטרוניק ודקסקום, אם כי, דיוק יכול להיות אינדיבידואלי כאשר יש שוני בין אנשים.
 

חד גדיא

משתמש רשום
מנוי פרימיום
מספר שאלות למתחילים.

1. איך משתמשים בזה עם מכשיר חכם מינימלי?
2.מה עושים בשבת?
3.מה רמת האמינות של זה.
@אברימי אודה לתשובתך ולחכמי הפורום כאן.
1. בשביל חיישן ליברה לא חייבים להשתמש עם מכשיר חכם. ניתן לקנות קורא מיוחד שאיתו ניתן לקלוט את נתוני הסוכר. ההבדל הוא שבקורא לא רואים את נתוני הסוכר באופן אוטומטי, אלא רק כשסורקים איתו את החיישן (ואז רואים גם 8 שעות אחורה), ואילו עם משתמשים עם מכשיר חכם אפשר לקבל תוצאות בכל רגע בלי סריקה, כולל התראות בערכים גבוהים/נמוכים.
אם בוחרים להשתמש במכשיר חכם ישנם 2 אפשרויות: שימוש באפליקציה הרשמית של הליברה, או שימוש באפליקציה לא רשמית שנקראת אקסדריפ (לא נמצא בחנויות אפליקציה). שני האפשרויות נתמכות במכשירים שמופיעים באשכול של המכשירים ללופ שנמצא כאן בפורום.
2. אם משתמשים עם אפליקציית אקסדריפ אפשר לתכנן את המכשיר שהאפליקציה תהיה פתוחה כל השבת כך שמספיק להסתכל כדי לראות את הנתונים, בלי מגע בכלל. כמובן חולי סוכרת 1 מונחים להשתמש כרגיל בכל דבר כבחול, אבל אם אתם משתמשים רק לקראית נתונים זו יכולה להיות אופציה, בהתאם להוראת רב מומחה בעניין.
3. לגבי רמת הדיוק - זה משתנה מאד מאדם לאדם. יש שמתלוננים שהליברה מזייפת מאד ויש מרוצים. בהתחלה צריך למדוד גם בדם כדי ללמוד על ההבדלים, אבל חשוב להבין שבגלל השיטה השונה המדידה לא אמורה להיות זהה לחלוטין (10-20 הפרש זה תקין). באפליקציה הלא רשמית (XDRIP) יש אפשרות 'לכייל' את התוצאה בהתאם לבדיקת דם, אבל צריך ללמוד איך לעשות את זה נכון.

בהצלחה!
 

מעצב פנימיות

משתמש מקצוען
תודה רבה על ההסברים המפורטים!
באפליקציה לא רשמית שנקראת אקסדריפ
אודה לקישור להורדה
להוראת רב מומחה בעניין
אשמח להמלצות!
במכשירים שמופיעים באשכול של המכשירים ללופ
אודה לקישור. לא מוצא את הרשימה.
 

ניק 7841

משתמש רשום
אשמח אם יש למישהו את הקישור של האתר להעברת הנתונים מהליברה לרופא סוכר
תודה מראש
 

נמר1981

משתמש רשום
בוקר טוב לכולם. יש לי בעיה לדקור את עצמי או להידקר אני מאובחנת עם סוכרת הריונית ללא מתן אינסולין. האם הליברה טוב בשביל זה ? שווה להילחם כדי לקבל את זה? כרגע לא מאשרים לי
 

נמר1981

משתמש רשום
שלום לכולם, אני מפרסמת שוב למי שנשאר מרשם לחיישני ליברה או שי בבית וטרם השתמשו, אשמח לרכוש.בכל הערים החרדיות חשוב לי מאוד! דרושים לי עוד 2 חיישנים תודה רבה ותזכו למצוות
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה